Escan Turizm Teklif Al

ANTALYA-OLYMPOS-GÖLLER YÖRESİ-KURBAN BAYRAMI

01/09/2017 - 04/09/2017
1. Gün:

Akşam Saat 22:45 Mavibahçe,22:50 Bostanlı iskele,22:55 Karşıyaka ESCANTUR ACENTA önü, 23:00 Girne Yunuslar, 23:05 Girne Tatilbudur, 23:10 Girne Hale Pastanesi, 23:20 Bornova E.Ü.H önü, 23:30 Alsancak Lozan, 23:45 Üçyol Pizza Pizza, 23:50 Susuz Dede, 23:55 Üçkuyular Opet önünden misafirlerimizi alıyoruz. Aydın, Denizli Karayolu üzerinden seyahatimize başlıyoruz. Yolda vereceğimiz gerekli molalarımızın ardından Sabah kahvaltımızı uygun bir tesiste alıyoruz ve Antalya’ya ulaşıyoruz.

Gezimize Olympos Dağı ile başlıyoruz. Türkiye’nin denize en yakın, en yüksek dağına, mitolojik zirveye Teleferik ile çıkıyoruz ve 2365 metre yükseklikte Sabah kahvelerimizi yudumluyoruz. Arzu eden misafirlerimiz yürüyüş yapabilir, Yamaç paraşütü ile atlayabilir. Rehberimizin belirleyeceği saatte zirveden ayrılıyor ve Teleferik ile tekrar aşağıya iniyoruz. Olympos Dağı gezimiz sonrasında Antalya’nın doğa harikası şelalelerini görmek üzere DÜDEN Şelalesi’ne gidiyoruz. Düden Şelalesi’nde fotoğraflarımızı çekiyor ve sonrasında KURŞUNLU Şelalesi’ne geçiyoruz. Kurşunlu Şelalesi’nde rehberimizden gerekli bilgileri aldıktan sonra Antalya şehir merkezine geliyoruz. Kaleiçinde Yivli Minare‘yi, Saat Kulesi‘ni görüyoruz ve otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. ANTALYA -4* BEST WESTERN KHAN HOTEL - www.khanhotel.com

2. Gün:

Otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrasında, Side’ye doğru hareket ediyoruz. Panoramik olarak Side gezimiz sonrasında, Alanya‘ya doğru hareket ediyoruz. Astım hastalığı tedavisinde kullanılan Damlataş Mağarası‘nı gezdikten sonra ,Dim Çayı’na doğru öğle yemeğimizi almak üzere hareket ediyor, Dim Çayı’nın doğal ortamında öğle yemeğimizi alıyoruz. Dileyen misafirlerimiz Dim Çayı’nda yüzebilir. Rehberimizin belirleyeceği saatte Antalya‘ya dönerken, turumuzdaki son Şelale olan Manavgat Şelale’sini görüyoruz. Akşam üzeri otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. ANTALYA -4* BEST WESTERN KHAN HOTEL - www.khanhotel.com

3. Gün:

Otelde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrasında otelimizden ayrılıyoruz ve Eğridir’e hareket ediyoruz. Yol güzergahımızda Karacaören Barajı’nda kahve keyfimizin ardından Eğirdir‘e ulaşıyoruz. Mavi ile yeşil arasında, suların dans ettiği Eğirdir Gölü kenarında, öğle yemeği için serbest zaman alıyoruz, ardından Güller şehri ISPARTA‘ya hareket ediyoruz. Yapacağımız Panoramik şehir turunun sonunda, gül reçeli, gül suyu, gül kremi alış verişi için zaman alıyoruz. Alışverişlerimiz sonrasında İzmir‘e doğru yola çıkıyoruz. Denizli üzerinden gerekli molaların ardından İzmir’e ulaşıyor, bir dahaki Escantur organizasyonun da buluşmak dileğiyle ayrılıyoruz.