BAYRAMDA LİKYA TURU-İZMİR'DEN

12/09/2016 - 15/09/2016

1.GÜN-DALYAN-İZTUZU-FETHİYE: Sabah saat 07:00'de Karşıyaka AYZE TURİZM önünden, 07:30'da Üçyol'dan, 08:00'de Üçkuyular'dan misafirlerimizi alarak turumuza başlıyoruz. Öğle saatlerinde antik adı CALBİS olan Fiyort tipi doğal kanalın kıyısındaki DALYAN'a varıyoruz. Burada hazır olan teknelerimizle antik CAUNOS KENTİ kıyısından geçerek etkileyici KAYA MEZARLARI'nı izleyerek İZTUZU sahiline ulaşıyoruz. Dünyada nesli tükenmek üzere olan CARETTA'ların yaşadığı İztuzu plajında deniz molası veriyoruz.Ardından tekrar teknelerimizle Dalyan'a dönüp arabamıza binip Fethiye'ye doğru yola çıkıyoruz. Fethiye'de bulunan otelimize yerleşiyoruz. Konaklama otelimizde.(Akşam yemeği konaklama otelimizde)

2.GÜN-12 ADALAR TEKNE TURU: Oteldeki sabah kahvaltımızın ardından Fethiye limandan 12 ADALAR Tekne turuna çıkıyoruz. (ekstra)Kızılada , Kleopatra Hamamı , Göbün Koyu , Tavşan Adası , Katrancı Adası , Yassıcılar Adası , Domuz Adası , Samanlık Koyu , Şovalye Adası göreceğimiz yerler arasında. Günboyu denizin keyfini çıkardıktan sonra akşamüzeri Fethiye merkeze dönüp deniz kenarında çay kahve molasının ardından otelimize geri dönüyoruz. Konaklama otelimizde. .(Akşam yemeği konaklama otelimizde)

3.GÜN-KAŞ-KAPUTAJ PLAJI – KEKOVA TEKNE TURU-SAKLIKENT: Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıp KAŞ'a hareket ediyoruz. Kaputaj Plajı'nda vereceğimiz fotoğraf molasının ardından KEKOVA tekne turumuzu yapmak için Üçağız'a ulaşıyoruz. Batık Şehir Kekova gezimiz sonrası Kaleköy ve Simena Kalesi'ni görüyoruz. Daha sonra Kaş'da vereceğimiz serbest zamanın ardından SAKLIKENT'e gidiyoruz.  Günün sonunda Fethiye'ye geri dönüyoruz. Konaklama otelimizde.(Akşam yemeği konaklama otelimizde)

4.GÜN-ÖLÜDENİZ-KÖYCEĞİZ: Sabah kahvaltımızın ardından otelimizden ayrılarak Fethiye'nin en ünlü beldesi ÖLÜDENİZ'e hareket ediyoruz. Ölüdeniz plajında denize girip güneşleniyor ve çevre gezisi yapıyoruz. Bu keyifli saatlerin sonunda Fethiye'ye veda edip yolumuzun üzerindeki KÖYCEĞİZ'e ulaşıyoruz. Serbest  zamanda akşam çaylarımızı içip çevre gezimizi yaptıktan sonra İzmir'e doğru yola çıkıyoruz. Çine'de çöp şiş(ekstra)yemek için mola veriyoruz. Daha sonra Aydın üzerinden İzmir'e varıyoruz.