Escan Turizm Teklif Al

BAYRAM'DA EDİRNE'Lİ İSTANBUL

11/09/2016 - 15/09/2016
1. Gün:

Akşam Saat 22:30’da Üçkuyular Shell Önü, 22:45 Üçyol, 23:00 Bornova E.Ü.H Önü, 23:20 Karşıyaka ESCANTUR önü, 23:30 Bostanlı İskelesi Karşısı, 23:35 Girne Yunuslar,23:40 Girne Bolulu Hasan Usta,23:45 Girne Hale Pastanesi önünden Misafirlerimizi aldıktan sonra yolculuğumuza başlıyoruz. Ayvalık-Çanakkale yolu üzerinden Arabalı feribot ile Eceabat’a geçiyoruz ve Sabah saatlerinde Gelibolu’ya ulaşıyoruz. Rota:İzmir-Gelibolu(361km)

Piri Reis’in memleketinde Sabah kahvaltımızı uygun bir tesiste aldıktan sonra Bayraklı Baba Türbesi’ni ziyaret ediyoruz. Ziyaret sonrasında Saros Körfezi’ni görerek Keşan’a ulaşıyoruz. Panoramik şehir turumuzun sonrasında Uzunköprü’de kahve molası veriyoruz ve tarihi köprüde fotoğraflarımızı çekiyoruz ve öğle saatlerinde Serhat şehrimiz EDİRNE’ye varıyoruz. Meşhur tava ciğerlerimizi yedikten sonra Mimar Sinan eseri SELİMİYE CAMİİ’ni ziyaret ediyoruz ve ARASTA’da alışveriş (badem ezmesi, badem kurabiyesi) için serbest zaman alıyoruz. Sonrasında ESKİ CAMİİ, DARÜŞŞİFA, SARAYİÇİ(KIRKPINAR), ŞÜKRÜ PAŞA TABYALARI ziyaretlerimizi yaptıktan sonra otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeğimizi otelimizde aldıktan sonra MERİÇ nehrinin kenarında akşam çaylarımızı içiyoruz. Konaklama otelimizde. 5* Margi Otel

2. Gün:

Sabah Otelde alacağımız Açık büfe Sabah kahvaltımızın sonrasında Edirne’den ayrılıyoruz ve Şehr-i İSTANBUL’a ulaşıyoruz, ihtişamın zirve yaptığı DOLMABAHÇE SARAYI’nı geziyoruz, ardından tarihi EMİNÖNÜ meydanından tekne ile Boğaz Turuna(ekstra) çıkıyoruz. Rehberimiz eşliğinde Tarihin eskitemediği yalılar hakkında gerekli bilgilerimizi alıyoruz ve Boğaz turunun sonunda EMİNÖNÜ’ne tekrar dönüyoruz ve akşam yemeğini almak üzere otelimize gidiyoruz. 5* Dedeman Hotels

3. Gün:

Sabah Otelde alacağımız Açık büfe Sabah kahvaltımızın sonrasında Pierre Loti Tepesi’ne gidiyor, kahvelerimizi yudumlarken Haliç manzarasını izliyoruz ve Tarihi Yarımada turumuzun öncesinde Meşhur Sultanahmet Köftecisinde Öğle yemeğimizi alıyoruz. Yarımada turumuza Rehberimiz eşliğinde başlıyoruz ve İlk olarak Aya Sofya Müzesini, Yerebatan Sarnıcını geziyoruz. Topkapı Sarayı ziyareti ve Sultanahmet Camii ile turumuza devam ediyoruz. Hipodrom Meydanı’nda bulunan Yılanlı Sütun, Dikilitaş ve Alman Çeşmesi’ni gördükten sonra otelimize geçiyoruz. Akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz ve Arzu eden misafirlerimiz ile ekstra eğlenmeye KUMKAPI’ya gidiyoruz. Kumkapı eğlencemiz sonrasında otelimize dönüyoruz. Konaklama otelimizde. 5* Dedeman Hotels

4. Gün:

Sabah Otelde alacağımız Açık büfe Sabah kahvaltımızın sonrasında Ortaköy’de Sabah kahvelerimizi içiyoruz ve Adalar turumuz için Bostancı‘ya geçiyoruz. Bostancı’dan Şehir Vapuru ile PRENS ADALARI’nın en güzeli olan BÜYÜKADA’ya geçiyoruz. Öğle yemeğinde serbest zamanımızda tavsiyemiz Adaya özgü midye tava. Faytonlarla ada turumuzu yaptıktan sonra çaylarımızı kır kahvelerinde yudumluyoruz. Dileyen misafirlerimiz adayı Kiralık Bisikletlerle de keşfedebilir. İzmir’e doğru geri dönüş yolculuğumuz için Bostancı’da bizi bekleyen Otobüsümüz ile buluşuyoruz ve geri dönüş yolculuğuna başlıyoruz. Yalova-Bursa-Balıkesir karayolu üzerinden yoldaki gerekli molalarımızın sonrasında İzmir’e ulaşıyoruz. Bir dahaki ESCAN TUR organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.