Daniel Tours Teklif Al

BAYRAMDA LİKYA TURU- İZMİR ÇIKIŞLI

05/07/2016 - 07/06/2016
Sabah saat 07:00 de KARŞIYAKA (Bostanlı İskele) 07:05 KARŞIYAKA (Yunuslar, Anıt), 07:25’de LOZAN (Atatürk Lisesi Önü), 07:35 KONAK (Sabancı Kültür Merkezi Önü), 07:45 ÜÇYOL’dan siz değerli konuklarımızı alarak turumuza başlıyoruz. Uygun bir yerde sabah kahvaltımızı alıp, (extra) AYDIN, ÇİNE, MUĞLA üzerinden keyifli bir yolculuk sonrası, GÖKOVA’ya ulaşıyoruz. GÖKOVA KÖRFEZİ’nin büyüleyen manzarasını seyredip, mavi ve yeşilin muhteşem tonlarını gözlemleyerek küçük bir balıkçı kasabası olan AKYAKA’ya geliyoruz. Burada serbest zaman verip, isteyen konuklarımızla Tekne Turuna katılıyoruz. AZMAKBAŞI deresinin, denizle buluştuğu noktayı gördükten sonra, FETHİYE ‘ye ulaşıyoruz. Akşam yemeği ve geceleme için FETHİYE-ÇALIŞ’ taki HARMAN OTEL Otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemekten sonra isteyen konuklarımız ile birlikte, ÇALIŞ sahilinde yürüyüşler yapıyoruz.

Otelde alacağımız kahvaltının ardından, dünyaca ünlü ÖLÜDENİZ’e geçiyoruz ve serbest zaman veriyoruz. (İsteyen konuklarımız denize keyifle girebilirler) Daha sonra tekrar otelimize dönerek, eşyalarımızı valizlerimize yerleştirip otelden ayrılıyoruz ve KÖYCEĞİZ’e doğru hareket ediyoruz. Mis gibi kokan narenciye bahçeleri, köy evleri, yeşilin gölgesindeki durgun gölü, gölün çevresindeki sazlıklar, mordan maviye doğru renk değiştiren dağları ile göz kamaştıran KÖYCEĞİZ’de yürüyüşlerimizi tamamlıyarak, çay molası veriyoruz. Likya turumuzun son noktasınıda tamamlayıp, geri dönüşe geçiyoruz. Yolda alacağımız uygun molalarla, akşam saatlerin de İZMİR’e varıyoruz ve bir başka DANİEL TOURS seyahatinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.