FMA Travel Teklif Al

BAYRAMDA ANTALYA ve GÖLLER

12/09/2016 - 15/09/2016

I. GÜN ( 12 Eylül Pazartesi ): Sabah saat 06.30’da Mavişehir Ege park, 06.40’da Bostanlı İskelesi önü, 06.50’de FMA TRAVEL Yalı Ofisi’nde, 07.00’de Lozan Meydanı’nda Atatürk Lisesi önünde, 07.10’Sabancı Kültür Merkezi önü ,, 07.20’de Göztepe İskelesi, 07.30’de Üçkuyular Shell önünde buluştuktan sonra buluştuktan sonra Akdeniz’in güzel göllerini ve tarihi eserlerini gezmek için yolculuğumuza başlıyoruz. Kahvaltı ve ihtiyaç molası vererek Denizli – Serinhisar Beldesi’ne ulaşıyoruz. Ege Bölgesi’nin tüm leblebi ihtiyacını karşılayan bu şirin beldeden leblebilerimizi aldıktan sonra ülkemizin en güzel göllerinden birisi Salda Gölü’ne ulaşıyoruz. Anadolu’nun en berrak gölü olan Salda’da göl manzarasını izliyoruz. Daha sonra Burdur’a doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Burdur’da meşhur ceviz ezmesi alma fırsatı yakaladıktan sonra bir doğa harikası olan İnsuyu Mağarası’nı ziyaret ediyoruz. Gün sonunda Antalya’ya hareket ediyoruz. Akşam saatlerinde 4* CENDER HOTEL’e yerleşiyor ve açık büfe akşam yemeğimizi alıyoruz.

II. GÜN: ( 13 Eylül Salı ): Otelimizde kahvaltımızı aldıktan sonra Antalya Kaleiçi’ne doğru erken saatte yola çıkıyoruz. Hadrian Kapısı ve Kaleiçi Evleri’ni yakından tanıdıktan sonra Akdeniz kıyılarında Alanya’ya doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Alanya’da Damlataş Mağarası ve Kızılkule’yi geziyoruz. Daha sonra Manavgat Şelalesi’nin eşsiz doğasını görmek için yola çıkıyoruz. Manavgat’ta yaptığımız keyifli gezintinin ardından Manavgat Çayı’nın yanı başında öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğleden sonra Akdeniz’in en güzel tiyatrosu Aspendos Tiyatrosu’nu geziyoruz. Gün sonunda Düden Şelalesi’nin zengin doğasında geçirdiğimiz keyifli dakikalardan sonra otelimize dönüyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.

III. GÜN: ( 14 Eylül Çarşamba ): Otelimizde kahvaltımızı aldıktan sonra Kemer’e doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Kemer’e ulaştığımızda rehberimiz bizlere serbest zaman veriyor. Daha sonra üç tarafı limanlarla çevrili Phaselis antik kentini rehberimiz eşliğinde geziyoruz. Antik kentte yaptığımız gezinin ardından bir yeryüzü cenneti olan Ulupınar’a gidiyoruz. Ulupınar’da şelaleler arasında alabalık menülü öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğinden sonra Olympos’un ağaç evler ile bezeli sahiline doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Olympos antik kentini rehberimiz eşliğinde yakından tanıdıktan sonra otelimize dönüyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.

IV. GÜN ( 15 Eylül Perşembe ): Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra sabah kahvemizi içmek ve yemyeşil doğanın tadını çıkarmak için Düden Şelalesi’ne gidiyoruz. Akdeniz’in en güzel şelalesini yakından tanıdıktan sonra Türkiye’nin belki de en zengin doğasına sahip Karacaören ve Eğirdir Gölü’nü gezmek için yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Karacaören Gölü’nün eşsiz doğasında verdiğimiz molanın ardından öğle saatlerinde hem manzarasıyla hem de zengin mimarisiyle bizleri büyüleyen Eğirdir’e varıyoruz. Eğirdir Gölü’nün kıyısında tadına doyum olmaz göl levreklerinden oluşan öğle yemeğimizi aldıktan sonra Eğirdir Kalesi ve Dündar Bey Medresesi’ni geziyoruz. Daha sonra göller ve güller diyarı Isparta üzerinden İzmir’e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam ilerleyen saatlerde vardığımız İzmir’de bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR