Escan Turizm Teklif Al

LÜKSEMBURG (1) -  PARİS (3) - BRÜKSEL (1) - AMSTERDAM (2) -

İzmir’den Direkt Gidiş Dönüş imkanı

Sun Express Havayolları ile 7 Gece Konaklamalı

DİSNEYLAND BİLETİ DAHİL !!!

EXTRA TURLAR VE TÜM ÇEVRE GEZİLERİ DAHİL!

1.TUR:14-21 MAYIS 2.TUR:17-24 TEMMUZ 3.TUR:17-24 EKİM

1. Gün:

IZMIR – DÜSSELDORF - LÜKSEMBURG

Adnan Menderes Havalimanı Dış Hatlar gidiş terminalinde siz değerli konuklarımızla 09:30 da buluşma. Bagaj, bilet ve pasaport işlemlerinden sonra Sun Express Havayollarının XQ 958 sefer sayılı uçuşu ile 11.30’da Duesseldorf’a uçuş. Yerel saat ile 13.55’de varış ve Otobüsümüz ile Lüksemburg’a hareket ediyoruz. Lüksemburg şehir turumuzda Petrus Vadisini, eski şehir merkezini ve dar sokaklarını, ünlü şehir Katedralini ve Dükler Sarayını geziyor ve rehberimizden gerekli bilgileri alıyoruz. Geceleme Lüksemburg’taki otelimizde.

2. Gün:

LÜKSEMBURG – REİMS - PARİS

Otelde alacağımız Sabah Kahvaltısı sonrasında Krallarının taç giydiği ve Şampanyanın çıkış noktası olan Reims şehrine gidiyoruz.Burada vereceğimiz mola sırasında meşhur katedrali, gezebilir; şehirde ki şampanya mağazalarından şampanya satın alabilirsiniz.Rehberimizin belirleyeceği saatte toplanıyor ve Paris’e hareket ediyoruz. Paris’e varışımızın sonrasında panoramik şehir turumuza başlıyoruz.Eyfel Kulesini gece ışıklandırılmış hali ile görüp resimlerimizi çektikten sonra Ünlü alışveriş caddesi Rivoli ve Champs Elysees, Louvre Müzesi, Zafer Meydanı ve Takı, Napolyon’un mezarı görülecek yerler arasındadır. Panoramik tur sonrasında otelimize gidiyoruz.Geceleme Paris’teki otelimizde.

LÜKSEMBURG – REİMS : 239 KM REİMS- PARİS: 144 KM

3. Gün:

PARİS

Sabah kahvaltısının ardından Kombine Paris turu için hareket ediyoruz.Turumuza Paris’in sembolü olan Eiffel Kulesi’ne çıkarak başlıyoruz.Paris’in fotoğraflarını çekiyor ve Rehberimizden gerekli bilgileri alıyoruz ve sonrasında Tekne ile şehri ortadan ayıran Seine nehri turu ve filmlere konu olan Notre dame Katedralini gördükten sonra Paris şehrinin en yüksek tepesi olan Montmartre’a geçiyoruz.Halen bohem hayatın yaşandığı bu bölgede bir zamanlar Pablo Picasso, Henry Toulouse Lautrec, Dalida, Vincent, Van Gogh ve Jean Marais gibi önemli sanatçılar burada önemli izler bırakmışlardır. Bizi tepeye çıkaracak olan kısa füniküler yolculuğumuz sonrasında, Paris şehrinin büyük bir kısmından görülebilen Sacre Coeur (Kutsal Kalp, Adaklar kilisesi) ilk göreceğimiz yapı olacak. Sokak göstericilerinin showlarının ilginizi çekeceği kesin. Sacrecoeur sonrası yapacağımız kısa yürüyüşün ardından ulaşacağımız Tetre Meydanı bugün sokak ressamlarının ve cafelerin renkli görüntülere sahne olduğu yer. Bu keyifli mekanda bulunan cafeler de günün yorgunluğunu atabilirsiniz.Geceleme Paris’teki otelimizde.

