KAMTUR SEYAHAT ACENTASI Teklif Al

BAYRAM ÖZEL LİKYA TURU

05/07/2016 - 07/07/2016

1.Gün:

Sabah 07:00 KARŞIYAKA,07:20 BORNOVA,07:40 ÜÇYOL,08:00 ÜÇKUYULAR’dan siz değerli misafirlerimizi alarak turumuza başlıyoruz. Uygun bir yerde sabah kahvaltımızı (extra) alıp, Aydın, Çine, Muğla üzerinden

Dalyan’a ulaşıyoruz, buradan tekne turu (extra) ile İztuzu Plajına gidiyor ve yüzme molası veriyoruz, Öğle yemeğimiz (extra) Dalyan kıyısında bulunan restoranda yedikten sonra, Fethiye Çalış Mevkiindeki otelimize yerleşiyoruz. Rehberimizin belirlediği saatte lobide buluşarak Mehtap Turuna çıkıyoruz. Akşam yemeği mehtap turunda ki teknemizde Bu güzel Mehtap turumuzun ardından otelimize dönüyoruz konaklama otelimizde.

2.GÜN.

Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından, Saklıkent’e hareket ediyoruz. Saklıkent’teki gezimizin ardından, Akdeniz’in en farklı coğrafyasına sahip antik kentleri ve dünyaca ünlü dalış noktaları ile doğa cenneti, Kaş’a varıyoruz. Kaş sokaklarında, çarşısında ve sahilinde gezintiler yapıyoruz ve serbest zaman alıyoruz. Buradaki güzel zamanı ardından denizin yüzlerce koyla çevrildiği yeryüzü cenneti Kekova’da, Tekne Turu'na çıkıyoruz. Üçağız’dan teknelere biniyoruz ve kristal kadar berrak sularda, Batık Şehri görüyoruz. Öğle yemeğimizi (extra)Tekne’de alarak, yüzme molaları veriyoruz. Geçireceğimiz keyifli saatler sonrası, Kalkan üzerinden, tekrar Otelimize geri dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.GÜN

Otelde alacağımız kahvaltının ardından otelimizden ayrılarak, Ölüdeniz ‘e gidiyoruz. Türkiye’nin cennetlerinden bir yer olan Ölüdeniz ’de yüzme molası ve serbest zaman veriyoruz. Deniz keyfimizin ardından Köyceğiz’e doğru hareket ediyoruz. Mis gibi kokan narenciye bahçeleri, köy evleri, yeşilin gölgesindeki durgun gölü, gölün çevresindeki sazlıklar, mordan maviye doğru renk değiştiren dağları ile göz kamaştıran Köyceğiz’de yürüyüşlerimizi tamamlayarak, çay molası veriyoruz. Keyif turumuzu tamamlayıp, geri dönüşe geçiyoruz. Yolda alacağımız uygun molalarla, akşam saatlerin de İzmir’e varıyoruz.