ÇANAKKALE ASSOS TURLARI

28/10/2017 - 29/10/2017

1.GÜN: Belirlenen saat ve noktalardan misafirlerimizi alarak turumuza başlıyoruz. Yolda vereceğimiz serbest   zamandaki (ekstra) kahvaltı molamızın ardından Edremit Akçay bölgesinde bulunan zeytinli köyüne ulaşıyoruz.Burada bizleri bekleyen minibüslerimiz ile KAZDAĞLARI eteklerine ulaşım sağlıyoruz. (ekstra) Burada göreceğimiz yerler arasında HASANBOĞULDU ve SÜTÜVEN ŞELALESİ mevcuttur. Daha sonra öğle yemeği için rehberimizin uyugun gördüğü bölgede alıyoruz.(exstra).Daha sonra TAHTA KUŞLAR MÜZESİ’ni(ALİ KUDAR MÜZESİ) gezip zeytin ve şifalı otlar alış-verişimizi ya Daha sonra BEHRAMKALE Köyü’ne varıp ASSOS ANTİK KENTİ’ne çıkıyoruz. Antik Kentteki gezimizin ardından ASSOS ANTİK LİMAN’nı geziyoruz. Daha sonra ASSOS bölgesinde Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN: Otelde alacağımız sabah kahvaltımızın ardından Çanakkale’den feribotla Gelibolu Yarımadasına geçiyoruz. Rehberimiz eşliğinde gezeceğimiz yerler: KİLİTBAHİR KALESİ-NAMAZGAH TABYASI – SEYİT ONBAŞI – ŞAHİNDERE HASTANE ŞEHİTLİĞİ - ŞEHİTLİK ABİDESİ – MORTO KOYU - YAHYA ÇAVUŞ ŞEHİTLİĞİ – ALÇITEPE KÖYÜ - SALİM MUTLU MÜZESİ – ANZAK KOYU- 57. ALAY ŞEHİTLİĞİ - CONK BAYIRI. (Alçıtepe Köyü’nde serbest zamanda öğle yemek molası verilecektir.(ekstra)) Gezilerimizi tamamladıktan sonra feribotla Çanakkale’ye geçerek . Molamızın ardından  uygun yerlerde molalar vererek Küçükkuyu - Bergam sonrası İzmir’e ulaşıyoruz.