4. Gün:

Otelimizde Sabah Kahvaltımızı aldıktan sonra Tam gün serbest zaman .Paris’te yapılacaklar arasında Louvre Müzesini gezebilir,Şanzelize’deki cafeteryalarda Kahve içebilir,La fayette’de alışveriş yapabilir, Disneyland’ta eğlenebilirsiniz.Akşam Arzu eden misafirlerimizi Lido Show’a gidiyoruz.Muhteşem bir showa tanıklık ediyor ve şampanyalarımızı yudumluyoruz.Konaklama Paris’teki otelimizde.

5. Gün:

PARIS - BRÜKSEL-BRUGGE

Sabah kahvaltısı sonrası Brüksel’e hareket ediyoruz varışta panoramik Brüksel şehir turumuz başlıyoruz. Atomium, Kraliyet Sarayı, Çin ve Japon evleri, Grand Palace, Manneken Piss Büyük Katedral Meydanı göreceğimiz yerler arasındadır.Turumuz sonrasında serbest zamanda dantel, goblen ve el yapımı çikolata mağazaları alışverişi yapabilirsiniz. BRUGGE şehrine gidiyoruz. Batı Avrupa’nın 1. ve 2. Dünya savaşlarından en iyi korunmuş kenti olan Bruges, 1000 yıllık geçmişini, kanalları, dar sokakları, köprüleri tarihi yapıları, manastırı ve meydanları ile Orta Çağ’da hissedeceksiniz. turumuzun ardından Geceleme Brugge’ daki otelimizde.

PARİS-BRÜKSEL 305 KM BRÜKSEL- BRUGGE: 100 KM

6. Gün:

BRUGGE - AMSTERDAM

Sabah kahvaltısının sonrasında Amsterdam’a hareket ediyoruz ve geleneksel peynir, takunya fabrikasını ziyaret ederek bunların yapılışını görüyoruz.Peynir ve Takunya alışverişlerimiz sonrasında Rockin Caddesi, Dam Meydanı, Kraliyet Sarayı, Çiçek Pazarı, Kırmızı Fener Sokağı göreceğimiz yerler arasındadır.Teknelerle Amsterdam’ın simgesi haline gelmiş kanalları arasında eğlenceli gezi sizi bekliyor. Tekne turunun sonrasında vereceğimiz serbest zamanın otele hareket ediyoruz.Geceleme Amsterdam’daki otelimizde.

BRÜKSEL-AMSTERDAM: 203 KM

7. Gün:

AMSTERDAM

Sabah kahvaltısının sonrasında Volendam Balıkçılar Kasabası & Marken Köyü turu için hareket ediyoruz. Turumuzda; rehber eşliğinde Volendam’ın tarihi evlerini ve değişik mimarisini yakından görebilme imkanını bulacaksınız (ünlü Harin balığı ve sıcak elmalı pastayı mutlaka deneyiniz) Rotterdam Delft turuna gidiyoruz.Mavi porselenleri ve festivalleri ile ünlü Delft şehri, Hollanda’nın ticaret merkezi olan Rotterdam Şehri ve gezisi, eski başkent Den Haag, Kraliyet Sarayı ve Kuzey Denizi görülecek yerler arasındadır. Geceleme Amsterdam’daki otelimizde.

ROTTERDAM-AMSTERDAM:160 KM

8. Gün:

AMSTERDAM

Sabah kahvaltısının sonrasında Düsseldorf’a hareket ediyoruz.Sunexpress’in 14:45 XQ 959 sefer sayılı uçağı ile İzmir Adnan Menderes Havalimanına hareket ediyoruz.Tahmini olarak 19:05 te Adnan Menderes Dış hatlara varışımızın ardından bir dahaki ESCANTUR ‘da buluşmak üzere vedalaşıyoruz.