Escan Turizm Teklif Al

ADRİNA KAZDAĞLARI TERMAL

18/11/2017 - 19/11/2017
1. Gün:

Sabah 07:00’da Üçkuyular Opet, 07:10 Susuz Dede, 07:15 Üçyol, 07:30 Bornova E.Ü.H önü, 07:45 Karşıyaka ESCANTUR Acenta önü, 07:50 Bostanlı İskele önü, 07:55 Girne Yunuslar, 08:00 Girne Tatilbudur,08:05 Girne Hale Pastanesinden misafirlerimizi alıyoruz ve yolculuğumuza başlıyoruz. Uygun bir tesiste kahvaltı molası aldıktan sonra, Ayvalık Edremit Karayolu üzerinden Akçay merkezine ulaşıyoruz. Akçay merkezdeki serbest zaman sonrasında Kazdağları’nda bulunan otelimize hareket ediyoruz ve 5*Adrina Termal Deluxe otelimize yerleşiyoruz. Otelimizin Termal Havuz, Hamam, Sauna ve Spa’sın dan faydalanabilirsiniz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde. 5* Adrina Hotel De Luxe - www.adrinahotel.com

2. Gün:

Sabah kahvaltımızı otelimizde açık büfe olarak aldıktan sonra saat 12:00‘a kadar Otelimizin Termal Havuz, Hamam, Sauna ve Spa’sından faydalanabilirsiniz. Otelimizden rehberimizin belirleyeceği saatte ayrılıyoruz ve Kaz Dağları'nın eteklerinde bulunan Sütüven Şelalesi'ne gidiyoruz. Sütüven Şelalesi'ni ve Hasan Boğuldu Göletini gezdikten sonra, Cunda Adası’na hareket ediyoruz. Türkiye’nin ilk asma köprüsünden geçerek Cunda Adası’na ulaşıyoruz. Cunda Adası’nda güneşin batışını seyrediyor ve kahvelerimizi yudumluyoruz. Cunda Adası’ndaki serbest zaman sonrasında İzmir’e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Yolda vereceğimiz gerekli molaların ardından nadide şehrimize ulaşıyor ve bir dahaki Escan Tur organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.