Candoğan Travel Teklif Al

Baltık ve Orta Avrupa Ülkeleri İzmir Çıkışlı Tur
1090 €

03/08/2015 - 14/08/2015

1. GÜN  03/08/2015 - PAZARTESİ

Sabah 06:00 da İzmir Adnan Menderes Havalimanında Türk H.Y. Kontuarı önünde buluşuyor ve chek-in işlemlerimizden sonra İstanbul aktarmalı olarak 08:00 de St. Petersburg’a hareket ediyoruz. Saat 14:15 itibarı ile St. Petersburg’a iniyor ve bizleri bekleyen rehber ve otobüsümüzle şehir turumuza başlıyoruz. Rusya’nın 2. Avrupa’ nın 4. Büyük kentinde yapacağımız şehir turunda şehrin kalbinin attığı Nevski Caddesi, Kanlı Katedral, Avrora Gemisi, Bakanlık Binaları, Kış Sarayı, Saray Meydanı, Puşkin Anıtı,Aziz Petro ve Pavel Kalesi, Liman Fenerleri görülecek yerler arasındadır. Konaklama St. Petersburg’ ta Otelimizde.

2.GÜN  04/08/2015 –SALI

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından St. Petersburg’u tanımaya devam ediyor ve dünyanın en büyük 5 müzesinden biri olan Hermitage Müzesini ziyaret ediyoruz. Aynı zamanda dünyanın en büyük resim koleksiyonuna sahip olan müzede Da Vinci’den Picasso’ya çok geniş bir yelpazede muhteşem eserleri görme olanağı bulacağız. Turumuzun bitiminde Estonya’nın Başkenti Tallin’e hareket ediyoruz. Konaklama Tallin’de Otelimizde.

3.GÜN  05/08/2015 - ÇARŞAMBA

Otelimizde Alacağımız sabah kahvaltısının ardından Baltık Ülkeleri arasında gotik mimarisinin en güzel örneklerine sahip olan Dünya Mirası listesindeki Estonya’ nın Başkenti Tallin’ de yapacağımız Şehir Turunda Eski Şehir Meydanı, Toonmpea Kalesi, Dome Katedrali,Niguliste Kilisesi, Parlemento Binası, Belediye Meydanı, Tall Herman Kulesi görülecek yerler arasındadır. Turumuzun ardından Letonya’nın Başkenti Riga’ya hareket ediyoruz. Konaklama Riga’da Otelimizde.

4.GÜN  06/08/2015 - PERŞEMBE

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından Letonya’ nın Başkentinde yapacağımızŞehir Turumuzda Blackheads Haus, Dome Katedrali, St. Peter Kilisesi, Büyük ve Küçük Esnaf Loncaları, Barut Kulesi, Özgürlük Anıtı, Eski Şehir Duvarları, Parlemento Binası görülecek yerler arasındadır. Turumuzun sonunda Kaunas’a hareket ediyoruz. Litvanya’ nın ikinci büyük kenti, Nemunas ve Neris Nehirlerinin kesiştiği bölgede kurulan Kaunas’ ta yapacağımız şehir turunda 13, yy. dan kalma Kale, Bazilika, St. Francis Xqvier Kilisesi, Perkunas Evi, Vytautas Kilisesi görülecek yerler arasındadır. Turumuzun sonunda Litvanya’nın Başkenti Vilnius’a hareket ediyoruz. Konaklama Vilnius’ta Otelimizde.

5.GÜN  07/08/2015 -CUMA

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından, Litvanya’ nın Başkentinde UNESCO tarafından Dünya Mirasları Listesine alınmış Eski Şehirde yapacağımız turda St. Peter ve St.Paul Kilisesi, Vilnius Katedrali ve Meydanı, Gediminas Kulesi ve Heykeli, Dawn Kapısı görülecek yerler arasındadır. Başkent gezimizin ardından Turumuzun sonunda Polonya’nınBaşkenti Varşova’ya hareket ediyoruz.. Konaklama Varşova’ da Otelimizde.

6.GÜN  08/08/2015 - CUMARTESİ

Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Polonya’ nın Başkenti Varşova Şehir Turumuza başlıyoruz. 2. Dünya Savaşı sırasında Hitler’ in emri ile yerle bir edilen Varşova’ da Dünya Kültür Mirası listesinde yer alan Kale Meydanı, Üç Hac Meydanı, Stalin mimarisinin en güze örneklerinden Bilim ve Kültür Sarayı, 3. Zygmunt’ un Sütun Heykeli, Kraliyet Sarayı, Saint Jan Kilisesi, Çanlı Meydan, kahve – bar ve sokak müzisyenleri ile ünlü Novi Swiat görülecek yerler arasındadır. Turumuzun bitiminde Krakow’a hareket ediyoruz. Konaklama Krakow’da Otelimizde.

7.GÜN  09/08/2015 - PAZAR

Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Krakow Şehir Turumuza başlıyoruz. 2. Dünya Savaşı sırasında Polonya’nın tek zarar görmeyen şehri ve Polonya’ nın eski başkentinde yapacağımız şehir turunda Avrupa’ daki en büyük Ortaçağ Meydanı olan Rynek Glowny, Wavel Sarayı Kompleksi, Wisla Nehri, Maria Magdelena Meydanı, dünyanın ve diğer gezegenlerin güneşin etrafında döndüğünü açıklayan Kopernik’ in Evi, 12 Havariler Kilisesi ve Kapalı Çarşı görülecek yerler arasındadır. Turumuzun ardından dünyanın en eski tuz madenlerinden Wielieczka’ daki Tuz Madenlerini görmeye gidiyoruz. Tuzdan yapılmış heykelleri, şamdanları göreceğimiz içerisinde katedralinde yer aldığı bu maden ziyaretimizin ardından Çek Cumhuriyeti’nin Başkenti Prag’a hareket ediyoruz. Konaklama Prag’ta Otelimizde.

8.GÜN  10/08/2015 – PAZARTESİ

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından Prag Şehir Turumuza başlıyoruz. Dünyanın turizm merkezlerinden Prag’ ta yapılacak Şehir turu sırasında Hradcany Kale Bölgesi Cumhurbaşkanlığı Sarayı, ST.Vitüz Katedrali, Altınyol, Charles Köprüsü ,Eski Şehir Meydanı,Tarihi Saat Kulesi görülecek yerler arasındadır. Turumuzun ardından Slovakya’ nın Başkenti Bratislava’ya hareket ediyoruz. Burada yapacağımız kısa gezimizde Eski Şehir, Parlamento Binası ve Slovak Devlet Tiyatrosunu görüyor Avusturya’ nın Başkenti Viyana’ yahareket ediyoruz. Konaklama Viyana’da Otelimizde.

9.GÜN  11/08/2015 - SALI

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından Viyana Şehir Turumuza başlıyoruz. Viyana’ da gerçekleştireceğimiz şehir turunda Parlamento Binası, Belediye Sarayı, Burg Tiyatrosu, Üniversite, Votiv Kilisesi, Tuna Boyu, Belvedere Sarayı görülecek yerler arasındadır. Turumuzun ardından Macaristan’ın Başkenti Budapeşte’ye hareket ediyoruz. Konaklama Budapeşte’de Otelimizde.

10.GÜN  12/08/2015 - ÇARŞAMBA

Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Şehir Turumuza başlıyoruz. Tuna nehrinin iki yakasında yer alan Buda ve Peşte kentlerinin birleşmesinden oluşan ,Macaristan’ın başkentini geziyoruz. Kahramanlar Meydanı, Opera, Parlamento Binası, Mathias Kilisesi, St. Stephen Bazilikası, Budapeşte’nin en güzel manzarasına sahip Gellert Tepesi göreceklerimiz arasındadır. Turumuzun ardından Sırbistan’ın Başkenti Belgrad’a hareket ediyoruz. Yolumuzun üzerinde Voyvadina Eyaletinin Başkenti Novi Sad’a geliyoruz. Albert Einstein’ ın da bir süre yaşadığı şehirde yürüyerek yapacağımız turda Özgürlük Meydanı, Svetozar Miletiç Heykeli, Katolik Katedrali, Ortadoks Aya Yorgi Katedrali görülecek yerler arasındadır. Konaklama Belgrad’da Otelimizde.

11.GÜN  13/08/2015 - PERŞEMBE

Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından Belgrad Şehir Turuna başlıyoruz. Burada yapacağımız şehir turunda Kale Meydanı ( Kalemegdan ), İstanbul Kapı, Saat Kulesi, Damat Ali Paşa Türbesi, Zindan Kapı, Leopoldov Kapı, Sokullu Mehmet Paşa Çeşmesi, Stefan Lazerevic Anıtı, Nebojsa Kulesi, Saborna Kilisesi, Cumhuriyet Meydanı, Terazi Meydanı ve Taş Meydan görülecek yerler arasındadır. Daha sonra Bulgaristan’ın Başkenti Sofya’ya hareket ediyoruz. Konaklama Sofya’da Otelimizde.

12.GÜN  14/08/2015 – CUMA

Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından Sofya Şehir Turumuzu yapıyoruz. Sofya’ da gerçekleştirilecek şehir turunda Rotondo Kilisesi,Aya Sofya Kilisesi, Alexander Nevski Katedrali, Başbakanlık, Parlamento Binası, Sofya Üniversitesi ve NDK Ulusal Kültür Sarayı görülecek yerler arasındadır. Turumuzun sonunda İzmir’e hareket ediyoruz. Kapıkule Sınır Kapısındaki gümrük ve pasaport işlemlerimizin ardından Ülkemize giriş yapıyor ve uygun molalar vererek geçecek sakin bir yolculuktan sonra İzmir’e ulaşıyor, bir başka Candoğan Turizm organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.