KAMTUR SEYAHAT ACENTASI Teklif Al

BATI KARADENİZ TURU

27/10/2016 - 30/10/2016

1.GECE: Saat 20:00 Üçkuyular,20:20 Üçyol,20:40 Krşıyaka,20:55 Bornova’dan misafirlerimizi alarak turumuza başlıyoruz. BALIKESİR-BURSA üzerinden uygun yerlerde molalar vererek Bolu bölgesine varıyoruz.

1.GÜN: Bolu’daki sabah kahvaltımızın (extra) ardından muhteşem tektonik Abant Gölü’ne (1350m) gidiyoruz, göl boyunca araçla dolaşıyor ve fotoğraf molası veriyoruz. Abant gölünden sonra Akcakoca’ya varıyoruz. Batı Karadeniz’in bu güzel sahil ilçesinde çevre gezisi yapıp, Ceneviz Kalesi’ni geziyoruz. Buradan Türkiye’nin en büyük Demir-Çelik fabrikasının bulunduğu Karadeniz Ereğli’ye gidiyoruz. Serbest zamanda öğle yemek molası (ekstra) veriyoruz. Daha sonra şahane oluşum olan Cehennem Ağazı ve Kilise Mağraları’nı gezdikten sonra Zonguldak’a varıyoruz burada vereceğimiz serbest zamanın ardından Zonguldak’taki Otel’e yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN: Oteldeki sabah kahvaltımızın ardından Batı Karadeniz’in diğer önemli kenti olan Bartın üzerinden Çeşm-i Cihan (Dünyanın Gözleri) olarak bilinen Amasra’ya gidiyoruz. Buradaki çevre gezimizde Bizans Döneminde yapılan Zindan Kalesi ve Kemere Köprü’sünü görüp, Boztepe Adası’ndaki Sormagir  Kalesi’ni görüp, tarihi Çekiciler Çarşısı’nda şimşir ağacından yapılan hediyelik eşyalardan arzu eden misafirlerimiz satın alabilir. Vereceğimiz serbest zamanda öğlen yemeklerimizi (extra) yiyoruz. Molamızın ardından Müze kent Safranbolu’ya varıyoruz. Burada Şiirsel ev mimarisi örneklerinden Kaymakamlar Evi – Köprülü -  Camii – Cinci Han - Arasta Çarşısı – Safranbolu Evleri gezeceğimiz güzel yerler arasında.Arzu eden misafirlerimiz lokum alış verişi yapma fırsatını değerlenirebilir. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.GÜN: Sabah Sabah kahvaltımızın ardından otelden ayrılarak. Bolu merkeze varıyoruz Bizi bekleyen minibüslerle Yedi Göller'e çıkıyoruz. Burada sırası ile BÜYÜKGÖL-SERİNGÖL-DERİNGÖL-NAZLIGÖL-KÜÇÜKGÖL-İNCEGÖL-SAZLIGÖL olmak üzere 7 gölü ve doğal oluşmuş küçük şelaleleri gezerek doğa yürüyüşü yapıyoruz. Öğlen yemeğimizi (extra) yedikten sonra minibüslerle bizi bekleyen otobüsümüze dönüyoruz. Bursa-Balıkesir üzerinden uygun yerlerde molalar vererek İzmir'e varıyoruz.Bir başka Kamtur organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.