YENİDEN TURİZM Teklif Al

Bodrum Turu

24/09/2015 - 27/09/2015

5* RESORT SPA   -    HERŞEY DAHİL KONAKLAMA

1.GÜN: Sabah saat 08:00 ÜÇKUYULAR, 08:30 ÜÇYOL, 08.45 LOZAN(Atatürk Lisesi Önü-Alsancak),  09.00:KARŞIYAKA (Bostanlı İskelesi, Yunuslar, Anıt),BODRUM turumuza başlıyoruz. Kahvaltı molamızı yol üzerindeki uygun bir tesiste aldıktan sonra, SELÇUK, SÖKE, MİLAS güzergahı üzerinden,BODRUM’a varıyoruz. BODRUM-TURGUTREİS’te deniz kıyısındaki, 5* RESORT SPA Otelimize yerleşiyoruz. Öğle yemeğimizi tesiste aldıktan sonra, isteyen konuklarımız  otelin aktivitelerinden, denizinden havuzundan faydalanabilirler. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN : Otelimizde alacağımız sabah kahvaltımızın ardından, öğle yemeğimize kadar otelimizin aktivitelerinden yararlanıyoruz.Ardından arzu eden konuklarımızla beraber BODRUM.’a hareket ediyoruz. Burada BODRUM KALESİ’ni gezebilir, Ünlü barlar sokağında dolaşabilir, yat limanı karşısındaki kafeler de keyif çaylarınızı içebilirsiniz. Barlar sokağından yürüyerek Bodrum gece hayatının sembolu HALİKARNAS DİSKO’yu görebilir, 2 sokak üstündeki gene Bodrumun sembollerinden biri olan ZEKİ MÜREN EVİ’ni ziyaret edebilirsiniz.. Akşam yemeği ve konaklama için tekrar  5* RESORT SPA OTEL’egeri dönüyoruz.

3. GÜN : Otelimizde sabah kahvaltısı aldıktan sonra, otelimizi imkanlarından faydalanabilirsiniz. Hamam sauna kapalı yüzme havuzu vb. aktivitelerden yararlanabilirsiniz. İsteyen konuklarımızla öğle yemeği sonrası   KADIKALESİ ve GÜMÜŞLÜK koyuna gidiyoruz. GÜMÜŞLÜK’de sünger alışverişi yaptıktan sonra YALIKAVAK’a  geçiyoruz. Burada vereceğimiz serbest zaman sonrası akşam saatlerinde  5* RESORT SPA OTEL dönüyoruz.

4. GÜN : Otelimizde alacağımız kahvaltının ardından, Öğle yemeğine kadar otelimizdeyiz. Öğle yemeği sonrası, bu güzel otelimizden ayrılıyıoruz. Artık dönüş yolculuğundayız. MİLAS üzerinden  BAFA GÖLÜ’ne uğruyoruz. Beş çayımızı gölü seyrederek içiyoruz. Akşam saatlerinde, İZMİR’e varıyoruz ve bir başkaYENİDEN TURİZM seyahatinde görüşmek üzere vedalaşıyoruz.