Ebruli Turizm Teklif Al

DATÇA'DA BADEM ÇİÇEKLERİ ZAMANI- İZMİR ÇIKIŞLI

13/02/2016 - 14/02/2016

13 Şubat 2016, Cumartesi:
Sabah saat 08.30'da  Karşıyaka / Yunuslar'dan, 09.00'da Alsancak / Lozan Meydanı'ndan konuklarımızı alarak yola çıkıyoruz. Öğle saatlerinde GÖKOVA'ya ulaşıyoruz.  Azmak Deresi kıyısında keyifli bir yemek molası veriyoruz...

Yemekten sonra Marmaris'e doğru ilerliyoruz. Marmaris'te bir çay molası verdikten sonra yola devam ediyoruz. Yolculuğumuz boyunca mevsimsel bitki örtüsü hakkında bilgi alıyor,  yapılarını, yararlarını, öykülerini öğreniyoruz. Kısa sürelerle aracımızdan inerek, doğayı yakından inceliyoruz. Ağaçları, bitkileri kokluyor, dokunuyor, resimliyoruz...

Güzel manzaralar eşliğinde ilerliyor, geç  öğleden sonra Datça'ya varıyoruz. Gezimizin ana teması olan "BADEM" ağaçlarını yerinde görmek,  bilgi almak için, yarımadanın derinliklerine, badem bahçelerine doğru uzanıyoruz. Nefis bir görselliğe bürünen badem ağaçlarını beyaz giysileri içinde fotoğraflıyoruz… Sonra Datça Merkezindeki otelimize yerleşiyoruz.

14 Şubat 2016, Pazar:
Sabah kahvaltısından sonra Datça'yı gezmeye başlıyoruz. ESKİ DATÇA'ya gidiyor, Reşadiye'yi görüyoruz. Daracık renkli sokaklarda yürürken, Can Yücel'i anıyoruz. Bir yandan da Datça'nın diğer yöresel ürünleri hakkında bilgi alıyoruz. Bu coğrafyanın, balı, zeytini de en az bademleri kadar değerli.Öğle yemeği sonrasında, Marmaris üzerinden İzmir'e geri dönmek üzere yola çıkıyoruz. Günlük ağacları, çınarlar, çam türleri arasında yolculuk yaparken,  bitki örtüsü hakkında sohbete devam ediyoruz. Akşam saatlerinde İzmir'de olmayı planlıyoruz.

Ebruli Turizm

Adres : 1443 Sokak (Kıbrıs Şehitleri) Mutlu Apt. No: 37 Kat:3 Daire: 3 35220 Alsancak/İZMİR