Daniel Tours Teklif Al

BAYRAMDA RODOS ADASI-İZMİRDEN
329 €

13/09/2016 - 15/09/2016

1.GÜN/ 13 EYLÜL Sabah saat 04.00 KARŞIYAKA (Bostanlı iskele, Yunuslar,Anıt), 04.15 ALSANCAK(Lozan meydanı-Atatürk Lisesi Önü), 04.20 KONAK ( Sabancı Kültür Merkezi Karşısı), 04.30 ÜÇKUYULAR SHELL önünden misafirlerimizi alıp Marmarise yola çıkıyoruz.Saat 08.00’de Marmaris gümrükte pasaport işlemlerimizin ardından 09.15 feribotu ile Rodos’a hareket ediyoruz.10.15 Rodos adasına varış ve pasaport kontrolünden geçtikten sonra ,bizi bekleyen aracımızla Ortaçağ şehir ve Rodos merkez  turumuzu yapıyoruz. Tur bitimi Rodos’un gazinosu ile en meşhur 5* Rodos Palace oteline yerleşiyoruz ve serbest zaman.Akşam yemeği otelimizde.Dileyen misafirlerimiz akşam rehber eşliğinde Sirtaki eğlencesine katılabilir.(Extra)

2.GÜN/ 14 EYLÜL Sabahkahvaltısı ardından Rodos adası gezisi için bizi bekleyen aracımıza biniyoruz. Rodos adasının köyleri ve koyları birbirinden güzel Kelebekler Vadisi,  Filerimos Tepesi, Yedi Pınar, Tsambika Manastırı ve Lindos ‘u rehberimiz  eşliğinde geziyoruz.Tur bitimi otele dönüş , akşam yemeği ve geceleme 5* Rodos Palace ‘ otelde .Dileyen misafirler rehber eşliğinde Sirtaki eğlencesine katılabilir.(Extra)

3.GÜN /15 EYLÜL : Sabah kahvaltısı ardından odalarımızı boşaltıyoruz ve valizlerimizi resepsiyona bırakıyoruz.Ardından serbest zaman ve dileyen misafirlerimiz alışverişlerini yapabilirler.Saat 15.30 ‘da otelimizden bizi alacak aracımıza binip Marmarise dönmek için limana gidiyoruz.Pasaport ve gümrük işlemlerinin ardından 17.00’de Rodos’tan hareket ediyoruz.Marmarise varıyoruz ve bizi bekleyen aracımıza binip İzmir’e hareket ediyoruz.Akşam geç saatlerde İzmir’e varıyoruz.