YENİDEN TURİZM Teklif Al

BATI KARADENİZ TURU-İZMİR ÇIKIŞLI

20/10/2016 - 23/10/2016

20 EKİM (Akşam Çıkış)

21:30 ÜÇKUYULAR  21:45 ÜÇYOL, 22:00 ALSANCAK , 22:20 KARŞIYAKA (Yunuslar), 22:45  BORNOVA (Ege Üniversitesi Kampus Girişi Önü-Osman Kibar Meydanı)’dan hareketle siz değerli misafirlerimizi alarak, MANİSA-AKHİSAR-BALIKESİR-BURSA üzerinden, sabah saatlerinde İZNİK de oluyoruz.

21 EKİM

Burada sabah kahvaltısı sonrası İZNİK GÖLÜ kenarında keyifli bir yürüyüş yapıyoruz. Şehri çevreleyen görkemli surların en büyük kapısı olan İSTANBUL KAPI ‘sını görüyoruz. Bunun dışında LEFKE KAPI, GÖL KAPI, YENİ KAPI olmak üzere kentin dört ana kapısı bulunmaktaydı Önce M.S.325’te yapılan Anadolu’nun ilk kiliselerinden biri olan, günümüzde camiye çevrilen AYASOFYA KİLİSESİ’ni geziyoruz.Çinileri ile ünlü bu kentimizde SÜLEYMAN PAŞA MEDRESESİ , Osmanlı dönemi ÇİNİ FIRINLARI’nı görüyoruz. Daha sonra çiniciler çarşısında serbest zaman veriyoruz.Ardından toplanarak PAMUKOVA- SAPANCA yolu ile KARASU’ya geliyoruz. SAKARYA NEHRİ’nin denize döküldüğü YENİ MAHALLE SEMTİNİ ve  Dünyanın sayılı Langozlarından biri olan ACARLAR LANGOZU’na geziyoruz. Göl çiçekleri ile ünlü olan ACARLAR LANGOZU’nda yapacağımız yürüyüşler ve tekne turu ile zengin tabiat içinde keyifli saatler geçiriyoruz.Sonrasında KOCAALİ yolu ile AKÇAKOCAYA geliyoruz.Burada verceğimiz serbest zamanda Farklı mimarisi ile ilgi çeken CAMİİ ve KONURALP HEYKELİ’ni fotograflayıp sahilinde yürüyüş yaptıktan sonra  buradan ayrılıyoruz. Karadeniz’in Doyumsuz güzelliklerini seyrederek akşam saatlerinde EREĞLİ de otelimizde oluyoruz.Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

22 EKİM

Sabah kahvaltı sonrası otelden ayrılarak Zonguldak’a geliyoruz.Sahilde vereceğimiz kısa bir serbest zaman sonrası buradan ayrılıyoruz.Yolumuz üzerinde  GÖKGÖL MAĞARASI ziyaret ediyoruz. TÜRKİYE’nin en uzun mağarası olma özelliğini taşıyan bu olağanüstü oluşumu  gördükten sonra AMASRA’ya doğru yola çıkıyoruz. Çam, Söğüt, Meşe ve Kestane ağaçlarının oluşturduğu yeşil tüneller içinden geçerek AMASRA’ya geliyoruz. Adını mitolojiye göre Amazon kraliçesinden tarihsel bilgilere göre Pers Prenseslerinden alan bu kentimize Fatih Sultan Mehmet’de hayran kalmış Çeşm-i Cihan ( Dünyanın Gözü ) olarak nitelemiştir. Bir müze kent konumunda olan AMASRA’da şehir surları, kalesi, adaları ana karaya bağlayan KEMERE KÖPRÜSÜ gezildikten sonra tarih boyunca AMASRA’nın simgesi olmuş ÇEKİCİLER ÇARŞISI’nda serbest zaman veriyoruz.Öğle yemeğimizi ünlü balık restorantlarında aldıktan sonra SAFRANBOLU’ya geliyoruz. Kent’e ulaştığımızda tüm SAFRANBOLU’ya hakim bir nokta olan HIDIRLIK TEPESİ’nden panaromik olarak çevreyi seyrediyoruz. Daha sonra kent merkezine geliyoruz. ARASTA, YEMENİCİLER ÇARŞISI, ESKİ SEMERCİLER, BAKIRCILAR, DEMİRCİLER gezildikten sonra KÖPRÜLÜ MEHMET PAŞA CAMİİ’ni ve bahçesindeki GÜNEŞ SAATİ’ni görüyoruz. Ardından restore edilerek otel haline getirilmiş CİNCİ HANI görüp KAYMAKAMLAR KONAĞI’na çıkıyoruz. Günümüzde müze haline getirilen bu konakta etnografik özelliklerini ve yaşam biçimini görebiliriz. Bu gezilerimizin ardından otantik çarşısında vereceğimiz serbest zamanda el işleri, yöresel ürünler en az onlar kadar ünlü safranlı lokum alışverişi yapabiliriz.Akşam saatlerinde otelimize yerleşiyoruz.Akşam yemeği ve konaklama otelimiz KADIOĞLU ŞEHZADE KONAKLARINDA.

23 EKİM

Otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası BOLU ya geliyoruz.Bizi bekleyen dolmuşlarımızla (ekstra)  YEDİGÖLLER’e çıkıyoruz. SAZLIGÖL, İNCEGÖL, KÜÇÜKGÖL, DERİNGÖL, BÜYÜKGÖL, KURUGÖL ve SERİNGÖL’ü görerek, muhteşem bir doğa ile baş başa kalacağımız Yedigöller’de,  yürüyüşler yapıp sonbaharın renklerini seyrediyoruz.Piknik usulü öğle yemeğimizi burada aldıktan sonra geri dönüyoruz.Araçımıza binerek bölgenin ve Ülkemizin önemli bir turizm merkezi olan ABANT GÖLÜ ne geliyoruz.