FMA Travel Teklif Al

TUR PROGRAM

1-    Gün: ABANT GÖLÜ – BOLU - AMASRA - SAFRANBOLU

HAREKET: CUMARTESİ

Akşam saat 19:00’da Mavişehir Ege Park, 19:10’da Bostanlı Vapur İskelesi, 19:20’de FMA TRAVEL Ofisi, 19:30’da Lozan Atatürk Lisesi, 19:40’da Konak Sabancı Kültür Merkezi, 19:50’de Hatay Üçyol, 20:00’de Bornova Manisa Kavşağı’nda konuklarımızla buluştuktan sonra SAFRANBOLU’DAN BATUM’A KARADENİZ turumuza başlıyoruz.

PAZAR

Karadeniz’deki ilk sabahımızda Abant civarındaki tesislerden birinde ekstra kahvaltımızı yaptıktan sonra Abant Gölü’ne doğru yol alıyoruz. Daha sonra Batı Karadeniz’in en göz alıcı gölü olan Abant’a ulaştığımızda doğanın kucağında keyifli bir yürüyüş yapıyoruz. Ardından Köroğlu diyarı Bolu üzerinden Amasra’ya (Çeşm-i Cihan’a) ulaşıyoruz. Amasra’da Amasra Kalesi’ni, Kemere Köprüsü’nü, Fatih Cami’sini geziyor ve öğle yemeğimizi alıyoruz. Amasra’nın ünlü salatası ve tava balıklarından oluşan öğle yemeğimizin ardından Safranbolu’ya doğru yola çıkıyoruz. Safranbolu’ya ulaştığımızda Safranbolu Evleri’ni, Kaymakamlar Konağı, Cinci Hanı, Yemeniciler Arastası, Köprülü Cami, Hıdırlık Tepesi, Namazgah ve Eski Hükümet Konağı’nı yakından tanıyor ve safranlı lokum alışverişimizi yapıyoruz. Gün sonunda Safranbolu’daki otelimize yerleşiyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.

1. Gün: KASTAMONU – SİNOP – BAFRA - SAMSUN

PAZARTESİ

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, otelden ayrılıyor ve Kastamonu’ya doğru yola çıkıyoruz. Kastamonu’daŞerife Bacı Anıtı’nı, Hükümet Konağı’nı, Nasrullah Kadı Cami ve Şadırvanı, Kambur Köprü ve Saat Kulesi’ni görüyoruz. Ardından Sinop’a ulaşıyor ve Tarihi Hapishane’yi ( ziyarete açık olduğu takdirde gezilecektir. ), Sinop Kalesi’ni ve Diyojen Heykeli’ni yakından tanıyoruz. Daha sonra Sinop’a özgü bir lezzet olan cevizli Sinop mantısı yiyor ve Sinop’a veda ediyoruz. Yolumuz üzerinde Kızılırmak’ın denize döküldüğü Bafra’da gelin köprüsü üzerinde kısa bir fotoğraf molası veriyoruz. Samsun’a ulaştığımızda Henry Krippell’in ünlü Atatürk Heykeli’ni, İlk Adım Anıtı’nı, Atatürk’ün Samsun’a çıktığı Bandırma Gemisi’ni fotoğraflıyoruz.  Gün sonunda Samsun’daki otelimize yerleşiyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.

1. Gün: GİRESUN – GİRESUN KALESİ - RİZE – FIRTINA VADİSİ – ZİL KALE – AYDER YAYLASI

SALI

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra Doğu Karadeniz’e doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Perşembe ve Ordu üzerinden Giresun’a varıyoruz. İlk olarak Giresun Kalesi’ne çıkıp Topal Osman Anıtı’nı yakından görüyor ve muhteşem Giresun manzarasını izliyoruz. Daha sonra çayın başkenti Rize üzerinden Doğu Karadeniz’in incisiArdeşen’e ulaşıp, ünlü Fırtına Deresi’nin yanı başında muhlama ve alabalık keyfi yapıyoruz. Taş Köprü’yü ve Fırtına Deresi’ni fotoğrafladıktan sonra dileyen konuklarımızla özel kiraladığımız dolmuşlarımızla Zil Kale ve çevresinde keşif turuna çıkıyoruz. Bu esnada Palovit ve Bulut Şelaleri’ni, Cinciva Köprüsü’nü ve serender tarzı evleri ve konakları ile ünlü Şenyuva Köyü’nü keşfediyoruz. Gezinin en güzel yapısı olan Zil Kale’nin muhteşem manzarasını da izledikten ve yakınında çaylarımızı içtikten sonra Hala Deresi’ni takip ederek Ayder Yaylası‘na çıkıyoruz. Gün sonunda Ayder Yaylası’ndaki otelimize yerleşiyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR