Ampuria Tour Teklif Al

1199 €

11/10/2016 - 15/10/2016

AMALFİ KIYILARI TUR PROGRAMI

1.GÜN

Sabaha karşı 02.30 ‘da  Adnan Menderes Hava Limanı İç Hatlar terminalinde buluşuyoruz. TK 2305 sefer sayılı uçak ile Saat 03.55‘de önce İstanbul’a uçuyoruz. İstanbul’da gümrük ve pasaport işlemlerimizi yaptırıyor ve TK 1879 Sefer sayılı uçak ile Saat 09.00’da Napoli’ye uçuyoruz. Sabah saat 10.15‘de Napoli havalimanina varıyoruz. Gümrük işlemlerinin tamamlanmasından sonra özel otobüsümüz ile Napoli şehrini geziyoruz. Unesco Dünya Mirasları listesinde yer alan Napoli, Roma ve Milano’dan sonra İtalya’nın 3. Büyük şehirdir.  Geçmişten günümüze tarihi dokusunu hiç bozmayan Napoli, 1285-1816 yılları arasında var olan Napoli krallığına başkentlik yapmıştır.  Şehir turumuzda sırası ile 16 yy. Kraliyet ailesine ev sahipliği yapmış sarayı, Dünya’daki en önemli oyunların sahnelendiği San Carlo tiyatrosunu, Castel Nuovo’yu, kafelerin ve mağazaların bulunduğu çarşı Galeri Umberto’yu, Napoli limanını, Plebescito Meydanı’nı geziyor ve Napoli şehir turumuzu tamamlıyoruz. Ardından zerafet ve estetiğin buluştuğu Sorrento‘ya hareket ediyoruz. Akdeniz’in güzel havasını soluyacağınız ve her sokağında mutlu tablolar bulabileceğiniz bu şirin kasabada Piazza Tasso meydanı ve Corso Italia'da turlayıp Sorrento'nun nabzını tutuyor, freskolar ile süslü Sedile Dominova terasında manzarayı seyrediyor, Duomo Katedrali ve Basilica di Sant’Antonino'nun çarpıcı mimarisini inceliyoruz. İsteyenler ile Sorrento Peninsula Arkeoloji Müzesi ve Bottega Della Tarsia Lignea Müzesi'yle tarih ve kültür turunu tamamlıyoruz. Ardından otelimize gidiyoruz. Geceleme Sorrento’daki otelimizde...

2.GÜN

Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından İtalya’nın güneyinde yer alan Amalfi sahilleri turumuza Amalfi ile başlıyoruz.  Denize çıkan sokakları, gizemli mağaraları ve büyük kayalıklarıyla insanda unutulmayacak enstanteler bırakan Amalfi’de katedral görülecek yerler arasında. Amalfi turumuzdan sonra sonra Positano’ya geçiyoruz. Burada yapmanız gereken tek şey tüm sokaklarında dolaşmak, gözünüzü ve ruhunuzu doyurmaktır.

Birçok filme ve yönetmenlere ilham kaynağı olan Positano dikey kasaba olarak biliniyor. Birbirinin üstüne inşa edilen renkli evler sanki göğe ulaşıyormuş gibi sonsuzluk hissi yaratıyor. Positano‘yu geziyor ve Rotamızı Ravello’ya çeviriyoruz. Villaları, sarayları ve kiliseleriyle keşfedilmeyi bekleyen Ravello’da ayrıntılarda gizli güzellikler bulacaksınız. Ravello turumuzun ardından Sorrento’daki otelimize geri dönüyoruz. Akşam yemeği serbest.

3.GÜN

Kahvaltı sonrasında Capri adasına  gitmek için limana hareket ediyoruz. Feribotlarda Capri adasına geçiyoruz. Mini otobüslerle Capri’nin en önemli meydanı olan Piazza Umberto’ya geliyoruz ve adayı keşfetmeye başlıyoruz. İtalya’nın en eski turizm merkezlerinden olan Capri tarihi dokusuyla olduğu kadar gösterişli evleriyle de başınızı döndürüyor. Hollywood filmlerine de konu olan ada dünyadaki pek çok zenginin uğrak yeridir. Capri turumuzun ardından Sorrento’daki otelimize geri dönüyoruz. Akşam yemeği serbest.

4.GÜN

Otelde alacağımız kahvaltı sonrasında serbest zaman Yunanlıların söylentilerine göre, Sorrento körfezi cazibesini bir zamanlar bu sularda yaşamış olan denizkızlarından almıştır. Bu körfez önce, kıyılarına en güzel villaları yaptıran eski Romalıları, daha sonra Avrupa seyahatleri sırasında buraya mutlaka uğrayan Goethe, Wagner, Nietzsche gibi önemli şahısları büyülemiştir. İtalyan hayatının en güzel örneklerini gözlemleyebileceğiniz uzun ve güzel bir gün sizleri bekliyor olacak. Tur sonrası serbest zaman.

Bottega Della Tarsia Lignea Müzesi’nde ahşap eşyaları ve oymacılığı inceleyebilirsiniz. Duomo Katedrali’nin Sorrento’nun en güzel katedrallerinden biridir. İtalyan mimarisinin ince işlerinden biri olan bu katedrali gezebilirsiniz. Duomo Katedrali’nin yanı sıra, Basilica di Sant’Antonino’yu, şehrin en büyük bazilikasını görme imkanı bulabilirsiniz.

Pizzeria Aurora’nın klasik İtalyan pizzaları dillere destan. Dar ve şirin bir sokakta yer alan gerçek bir trattoriayı deneyebilirsiniz... L’Antica Trattoria, 1930′lardan beri hizmet veriyor. Sorrento’nun Michelin yıldızlı restoranı Il Buco, eski bir manastırın kantininden dönüştürülmüştür.

Sorrento, limonlarıyla meşhur bir şehir. En iyi Limoncello’yu Limonoro’dan satın alabilirsiniz. Ayrıca, Notturno Intarsio, şehirdeki en iyi tahta eşyaları satan dükkanı görebilirsiniz.

5.GÜN

Kahvaltı sonrasında otel ile ilişiğimizi kesiyor ve dünya’nın en eski arkeolojik kalıntılarının bulunduğu Pompei’ye geçiyoruz. M.S. 79 yılında Vezüv yanaradığının patlamasıyla kül olmuş bi şehrin tüm ayrıntılarını görebileceğiniz antik şehir Pompei. Gezimizi tamamlıyor.

Ve Napoli Hava Limanına hareket ediyoruz. Gümrük ve pasaport işlemlerimizi tamamlalyıp  TK 1454 Sefer sayılı uçak ile saat 19.05’de önce İstanbul’a daha sonra da TK 2354 Sefer sayılı uçak ile 12 Ekim’i 13 Ekim’e bağlayan sabaha karşı saat 01.45 uçağı ile İzmir’e hareket ediyoruz.