FMA Travel Teklif Al

DALYAN'LI DATÇA'LI MARMARİS

16/07/2016 - 17/07/2016

1. Gün: DALYAN - İZTUZU PLAJI - KRAL MEZARLARI - MARMARİS

CUMARTESİ

Sabah 07.00’de Mavişehir Ege Park önü, 07.10’de Bostanlı İskele, 07.20’da Karşıyaka FMA TRAVEL Ofis önü, 07.30’de Lozan Atatürk Lisesi önü, 07:40’de Sabancı Kültür Merkezi, 07:50’da Göztepe İskelesi önü, 08.00’de Üçkuyular Shell önü hareket ederek Marmaris, Datça ve Dalyan’nın güzel koylarını ve yeşil doğasını gezmek için yolculuğumuza başlıyoruz. Kahvaltı molası verdikten sonra Güney’in en güzel tatil beldesi olan Dalyan’a doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Dalyan’da kanalın manzarasını izleyerek öğle yemeğimizi alıyoruz ve kaplumbağalarının yumurta bıraktığı İztuzu Plajı’nı ve Kaya Mezarları’nı yakından görmek isteyen konuklarımızla Dalyan Kanalı’nda rüya gibi bir yolculuk yapıyoruz. Gün batımına doğru Dalyan’dan ayrılarak Marmaris’e doğru hareket ediyoruz. Gün sonunda Marmaris’deki 5* BLUE BAY PLATINUM HOTEL’e yerleşerek akşam yemeğimizi alıyoruz.

2. Gün: İÇMELER - DATÇA - ESKİ DATÇA - AKYAKA - KADIN AZMAĞI

PAZAR

Gezimizin ikinci günü kahvaltının ardından güzel otelimizden ayrılarak Datça Yarımadası’na doğru yola çıkıyoruz. İlk olarak yeşil İçmeler’e ulaşıyoruz. İçmeler’de kısa bir manzara izleme molası verdikten sonra Datça’ya hareket ediyoruz. İlk olarak Eski Datça’ya gidiyor, Can Yücel’in evini ve yaşadığı köy sokaklarını yakından tanıyoruz. Daha sonra Datça’da Bal ve Bademlerimizi aldıktan sonra İzmir’e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Dönüş yolunda Gökova’da Akyaka Evleri’ni ve Kadın Azmağı’nı ziyaret ediyoruz. Bir doğa harikası olan azmakta keyifli bir tekne turu yapıyoruz. Gün sonunda Güney Ege’ye veda ederek İzmir’e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde ulaştığımız İzmir’de bir başka FMA TRAVEL gezisinde de tekrar buluşmak dileğiyle vedalaşarak ayrılıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR