Pastoral Tour Teklif Al

ALSACE - LOREN BÖLGESİ TURU
950 €

22/08/2018 - 26/08/2018
1.Gün : İzmir - Basel - Eguisheim - Colmar

Sabah saat 05.00'de Dış hatlar terminali Sun Express kontuarında buluşma. Pasaport ve gümrük işlemlerinin ardından XQ 912 sefer sayılı uçak ile 07.00'de Basel’e uçuş. Yerel saat ile 09.10 da İsviçre-Fransa sınırında bulunan Basel-Mulhouse Havalimanı'na varış. Bizi bekleyen özel aracımız ile İsviçre'nin kültür şehri Basel'de küçük bir şehir turu yapacağız. Ren Nehri'nin etrafına kurulu şehir, görkemli binaları ile oldukça etkileyicidir. Basel'in merkezini gezmek için beş farklı yol izlenebilir. Bunların hepsi de Basel tarihindeki ünlü kişilerin isimleri ile anılıyor. Erasmus, Hans, Holbein, Jacob Burchardt ve Paracelcus'u takip ederek şehirde tarihi çağlar arasında yolculuk yapabilirsiniz. Şehir turumuz sırasında Büyük Basel'de tarihi evlerin sıralandığı daracık sokakları ve gösterişli belediye binasını, katedral meydanını göreceğiz. Buradaki gezimizin ardından "Fransa'nın en güzel köyü" ünvanını taşıyan ve 1989'dan beri çiçeklendirmesi ile ödüller alan Eguisheim Köyü'ne doğru yola çıkıyoruz. Yarı ahşap evleri, dolambaçlı sokakları ve çeşmeleri ile bu güzel köyü keşfettikten sonra, Colmar'a hareket ediyoruz Colmar; rengârenk çiçeklerle bezeli, özenilerek tasarlanmış evleri, sokakları; sonsuz gibi görünen üzüm bağları arasında uzanan yolları ve lezzetli yerel şarapları ile ünlüdür. Colmar'a varışımızın ardından "küçük Venedik"i andıran ve nehir kenarına bir süs gibi dizilmiş rengarenk evleri göreceğiz. Bir çoğumuzun hafızasına kazınmış fotoğraf kareleri sizleri şaşırtacak. Ardından 1609 yılında yapılmış ev "Maion Des Tet", St. Martin Katedrali'ni görüyor ve şehir merkezine doğru yürüyoruz. Dikkatimizi çeken bir çok ev arasında şehrin sembolü olan Pfister'in evinin bulunduğu kasaba meydanında mola veriyoruz. Ardından otele transferimiz yapılıyor…Buradaki otelimize yerleşme ve serbest zaman. Akşam yemeğimizi lokal bir restoranda alacağız ( EKSTRA). Konaklama otelimizde.
2. Gün : Colmar - Haut Koningsburg Şatosu – Riquewihr -Colmar

Otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası dünyaca ünlü şarap bölgesini keşfe doğru yola çıkıyoruz. İlk durağımız 9. yüzyılda inşasına başlanmış Haut-Koningsburg Şatosu. Fransızların efsanevi kralı Charlemagne'e dayanan bu şato bütün Alsace bölgesine kuş bakışı bir noktada yer almaktadır. Bu büyüleyici şato gezimizden sonra bölgede yetişen üzümlerden yapılan bir tadım merkezine hareket ediyoruz. Bir üzümün dalından koparıldıktan sonraki sürecinin anlatıldığı bir şarap üretim merkezini geziyoruz. Beyaz şarapları ile ünlü bu mekânda çeşitli şarapları tattıktan sonra damak tadınıza en uygun şaraplardan seçebilirsiniz. Bu merkezden ayrılıp Alsace bölgesinin en güzel köylerinden biri olan Riquewhire’ye hareket ediyoruz. 1. Dünya Savaşı'nda Almanlar ve Fransızlar arasında bir türlü paylaşılamayan bu kasabanın daracık sokaklarında dolaşacağız. Cıvıl cıvıl sokaklarda hediyelik eşya alabilir, yöreye mahsus tatlardan tadabilirsiniz. Alsace bölgesinin en güzel noktalarını gezdikten sonra otelimize geri dönüyoruz. Serbest saatler. Geceleme otelimizde.
3. Gün : Colmar  - Obernai –  Mont Ste-Odile’e - Strasbourg

