Pastoral Tour Teklif Al

BAYRAMDA TRAKYA TURU-İZMİRDEN

13/09/2016 - 16/09/2016
13 Eylül 2016, Salı : İZMİR – ÇANAKKALE – GELİBOLU – EDİRNE
Sabah saat 06.00 da Fahrettin Altay Meydanı Pamukkale Seyahat önü, saat 06.20 de Alsancak Lozan Meydanı Atatürk Lisesi önü ve saat 06.40 da Karşıyaka Yunuslar Mavikule önünden hareket ile yolculuğumuza başlıyoruz. Yol güzergâhında mola tesislerinde vereceğimiz kahvaltı ve ihtiyaç molalarıyla Dikili, Edremit, Ayvacık üzerinden Çanakkale’ye varıyoruz. Öğle yemeği (ekstra) sonrası feribotla Gelibolu’ya geçiyoruz. Keşan Uzunköprü üzerinden Edirne’ye varışımızı takiben otelimize gidiş ve yerleşme. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.
14 Eylül 2016, Çarşamba : EDİRNE
Kahvaltı sonrası tam gün Edirne şehir turu... Serhat şehri olarak bilinen ve bir süre Osmanlı Devletine başkentlik yapmış olan Edirne’deki camilerin sayısı 80’i bulmaktadır. Mimar Sinan’ın ustalık eseri Selimiye Camii buradadır. 2004 yılında Avrupa Müze ödülünü alan II. Beyazıt Külliyesi ve Şifahane de Edirne’dedir. Edirne şehir turunda; Şükrü Paşa Anıtı; Selimiye Camii, Müzesi, Türk İslam Eserleri Müzesi, Bedesten Üç Şerefeli Camii ve Ali Paşa Çarşısı görüldükten sonra öğle yemeği (ekstra) için serbest zaman veriyoruz. Öğleden sonra şehir turumuza devam ediyoruz. Tarihi Rektörlük binası (Karaağaç İstasyonu), Kaleiçi mevkiinde bulunan Sinagog, Bulgar Kilisesi, Lozan Anıtı, Bedesten ve Edirne Saray kalıntılarını geziyoruz. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.
15 Eylül 2016, Perşembe : EDİRNE – DUPNİSA MAGARASI – ISTRANCALAR – İĞNEADA – ÇORLU
Kahvaltı sonrası erken saatte otelden ayrılıyor ve Kırklareli üzerinden Dupnisa Mağarası’na gidiyoruz. Burada Yaş ve Kuru Mağarayı geziyoruz. İçinden akarsu geçen Dupnisa Mağarası toplamda 3200 metrelik galeriyle eşsiz bir güzellikte olup, sarkıt ve dikitleriyle binlerce yarasaya ev sahipliği yapan doğa harikasıdır. Mağaranın gezilmesinin ardından Demirköprü üzerinden Istırancalar’da orman gülleri, genç kayın, meşe, gürgen, dişbudak ağaçları arasından İğne Ada’ya yöneliyoruz. İğne Ada’da 20 km.ye varan sahilleri ve yüzlerce canlıya hayat veren dünyaca ünlü Longoz Ormanları ile Erikli Longoz Gölü’nü görüyoruz. Rezve Deresi karşı sahilinde Bulgaristan’a ait Rezova Köyünü, Fransızlar tarafından yaptırılmış Deniz Feneri’ni görüyor ve Çorlu’ya doğru yola devam ediyoruz. Yol boyunca onlarca uygarlık görmüş bereketli ovalar arasından Çorlu’ya varıyoruz. Otelimize gidiş ve yerleşme. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.
16 Eylül 2016, Cuma : ÇORLU – TEKİRDAĞ – İZMİR
Kahvaltı sonrası otelimizden ayrılıyor ve Tekirdağ’a hareket ediyoruz. Varışımızı takiben Rüstem Paşa Camii, Tekirdağ Müzesi, Namık Kemal’in doğduğu ev ve Macar Prensi Rakoczy ve ailesinin eşyalarının korunduğu Müze evi geziyor, Tekirdağ’dan ayrılıyoruz. İzmir’e dönüş yolculuğumuz sırasında İpsala, Keşan ve Gelibolu’ya geçiyor ve Çanakkale üzerinden gece geç saatlerde İzmir’e varıyoruz.
Bir başka gezide buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz…