YENİDEN TURİZM Teklif Al

Bursa - Uludağ - Mudanya - Gölyazı Turu - izmir çıkışlı

13/11/2015 - 15/11/2015

1.GÜN: Sabah saat 07.30 ÜÇKUYULAR , 08.00 ÜÇYOL, 08.15 LOZAN 08.30 KARŞIYAKA ANIT önünden siz değerli misafirlerimizi alarak İzmir`den ayrılıyoruz. AKHİSAR`DA vereceğimiz kahvaltı(ekstra) molamızın ardından yolculuğumuza devam ediyoruz. BALIKESİR yolu ile SUSURLUĞA geliyoruz burada vereceğimiz molada isteyen misafirlerimiz yörenin meşhur tost ve ayranını tadabilirler. Ardından yolumuza devam ederek sokaklarında tarih kokan 700 yıllık evlerin arasında adeta geçmişe yolculuk yapacağımız CUMALIKIZIKköyüne geliyoruz. 1300 yıllında kurulan bu Osmanlı köyünde nostaljik bir gezi yapıyoruz. Tarihi dokusu nedeni ile sık sık filmlere konu olan bu köyün taş sokaklarını ve köy meydanını gezdikten sonra BURSA`da bulunan 4* FORMBACK TERMAL OTEL’imize geliyoruz.   Akşam saatlerinde otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde

2. GÜN: Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra BURSA’nın zirvesiULUDAĞ’a doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Yolumuz üzerinde Osmanlı Devleti kurucu hükümdarlarından OSMAN BEY ve ORHAN BEY`in TÜRBELERİ`niYEŞİL CAMİİ  ve YEŞİL TÜRBE gezdikten sonra ULUDAĞ’ın zirvelerine çıkıyoruz. Milli park girişinden sonra 1. Oteller bölgesine geliyoruz. Burada vereceğimiz serbest zamanda çevreyi gezebilir, çevre kafeler de oturabilirsiniz. Dönüşte  ULUCAMİ ve KAPALI ÇARŞI`da serbest zaman veriyoruz. Akşam saatlerinde otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama 4* FORMBACK OTEL’imize de.

3. GÜN: Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra otelimizden ayrılıyoruz. İlk durağımız MUDANYA oluyor. Kurtuluş savaşını sona erdiren MUDANYA ANTLAŞMASININ imzalandığı binayı gezerek o milli duyguları yaşıyoruz. Ardından sahilde güzel bir yürüyüş yaptıktan sonra verilen saatte buluşarak Mudanya`dan ayrılıyoruz. İkinci durağımız TRİLYE – ZEYTİNBAĞI beldesi oluyor. Farklı mimarisi ve atmosferinden etkilenerek dar sokaklarında dolaştıktan sonra burada bir balık restaurantında öğle yemeğimizi alıyoruz. İsteyen zeytin ve zeytinyağı alışverişi yapabilir. Gönlümüz TRİLYE`de kalarak buradan ayrılıyoruz. Bu bölgede müzeyi ve çevreyi gezdikten sonra buradan ayrılarak İzmir`e dönüş yolculuğuna başlıyoruz. Akşam saatlerinde İzmir`de oluyor bu güzel gezinin güzelliğini sizlerle paylaşmanın mutluluğu ile bir başka YENİDEN TURorganizasyonunda buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.