Sabah kahvaltı sonrasında Colmar’dan ayrılıyoruz. Alsace "Şarap Yolu" üzerinde bulunan ve çok renkli çatıları, çiçeklerle süslü küçük sokakları, tabelaları, pazar meydanı, surları ile Alsace’ın bir sentezi olan Strazburg kentine 25 kilometre uzaklıktaki Obernai’ye hareket ediyoruz. Bağların arasından geçerek Obernai’ye varıyoruz. Obernai kasabasında bir gezintiden sonra, buradaki Robert Blanck şarap mahzenlerini ziyaret ve Alsace’ın prestijli AOC apelasyonlu Riesling, Pinot Gris, Muscat ve Gewutztraminer şaraplarının tadımını yapıyoruz. İkinci durağımız, Mont Ste-Odile’e geliyor ve 763 metre yüksekliğindeki manzara noktasında mola veriyoruz. Yarım saatlik kısa bir yolculuk sonrası Strasbourg’a varıyoruz. UNESCO Dünya Mirasları Listesi'nde yer alan "Grande İle" ile turumuza başlayacağız. Notre Dame Katedrali, Rönesans dönemine ait muhteşem yarı ahşap evleri göreceğiz. Strasbourg'un en güzel ve ilginç semti olan Petite France (Küçük Fransa)'dan tekneye binerek Ren Nehri'nin bir kolu olan İll Nehri'nde keyiflli bir tekne turu yapacağız. Strazburg; tarihi ve kültürel miraslarının zenginliği ile tanınan, bir çok ünlü filozof ve bilim adamına da ev sahipliği yapmış, Gutenberg matbaayı burada icat etmiş, Rouget de Lisle de 1792'de Fransa milli marşı La Marseillaise’i burada bestelemiş, hümanizmin babası olarak anılan Hollandalı filozof Erasmus ve Alman yazar Goethe hayatlarının bir kısmını Strazburg’da geçirmişlerdir. Ren Nehri'nin bir kolu olan ve Grande Ile’i çevrileyen İll nehrinin çizdiği kanallar üzerinde bir tekne turu yapıyoruz. Gezi sırasında Rohan Sarayı, Petite France semti, üstü kapalı köprü, Derici semti, 1870-1918 yıllar arasında inşa edilen Alman semt sivil mimari örnekleri ve dinî yapılar,  Avrupa Parlamentosu, Avrupa Konseyi ve İnsan Hakları Mahkemesi modern binalar göreceğimiz yerler arasındadır. Serbest zamanın ardından otelimize yerleşiyoruz. Geceleme.
4.GÜN : Strasbourg - Karaormanlar -  Tubingen - Stuttgart

Kahvaltının ardından otelimizden ayrılıyoruz. Strasbourg gezimize devam ediyoruz. Ultra modern mimarinin güzel örneklerinden Avrupa Parlamentosu binalarını görüyoruz. Romanesk dönemden Gotik çağa kadar inşaatı sürmüş olan Notre Dame Katedrali’ni ziyaret ediyoruz. Almanya’nın Karaormanlar bölgesinden ve Alman köylerinden  geçerek Tübingen’e yöneliyoruz. Tübingen'in en güzel özelliklerinden biri doğa ve çevreyle dost bir şehir olmasıdır...1477'de kurulan Tübingen Üniversitesi, Almanya'nın en eski 7. üniversitesidir. Almanya'da göreceğiniz en güzel market meydanını. Küçük dar ve çiçekli sokaklarını, belediye binasını, Nobel ödüllü  Alman yazar Herman Hesse’nin 12 yıl çalıştığı kitapevini göreceğiz. Stuttgart’a hareket. Panoramik şehir turumuzu yapıyor ve özellikle Mercedes-Benz Müzesi’ne hareket ediyoruz. Otomobil müzesi. 19 Mayıs 2006 tarihinde Mercedes-Benz tarafından açılmıştır. Müzede Mercedes-Benz'in eski otomobilleri yer almaktadır. Stuttgart şehir turumuzu tamamlayıp, otelimize yerleşme ve geceleme.
5.Gün :  Stuttgart  – İzmir

Kahvaltının ardından otelimizden ayrılıyoruz. Serbest zaman. Stuttgart Havaalanı’na hareket. XQ 973 sefer sayılı uçak ile saat 14.45'te İzmir’e hareket ediyoruz. 18.40'da İzmir’e varış ve turumuzun sonu.