YENİDEN TURİZM Teklif Al

BAYRAMDA KUZEY EGE SAHİLLERİ TURU

12/09/2016 - 15/09/2016

1.GÜN: EDREMİT – AKÇAY – KAZDAĞLARI – ASOS – KÜÇÜKKUYU-ÇANAKKALE

Sabah saat  07.00,da İZMİR`den siz sevgili misafirlerimizi uygun yerlerden alaraktan seyahatimize başlıyoruz. Yolda alacağımız sabah kahvaltısından sonra BERGAMA,BURHANİYE,GÜRE, EDREMİT üzerinden BİN PINARLI KAZDAĞLARINA ulaşıyoruz.Ülkemizin en bol oksijeni olan bu bölgede ilk durağımız TAHTAKUŞLAR KÖYÜ oluyor. İlk özel müze ve UNESCO tarafından`da desteklenen TAHTAKUŞLAR MÜZESİNİ gezdikten sonra buradan ayrılıyoruz. Kazdağlarının eteklerinden gecerek efsanelerini dinleyerekten ASSOS ANTİK KENTİNE ulaşıyoruz.  Burada öğle yemeğimizi yedikten sonra antik kentide geziyor isteyen konuklarımız Assos un eşsiz güzellikteki denizinede girebilir. Daha sonra Assos`tan ayrılarak Çanakkale`de bulunan otelimize yerleşiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği  OTEL `de

2.GÜN: ÇANAKKALE – GÖKÇEADA – Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra ülkemizin en büyük adası olan GÖKÇEADA`ya hareket ediyoruz. Kabatepe limanina gelip buradan Gökçeada vapuruna biniyoruz. Adaya vardıktan sonra ada turuna başlıyor sırası ile ilk durağımız dibek kahvesi ve dondurması ile ünlü ZEYTİNLİKÖY oluyor. Köyün sokaklarını dolaşıp kahvenin ve dondurmanın tadına baktıktan sonra bir başka rum köyü olan TEPEKÖY `e varıyoruz. Burada köyün otantik sokaklarını geziyor fotograflar çekiyoruz. Daha sonra 1950 yıllarında ülkemizin en büyük köyü olan fakat günümüzde cok az kişinin yaşadığı DEREKÖY`e geliyoruz. Köyün sokaklarını ve adanın en büyük çamaşırhanesini görüyoruz. Öğle yemeği için adanın merkezine gidiyor  burada yemeğimizi aldıktan sonra merkezde serbest zaman veriyoruz. Serbest zamanın ardından dünyanın en ünlü sörf okulunun bulunduğu adanın en guzel sahili olan AYDINCIK (KEFALOS) koyuna geliyoruz. Burada vereceğimiz serbest zamanda isteyen konuklarımız şifalı çamur banyosundan yararlana bilir denize girebilir. Daha sonra  adanın hareketli yerlerinden biri olan KALEKÖY`e geliyoruz. Aksam vapuru ile adanın güzelliklerini arkamızda bırakıp Çanakkale`ye dönüyoruz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde.

3.GÜN: ÇANAKKALE – ŞEHİTLİKLER: Otelimizde alacağımız sabah kahvaltımızın ardından, ÇANAKKALE’den feribotla ECAABAT’a geçip, I.Dünya Savaşı’nın en önemli zaferleri arasında yer alan ÇANAKALE SAVAŞI’nın yaşandığı topraklarda, KİLİTBAHİR KALESİ, SEYİT ONBAŞI ANITI geziliyor. Daha sonra SEDDÜL BAHİR, EZİNELİ YAHYA ÇAVUŞ ANITI, , 57. ALAY ŞEHİTLİĞİ CONKBAYIRI ve Yüce Atamızın M. KEMAL ATATÜRK’ün ANAFARTALAR KAHRAMANI olduğu SAVAŞ ALANINI görüp, daha sonra Öğle yemeğimizi almak üzere SAROS KÖRFEZİ’ne geçiyoruz. Öğle yemeği sonrası SAROS KÖRFEZİ’de vereceğimiz deniz molası sonrası akşam üzeri feribotla ÇANAKKALE’ye geçiyoruz. Keyifli bir deniz yolculuğundan sonra, akşam yemeği ve geceleme için  OTEL’e gidiyoruz. İsteyen konuklarımız akşam Çanakkale merkezde gezebilirler.

4.GÜN: ÇANAKKALE – BOZCAADA:

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra otelimizden ayrılıyoruz. ÇANAKKALE’yi arkamızda bırakarak BOZCADA’ya hareket ediyoruz.  EZİNE üzerinden GEYİKLİ iskelesine geliyoruz. Arabalı vapurla BOZCAADA’ya geçiyoruz.  Burada öğlen yemeğimizi aldıktan sonra adanın ünlü üzüm bağlarını, geleneksel şaraplarını tadabileceğimiz ŞARAP FABRİKASINI, Rum kültürünün izlerini yansıtan kilise ve evlerini gördükten sonra CENEVİZ KALESİNİ ziyaret ederek şehir turunu tamamlıyoruz. Adadan ayrıldıktan sonra yolumuz üzerinde uygun molalar vererek akşam saatlerinde  İZMİR’e varıyoruz. Bir başka YENİDEN TURİZM seyahatinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.