Pastoral Tour Teklif Al

BAYRAMDA UÇAKLI HACIBEKTAŞ'LI KAPADOKYA-İZMİR ÇIKIŞLI

12/09/2016 - 15/09/2016
12 Eylül 2016, Pazartesi : İzmir – Konya – Derinkuyu – Ürgüp
Sabah saat 06:30 da Adnan Menderes Havalimanı İç Hatlar Sun Express kontuarında bilet işlemlerimizi yapıyor ve XQ 9046 sefer sayılı, 07:35 uçuşu ile Konya’ya uçuyoruz. 08:45 de Konya havalimanına varış. Aracımızla buluşma. Kahvaltı (ekstra) sonrası turumuza başlıyoruz. Selimiye Camii, Alaaddin Tepesi, Alaaddin Camii, Karatay Müzesi, Şems-i Tebrizi Türbesi’ni, Mevlana Müzesi ve Türbesi ziyaretlerimizi tamamlayarak, Konya turumuzu bitiriyoruz. 3258 m.lik zirvesiyle İç Anadolu’nun en yüksek dağlarından biri olan Hasan Dağının eteklerinde doğal güzellikler ile dolu Ihlara Vadisi’ne gidiyoruz. Ihlara Vadisi, Ihlara Köyü ile Selime köyü arasında yer alan 14 km. uzunluğunda ortalama 110 m. Derinliğinde, içinde 105 tane kilise bulunan bir vadidir. Bu 105 Kiliseden Ağaçlı, Yılanlı, Sümbüllü Kiliselerini ziyaret ediyoruz. Belki de gezimizin en heyecanlı bölümü olan Derinkuyu’ya hareket ediyoruz. Yeraltı şehrini gezdikten sonra keyifli bir günün ardından otelimize gidiş ve yerleşme. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.
13 Eylül 2016, Salı : Göreme – Zelve – Paşabağı – Devrent – Üç Güzeller – Asmalı Konak – Ürgüp
Sabah otelde alacağımız kahvaltının ardından bugünkü gezimize yörenin en önemli merkezlerinden biri olan Göreme Açık Hava müzesi ile başlayacağız. 1985 yılında Unesco’nun Dünya Kültür Mirası listesine aldığı, manastır eğitim sisteminin başlatıldığı yer olarak kabul edilen Göreme Açık Hava Müzesi’nde görülecek yerler arasında; Elmalı, Azize Barbara, Yılanlı, Tokalı Kiliseleri ve Manastırlar ile eski yemekhane, mutfak kompleksi bulunmaktadır. Peri bacalarının en güzel örneklerini görebileceğimiz kayaçların ve peribacalarının hayvan şeklinde erozyona uğradığı son derece değişik yeryüzü şekillerinin oluştuğu Devrent Vadisi'nde fotoğraf çekmek için yola koyuluyoruz. Diğer adı da Pembe Vadi olan Devrent Vadisi doğanın oluşturduğu heykel müzesi gibidir adeta... Üçlü, birleşik ve tekli peri bacaları manzarası ile ünlü, adeta peribacalarının oluşumunu izleyebileceğimiz küçük bir müze olan Paşabağı’nı (Rahipler Vadisi) resimliyoruz. Anne, baba, çocuk diye adlandırılan Ürgüp'ün simgesi haline gelmiş üç güzeller peri bacalarını fotoğraflıyoruz. Bir dönemin en gözde dizisinin çekildiği Asmalı Konağı geziyor ve Ürgüp’te serbest zaman veriyoruz. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde. ( Akşam yemeği sonrasında arzu eden konuklarımızla ekstra olarak Türk Gecesine gidiyoruz.
14 Eylül 2016, Çarşamba : Avanos – Çömlek – Uçhisar – Turasan – Kızılvadi Gün Batımı
Sabah otelde alacağımız kahvaltının ardından “Avanos’un yolu çanak çömlek kırığından bellidir” dedikleri Avanos’a gidiyoruz. Avanos’ta çanak/çömlek ve onyx atölyelerini ziyaret ederek çanak/çömlek yapımlarını izleyeceğiz. Bölge’nin önemli yerlerinden birisi olan Uçhisar’a gidiyor ve tüm ihtişamıyla Kale’yi görme fırsatı buluyoruz. Otantik el işlerinden hatıra olarak satın aldıktan sonra, yörenin meşhur şarap fabrikası Turasan’da  şarabın yapılışı hakkında bilgiler alıyor, alışveriş yapıyoruz. Gün batımını izlemek üzere Kızılvadi’ye gidiyoruz. Keyifli bir günün ardından otelimize dönüş. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.
15 Eylül 2016, Perşembe : Hacıbektaş – Kayseri – İzmir
Sabah alacağımız kahvaltı sonrası otelimizden ayrılış. İnsan-Tanrı-Doğa sevgisine dayanan hümanist yaşam felsefesi ve öğretisi içinde olan, ünlü düşünürün yaşadığı, onun adını taşıyan Hacı Bektaş-i Veli ziyaretimizi gerçekleştirmek üzere yola koyuluyoruz. Türbe ziyareti sonrasında Kayseri Havalimanına hareket. ( Zamanımız olursa sucuk ve pastırma alışverişi yapacağız.) Sun Express Havayollarına ait XQ9039 sefer sayılı 13:15 uçuşu ile İzmir’e hareket.14:50 de İzmir havalimanına varış. Başka bir gezimizde buluşmak dileğiyle vedalaşıyoruz.