FMA Travel Teklif Al

BATI KARADENİZ ( AĞVA ve CAM TERAS FARKI İLE )

04/05/2017 - 07/05/2017

1.GÜN: AĞVA - AKÇAKOCA -KARASU - EREĞLİ - ZONGULDAK

PERŞEMBE ( HAREKET )

Akşam 21:00'de Mavişehir Ege Park önü, 21:10'da Bostanlı İskele, 21:20'de Karşıyaka FMA TRAVEL Ofis önü, 21:30'da Alsancak Atatürk Lisesi önü, 21:40'da Sabancı Kültür Merkezi önü, 21:50'de Hatay - Üçyol, 22:00'de Bornova Manisa Kavşağı'nda buluştuktan sonra Ağva'lı, Yedigöller' Batı Karadeniz yolculuğumuza başlıyoruz.

CUMA

Sabah saatlerinde yolumuz üzerinde kahvaltı molası verdikten sonra Ağva'ya ulaşıyoruz. Bu ünlü tatil beldesini rehberimiz eşliğinde yakından tanıyoruz. Ağva'da yaptığımız tekne turunun ardından longozları ile ünlü Karasu'ya ulaşıyor ve Karasu Longoz'unu yakından tanıyoruz. Daha sonra öğle yemeğimizi almak için Akçakoca'ya ulaşıyor ve yemeğimizi alıyoruz. Yemeğin ardından Ereğli kent merkezinde verdiğimiz kısa kahve molasının ardından Zonguldak'a doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Gün sonunda yeşil ile mavinin buluştuğu Karadeniz'in en güzel manzaralı oteli 4* Emirgan Hotel'e yerleşiyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.

2.GÜN: GÖKGÖL MAĞARASI - AMASRA - AMASRA KALESİ -KEMERE KÖPRÜSÜ - FATİH CAMİ – TOKATLI KANYONU – CAM TERAS - SAFRANBOLU

CUMARTESİ

Otelimizde kahvaltımızı aldıktan sonra Zonguldak'ta gezimize başlıyoruz. Kömürün başkenti olan bu kentte Batı Karadeniz'in en uzun mağarası Gökgöl Mağarası'nı ziyaret ediyoruz. Daha sonra Bartın'a doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Bartın'da Bartın Çayı'nı ve kent merkezini panoramik olarak gördükten sonra Amasra'ya ulaşıyoruz. Fatih'in Çeşm – i Cihan ( Dünyanın Gözü ) diye seslendiği Amasra'da Amasra Kalesi, Kemere Köprüsü, Fatih Cami, Kaleiçi evlerini geziyoruz. Öğle yemeğimizde Amasra'ya özgü salata ve balık tavası aldıktan sonra bir doğa harikası olan Tokatlı Kanyonu'nu görmek için Cam Teras'a gidiyor ve kanyonun eşsiz manzarasını fotoğraflıyoruz. Ardından Safranbolu'ya doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Safranbolu'ya ulaştığımızda Safranbolu Evleri'ni, Kaymakamlar Konağı, Cinci Hanı, Yemeniciler Arastası, Köprülü Cami, Hıdırlık Tepesi, Namazgah ve Eski Hükümet Konağı'nı yakından tanıyoruz. Gün sonunda Safranbolu’da ki otelimize yerleşiyoruz.

3.GÜN: BOLU - YEDİGÖLLER MİLLİ PARKI – ABANT - MAŞUKİYE

PAZAR

Sabah kahvaltısını otelde aldıktan sonra Yedigöller Milliparkı'na gitmek için yola çıkıyoruz. Bolu'da kent merkezinde otobüsümüzle yaptığımız panoramik turun ardından ekstra kiraladığımız dolmuşlarımızla Yedigöller'e doğru gezimize başlıyoruz. Burada doğanın tüm güzelliğini yaşıyor ve birbirinden güzel gölleri, başta Nazlı Göl, İnce Göl, Küçük Göl ve Büyük Göl'ü yakından tanıyoruz. Öğle saatlerinde Batı Karadeniz'in incisi Abant Gölü'ne doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Abant'a ulaştığımızda doğanın kucağında keyifli bir yürüyüş yapıyoruz. Öğleden sonra bir yeryüzü harikası olan Maşukiye'ye doğru gezimizi sürdürüyoruz. Burada yaptığımız panoramik gezintinin ardından gün sonunda Batı Karadeniz'e veda ederek İzmir'e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Gece geç saatlerde vardığımız İzmir'de eğlence ve dinlence dolu geçen dört günün ardından bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR