FMA Travel Teklif Al

AFYON - KULA - SARDES

16/01/2016 - 17/01/2016
1. Gün: SARDES - SALİHLİ - AFYON

09 OCAK CUMARTESİ

Sabah 06.30’da Ege park, 06.40’da Bostanlı İskelesi önü, 06.50’de FMA TRAVEL Yalı Ofisi’nde, 07.00’de Lozan Atatürk Lisesi önü, 07.10’da Sabancı Kültür Merkezi, 07.20’de Hatay - Üçyol, 07.30’da Bornova Ege Üniversitesi Kampüs Kapısı önünde buluştuktan sonra Afyon - Kula – Sardes yolculuğumuza başlıyoruz. İlk olarak yolumuz üzerinde kahvaltı keyfimizi yapıyoruz. Kahvaltının ardından Sardes antik kentine doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Lydia devletinin başkenti SARDES’te tarihi gymnasium  ( okul binası ), Batı Anadolu’nun en eski sinagogu ve Bizans dükkanlarını ziyaret ediyoruz. Sardes gezintisinin ardından öğle saatlerinde ulaştığımız Salihli’de yöreye özgü odun köftelerimizi yiyoruz. Yemeğin ardından Salihli’ye veda ederek Afyon’a doğru gezimizi sürdürüyoruz. Afyon’a ulaştığımızda yörenin en yeni 5* termal oteli Budan Termal Hotel’e yerleşiyor ve otelin termal olanaklarından doyasıya yararlanıyoruz. Akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz.

2. Gün: AFYON - KULADOKYA - KULA EVLERİ - BELKAHVE

10 OCAK PAZAR

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra Afyon Kent Turu’na çıkıyor ve kentin sokaklarında keyifli bir gezinti yapıyoruz. Ardından Ege’nin son yıllarda ünlenen gezi noktası olan Kuladokya’ya doğru yola çıkıyoruz. Kapadokya’daki peri bacalarının benzerlerini gördüğümüz Kuladokya’da fotoğraflarımızı çektikten sonra öğle saatlerinde ünlü Kula yemeklerinin tadına bakmak için Kula kent merkezine gidiyoruz. Öğle yemeğimizi aldıktan sonra tarihi Kula sokaklarında rehberimiz eşliğinde zaman yolculuğuna başlıyoruz. 19. yy. yaşam geleneklerini yansıtan Kula konaklarını yakından tanıyoruz. Öğleden sonra Kula’ya veda ederek İzmir’e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Yolumuz üzerinde Belkahve’de verdiğimiz kahve molasının ardından akşam saatlerinde İzmir’e varıyoruz. Doğa, tarih ve termal keyfi ile geçen sağlık dolu bir gezinin ardından tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR