Candoğan Travel Teklif Al

ANKARA-ANITKABİR TURU- izmir çıkışlı

28/10/2015 - 30/10/2015

1. GECE:28.10.2015

ÜÇKUYULAR (Shell Benzin İstasyon Karşısı), saat 19:15’de,saat LOZAN (Fuar Lozan Kapısı Önü), saat 19:30’da KARŞIYAKA (Karşıyaka Anıt Karşısı Durakları), saat 19:45 ‘de BOSTANLI (Bostanlı İskele Durak Önü), Saat: 20:00’de BORNOVA (Ege Üniversitesi Kampus Kapısı Önü) ‘den siz değerli yolcularımızı alarak, yolculuğumuza başlıyoruz.Sabah saatlerinde Ankara’ ya varıyoruz.

1. GÜN:29.10.2015

Sabah kahvaltımızı yolumuz üzerindeki bir tesis de aldıktan sonra Ankara gezimize başlıyor ve ilk olarak ANITKABİR’ e gidiyor, Atamızın Mozalesini ziyaret ediyoruz.Sonrasın da  Kurtuluş ve Çanakkale savaşları ile ilgili DEVRİMLER MÜZE’ sini geziyor ve bilgi alıyoruz. Daha sonra otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama için otelimizde.

2. GÜN:30.10.2015

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıyoruz. İlk olarak 1. MECLİS (Cumhuriyet), 2. MECLİS’ i (Devrimler) geziyoruz. Daha sonra ANADOLU MEDENİYETLERİ MÜZESİNİ ziyaret ediyor, ve burada serbest zamanda öğle yemeğimizi (ekstra) yedikten sonrasında Ankara Kale’sine çıkıyor; kentin tarihi dokusunu yansıtan sokaklarında yürüyerek Ankara Evleri’ni görüyor, Saman Pazarı, Koyun Pazarı ve Bakırcılar Çarşısı’nı keşfediyoruz. çıkıyoruz. Burada vereceğimiz serbest zamanda sonrasında  otobüsümüze yerleşip yola çıkıyoruz. Ve bir başka bir CANDOĞAN TURİZM organizasyonunda buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.