Bayramda Bozcaada-Gökçeada-İzmirden

12/09/2016 - 14/09/2016

1.GÜN:Sabah saat 06:00'da Üçkuyular'dan , 06:30'da  Üçyol'dan, 07:00'de Karşıyaka Ayze Turizm önünden misafirlerimizi alarak turumuza başlıyoruz. Edremit-Altınoluk üzerinden uygun yerlerde molalar vererek Geyikli İskelesi'ne ulaşıyoruz. 12:00 feribotu ile keyifli bir yolculuk yaparak  BOZCAADA'ya geçiyoruz. Merkezde vereceğimiz serbest zamanda öğle yemek(ekstra)molasının (Balık önerilir)ardından Çanakkale Boğazı'nın Ege Deniz ağzında bulunan ülkemize ait iki adadan biri olan Bozcaada gezimize başlıyoruz. Alabildiğine uzanan üzüm bağlarını görerek adanın batı burnunda bulunan RÜZGAR GÜLLERİ'ne varıyoruz. Ülkemizin 3.Rüzgar Enerji Santrali olan rüzgar gülleri adanın gurur kaynağı. Panoramik turumuzda HABBELE SAHİLİ'ni görerek hiç köyü olmayan tek ilçemizin merkezine varıyoruz. Merkezdeki gezimizde ilk olarak Bozcaada deyince aklımıza gelen ŞARAP üretim yerinde tadım yapıp, ŞARAP MÜZESİ'ni geziyoruz. Rum döneminden kalan (1867)MERYEM ANA KİLİSE'sini gezip tarihi sokaklarındaki iki katlı taş ve ahşap cumbalı evlerini resimliyoruz.  Daha sonra BOZCAADA KALESİ(Ceneviz Kalesi)'ni geziyoruz. AYAZMA PLAJI'nda vereceğimiz deniz molasının ardından 17:00 feribotu ile Bozcaada'dan ayrılıyoruz. Çanakkale'ye vardığımızda Çanakkaledeki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelde.

2.GÜN:Sabah kahvaltısının ardından otelden ayrılarak Çanakkale iskelesinden ECEABAT'a geçip KABATEPE'den feribot ile keyifli bir yolculuk sonrası GÖKÇEADA'ya  varıyoruz. Volkanik yapısı, verimli ovaları,bağları, zeytinlikleri,eşine az rastlanır su kaynakları deniz ve kumsalları ile cennet gibi bir ada. Bu muhteşem görüntülerle dolu Ada'daki gezimize KEFALOS KOYU'nda bulunan AYDINCIK Sahili ile başlıyoruz. Doğal oluşum Çamur banyosu ve denizin tadını çıkarıyoruz. Burada alacağımız öğle yemek(ekstra) molasının ardından Gökçeada gezimize devam ediyoruz.ZEYTİNLİ Köyüne vardığımızda meşhur Dibek Kahvesinin tadına bakıp,tarihi ve kültürel özelliklere sahip olan Rum evleri-Kilisesi-Çamaşırhanesini görüyoruz. Buradan TEPEKÖY'e gidiyoruz. Tarihi Rum Kilisesi'ni gezip,adanın meşhur Rum Şarabının tadına bakıyoruz. Gezilerimizin sonunda feribot yolu ile Çanakkale'deki otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.GÜN:Sabah  kahvaltımızın ardından otelden ayrılıp BEHRAMKALE'ye gidiyoruz.ASSOS Antik Kentini geziyoruz.ASSOS Antik Limana inerek serbest zamanda öğle yemek molası (ekstra) veriyoruz.Bu molamızın ardından  Edremit-Zeytinli köyüne vardığımızda bizi bekleyen minibüslerle SUTÜVEN ŞELALESİ'ne çıkıyoruz. HASAN BOĞULDU GÖLÜ  ve çevre gezimizin ardından minibüslerle otobüsümüze geri dönüyoruz.Günün sonunda uygun yerlerde molalar vererek İZMİR'e dönüyoruz.