Ebruli Turizm Teklif Al

AYVALIK SOKAKLARI-KİLİSELERİ TURU-İZMİR ÇIKIŞLI

22/05/2016 - 22/05/2016
AYVALIK SOKAKLARI VE KİLİSELERİ

Sabah saat 07:30'da Alsancak/ Lozan Meydanı, 08:00'de Karşıyaka/ Bostanlı İskelesi kra tarafında gezginlerimizle buluşarak hareket ediyoruz. Kahvaltıyı araçta yaparak yola devam ediyoruz. Elaia Dağının (Zeytindağı) eteklerinden ilerleyrek yaklaşık 2,5 saatlik bit yolculuk yapıyoruz. Rehberimizin keyifli anlatımlarıyla, zamanın nasıl geçtiğini anlamıyoruz.. Ayvalık'a ulaştığımızda Laka, Macaron ve arka mahalleleri, Saatli Camii, Çınarlı Camii, Taksiarkhes Kilisesi ve sokak aralarında kalan eski sivil mimari örneklerini görüyor, özellikleri ve tarihleri konusunda bilgi alıyoruz.
Biraz geç öğle satlerinde, cunda adasına gidiyoruz. Ayvalıkın ünlü zeytinyağlı yemeklerinin otlu mezelerinin, balıklarının tadına bakıyoruz. Yemekten sonra da cunda adasının geziyoruz. Henüz yaza göre daha sakin olan cunda sokaklarında, o güzelim evleri, kiliseleri yeniden keşfediyoruz...
Trafik müsait olursa gün batımında Şeytan Sofrasına çıkmak, Ayvalık ve adaları bir daha seyretmek istiyoruz. Sonra geridönüş yolculuğu başlıyor. Saat 21:300 civarında İzmirde olmayı planlıyoruz.

FİYATA DAHİL OLAN HİZMETLER:

İÇECEKLER
EKSTRA HARCAMALARINIZ
Ebruli Turizm

Adres : 1443 Sokak (Kıbrıs Şehitleri) Mutlu Apt. No: 37 Kat:3 Daire: 3 35220 Alsancak/İZMİR