FMA Travel Teklif Al

BAYRAMDA BATI AKDENİZ-İZMİR'DEN

12/09/2016 - 15/09/2016

HAREKET 12 EYLÜL SALI

Saat 23.00’de Egepark, 23.10’da Bostanlı İskelesi önü, 23.20’de FMA TRAVEL Ofisi önünden, 23.30’da Lozan Atatürk Lisesi önü, 23.40’da Sabancı Kültür Merkezi, 23:50’de Göztepe İskele ve 00.00’de Üçkuyular Shell önünde buluştuktan sonra Batı Akdeniz gezimize başlıyoruz.

13 EYLÜL ÇARŞAMBA

Gezimizin ilk durağı olarak Kayaköy’e giderek hem sabah kahvaltımızı alıyor hem de terk edilmiş Rum evleri arasında gizemli bir gezintiye çıkıyoruz. Kayaköy’ü rehberimiz eşliğinde gezdikten sonra Ölüdeniz’e gidiyoruz. Belcekız Plajı’nda keyifli bir yürüyüş yapıyoruz. Daha sonra bir yeryüzü harikası olan Saklıkent’e gidiyor ve öğle yemeğimizi alıyoruz. Saklıkent’te geçirdiğimiz keyifli anların ardından Akdeniz’in en şirin tatil beldesi Kaş’a ulaşıyoruz. Kaş’ın şirin evlerini ve ünlü Antiphellos Lahdi’ni yakından tanıyoruz. Daha sonra Kaş’tan ayrılıyor ve Finike’de yer alan Finike Marina Hotel’e yerleşiyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.

14 EYLÜL PERŞEMBE

Sabah kahvaltımızın ardından otelimizden ayrılarak batık kenti keşfetmek için Kekova’ya doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Akdeniz ile baş başa geçen keyifli bir yolculuğun ardından Üçağız Sahili’ne ulaşıyoruz. Burada arzu eden konuklarımızla gezi teknemize binerek batık şehirleriyle ünlü Kekova’ya doğru mavi yolculuk yapıyoruz. Bu keyifli tekne turunun ardından Kekova’nın güzelliklerine veda ederek Akdeniz Sahilleri’ndeki gezimize devam ediyoruz. Yolculuğumuz esnasında Demre’de Noel Baba Kilisesi’ni ziyaret ediyoruz. Burada rehberimizden Noel Baba ile ilgili bilgiler alıyoruz. Burada geçirdiğimiz keyifli anların ardından Finike’ye doğru yola çıkıyoruz. Finike’ye ulaştığımızda otelimizde dinleniyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.

15 EYLÜL PERŞEMBE

Otelimizde kahvaltımızı aldıktan sonra otelimizden ayrılıyor ve Akdeniz Sahilleri’ndeki gezimize devam ediyoruz. İlk olarak Olympos’un ağaç evler ile bezeli sahiline doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Olympos antik kentini rehberimiz eşliğinde yakından tanıyor ve Akdeniz’in turkuaz renkli denizinde yüzme keyfini yaşıyoruz. Ardından bir yeryüzü cenneti olan Ulupınar’a gidiyoruz. Ulupınar’da şelaleler arasında alabalık menülü öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğinden sonra Kemer’e doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Kemer’e ulaştığımızda rehberimiz bizlere serbest zaman veriyor. Daha sonra Antalya ulaşıyor ve Hadrian Kapısı ve Kaleiçi Evleri’ni yakından tanıyoruz. Daha sonra Akdeniz’e veda ederek İzmir’e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam ilerleyen saatlerde vardığımız İzmir’de bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR