YENİ ATILIM TURİZM Teklif Al

Bayram Kapadokya Turu

10/09/2016 - 13/09/2016

Gece Yolculuğu:
Saat 20:00’de Karşıyaka Yunuslar, 20:30 Lozan ve 20:45’de Üçyol’dan katılacak misafirlerimizi alarak Uşak – Afyon - Konya – Aksaray üzerinden Nevşehir-Niğde-Kayseri üçgenindeki doğuda 3916 m. yükseklikteki Erciyes, güneyde 3253 m. yükseklikteki volkanik Hasan dağı ile sınırlanmış Kapadokya bölgesine doğru yol alıyoruz.

1. GÜN :
Sabah Aksaray’da alınan serbest kahvaltı sonrası, Ihlara Vadisi’ne Ağaçaltı, Yılanlı Kiliseleri görmek için iniyoruz Buradan düşman baskınlarından kaçan binlerce kişinin, aylarca yaşayabileceği mühendislik harikası olan Derinkuyu Yeraltı Şehri (veya Kaymaklı Yeraltı Şehri). Güzergâhımız üzerinde, volkanik bir arazi içerisinde bulunan Narlı Gölü (Krater Göl ) görüyoruz. Buradan Ürgüp içinde yapacağımız panoramik tur sonrası Şarap Mahzenleri ve şapkalı peribacalarına en iyi şekilde örnek olabilecek, Üçgüzeller Peribacalarını görüyoruz Devamında bölgenin en yüksek noktası durumunda bulunan savunma amaçlı kullanılan doğal oluşum Uçhisar Kalesi’ne çıkıyoruz Burası Aynı zamanda Kapadokya’nın en güzel seyir noktasıdır. Akşam yemeğimiz otelimizde.

2. GÜN :
Sabah kahvaltı sonrası, eski adıyla Korama diye bilinen bugünkü adıyla Göreme Vadisi içinde bulunan Göreme Açık Hava Müzesi’ni gezmek için hareket ediyoruz. Müze içerisindeki kiliseler, yemekhane, mutfak, kiler, şaraphane, şapel ve İncil’in baştan sona resmedildiği Tokalı Kilise müzede göreceğimiz yerler arasında.Çavuşin Ören Yerinin gezilmesini takiben, çok başlı peribacalarının bulunduğu ilginç vadi Paşabağ’ da fotoğraf molası veriyoruz. Devamında değişik şekillere benzetilen peribacalarının bulunduğu Dervent Vadisi’ni gezerek çanak-çömleği ile meşhur Avanos’a gidiyor ve Hitit döneminden gelen el sanatı merkezindeki Çanak-Çömlek atölyelerini geziyoruz.ORTAHİSAR  ve Güvercinlik Vadisi görüldükten SİNASOS’a  gidiyoruz, ilk ASMALI KONAK’ı görüyoruz. Akşam yemeğimiz otelimizde. Dileyenler ile yemek sonrası bu turun olmazsa olmazlarından yöreye özgü Türk Gecesi ne ( Canlı Müzik ve Limitsiz içki eşliğinde)  gidiyoruz.

3. GÜN :
Kahvaltı sonrası otelden ayrılıyor yol üzerindeki Şelçuklu Kervansaraylarından Sultanhanı gezip Konya’ya varıyoruz. Panoramik Şehir turu ve Mevlana müzesi ziyaretlerimiz ve öğle yemeği sonrası Akşehir’de bulunan Nasreddin Hoca ve Gülmece Parkını ziyaret ediyoruz. Akşam saatlerinde siz sayın misafirlerimizi, diğer turlarımızda tekrar görüşmek üzere, aldığımız noktalara bırakıyoruz.