FMA Travel Teklif Al

BİR BAŞKA İSTANBUL

23/09/2015 - 27/09/2015
1. Gün: AĞVA - ŞİLE - POLONEZKÖY - BOĞAZ TURU

23 EYLÜL ÇARŞAMBA

Akşam 21.30’da Mavişehir Ege Park önü, 21.40’da Bostanlı İskele, 21.50’de Karşıyaka FMA TRAVEL Ofis önü, 22.00’de Alsancak Atatürk Lisesi önü, 22.10’da Sabancı Kültür Merkezi Önü, 22.20’de Hatay - Üçyol’da ve 22.30’da Bornova Manisa Kavşağı’nda buluştuktan sonra yolculuğumuza başlıyoruz.

24 EYLÜL PERŞEMBE

Sabah erken saatlerde ulaştığımız Ağva’da kahvaltı molamızı veriyoruz. Daha sonra bu ünlü tatil beldesini rehberimiz eşliğinde yakından tanıyoruz. Ağva’da yaptığımız tekne turunun ardından Şile’ye doğru gezimizi sürdürüyoruz. Şile’de ünlü şile bezi ve deniz feneri hakkında değerli bilgiler alıyoruz. Şile’den ayrıldıktan sonra bir zamanlar Polonya göçmenlerinin yerleştiği İstanbul’un en yeşil coğrafyalarından biri olanPolonezköy’e doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Öğle saatlerinde vardığımız bu şirin köyde yemeğimizi alıyoruz. Yemeğin ardından İstanbul’a doğru yola çıkıyoruz. Günün en güzel saatinde ulaştığımız İstanbul’da arzu eden konuklarımızla Boğaz Turu’na katılıyoruz. Bu eşsiz yolculukta İstanbul’u selamlıyor ve boğazın iki yakasında inci taneleri gibi dizili sayısız yalıyı yakından izleyerek değerli bilgiler alıyoruz. Gün sonunda Nişantaşı’ndaki 4* MİM HOTEL’e yerleşiyor ve dinleniyoruz.

2. Gün: YILDIZ SARAYI - DOLMABAHÇE SARAYI - BÜYÜKADA - İSTİKLAL CADDESİ - FRANSIZ SOKAĞI - NEVİZADE - ÇİÇEK PASAJI

25 EYLÜL CUMA

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra Osmanlı İmparatorluğu’nun son dönemlerinde yapılan ve ihtişamıyla ziyaretçilerini büyüleyen Yıldız Sarayı ve Dolmabahçe Sarayları’nı gezmek için yola çıkıyoruz. İlk olarak “Osmanlı Cumhuriyeti” filmine de ev sahipliği yapan Yıldız Sarayı ve Müzesi’ni ziyaret ediyoruz. Daha sonra saray yakınındaki Yıldız Saat Kulesi, Hamidiye ( Yıldız) Cami, Ertuğrul Teke Cami’yi ve Yahya Kemal Beyatlı Heykeli’ni yakından görüyoruz. Daha sonra son dönem Osmanlı mimarisinin şaheseri olanDolmabahçe Sarayı’nı geziyoruz. Öğle saatlerinde İstanbul’un en güzel adası Büyükada’yı gezmek için Adalar Vapuru’na biniyoruz. Bu keyifli yolculuk esnasında Kınalı Ada, Burgazada ve Heybeliada’yı uzaktan görerek Büyükada’ya ulaşıyoruz. Dileyen konuklarımızla Ada’nın içlerine doğru keyifli bir Fayton Gezintisi yapıyoruz. Gün sonunda adadan ayrılıp otelimize dönüyor ve dinleniyoruz. Akşam saatlerinde arzu eden konuklarımızla İstiklal Caddesi’ne gidiyor ve Fransız Sokağı, Nevizade ve Çiçek Pasajı gibi İstanbul’un ilgi merkezlerini yakından tanıma şansını yakalıyor ve extra olan akşam yemeğimizi alıyoruz.

3. Gün: DİKİLİTAŞLAR - AYASOFYA - YEREBATAN SARNICI -SULTANAHMET CAMİ - TOPKAPI SARAYI -PİYER LOTİ - KUMKAPI

26 EYLÜL CUMARTESİ

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra İstanbul’un en eski yerleşim yeri olan tarihi yarımadaya gidiyoruz. İmparatorluklar başkentinin merkezinde yer alan Dikilitaşlar’ı, Ayasofya’yı, Yerebatan Sarnıcı’nı,Sultanahmet Cami’sini, Topkapı Sarayı’nı ve diğer önemli yapıları rehberimizin vereceği bilgiler ve anlatacağı öyküler eşliğinde geziyoruz. Daha sonra öğle yemeğimizi Sultanahmet’te köfte yiyerek alıyoruz. Öğleden sonra Eyüp’de bulunan Piyer Loti Kahvesi’nde yorgunluk kahvelerimizi yudumluyor ve Haliç’in eşsiz manzarasını izliyoruz. Günün sonunda otelimize dönüyor ve dinleniyoruz. Akşam saatlerinde İstanbul’un ünlü eğlence mekanı Kumkapı’da FMA TRAVEL’ın sürprizi güzel bir restorana gidiyor ve fasıl eşliğinde eğlenerek acentemizin ikramı balıklı ve mezeli akşam yemeğimizi alıyoruz.

4. Gün: BEYLERBEYİ SARAYI - KUZGUNCUK - ÇENGELKÖY - ÇAMLICA TEPESİ

27 EYLÜL PAZAR

Turumuzun son gününde Anadolu yakasına geçerek Anadolu’nun eşsiz saraylarından biri olan Beylerbeyi Sarayı’nı yakından tanıyoruz. Daha sonra Beylerbeyi, Kuzguncuk ve Çengelköy gibi Anadolu yakasının tarihi ilçelerinde kısa bir gezintiye çıkıyoruz. Öğle yemeğimizin ardından İstanbul’u kuşbakışı izlemek için ünlüÇamlıca Tepesi’ne çıkıyor ve keyif kahvelerimizi yudumluyoruz. Gün sonunda İstanbul’a veda ederek İzmir’e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Gece saatlerinde ulaştığımız İzmir’de başka bir FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR