Gençay Star Teklif Al

Deluxe Kaz Dağları & Ayvalık, Cunda Turları

24/02/2018 - 25/02/2018
1. Gün: CUMARTESİ

Sabah saat: 07.30’da ÜÇYOL (Otobüs Ofisleri Önü), Saat: 07.45’de LOZAN (Fuar Lozan Kapısı Önü), Saat: 08.00’de KARŞIYAKA (Karşıyaka Anıt Karşısı), Saat: 08.15’de ACENTA (Girne Bulvarı Acenta Önü)’den siz değerli konuklarımızı alarak yolculuğumuza başlıyoruz. Yolumuz üzerinde vereceğimiz kahvaltı molasının ardından, Edremit, Akçay güzergâhına müteakiben yolumuza devam ediyoruz. Eski adı Papazlık olan Altınoluk‘un eski köy merkezine gidiyoruz. Burada tarihi Rum evlerini ve Abdullah Efendi Konağı‘nı görüyoruz. Ardından Ege’nin güzel kıyıları boyunca yol alarak Behramkale‘ye ulaşıyoruz.  Assos Akropol’ ünde Athena Tapınağı, Sarnıç ve Depo’yu geziyor Antik Limanı, Agora, Gymnasium, Kervan Yolu’nu ve Tiyatro’yu görüyoruz. Sonrasında Hüdavendigar Murat Camii’ni ziyaret ederken 1. Murat dönemine ait tarihi Taş Köprü’nün zamana meydan okuyuşunu uzaklardan izliyoruz. Daha sonra; minibüslerle(ekstra) Assos antik limana iniyoruz. Öğle yemeği (ekstra) molasının ardından UNESCO’nun dünyanın sayılı biyosfer alanlarından birisi olan Kazdağları’ndaki yolculuğumuza devam ederek otelimize ulaşıyoruz. Otelimizin yemyeşil ormanlarla çevrili yüksek oksijeniyle mutluluğumuza mutluluk katıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2. Gün: PAZAR

Sabah kahvaltımızın ardından otelimizden ayrılarak sabah kahvelerimizi içmek ve sahilde sabah yürüyüşü yapmak için Akçay’a gidiyoruz. Denizin kokusunu içimize, Akçay’ın güzel görüntülerini de objektiflerimize çekerek serbest zaman kullanıyoruz. Sonrasında Kazdağları‘nın ormanlarının bu defa suyla buluştuğu noktalardan Sütüven Şelalesi ve Hasanboğuldu‘ya gitmek için minübüslerimize gidiyoruz. Doğayla içiçe geçirdiğimiz bu gezimizin ardından veda ederek Ayvalık’a hareket ediyoruz. Cunda Adası‘nın buram buram deniz kokan sahilinde serbest zaman kullanıyor ve ünlü sakızlı kurabiyesinden tost ekmeğine, zeytinin her türlü çeşidine kadar alışveriş yapma imkanı buluyoruz. Rumlardan kalma Taksiyarhis Klisesi‘ni görerek sokaklarında yürürken evlerin bir zamanki sakinlerini hayal ediyor ve adanın üst noktasındaki değirmene ulaşıyoruz. Adayı bir de bu noktadan görüntüledikten sonra aracımıza ulaşarak İzmir ‘e doğru hareket ediyoruz. Bir dahaki GENÇAY STAR TURİZM organizasyonun ‘da tekrar sizleri ağırlamak dileği ile vedalaşıyoruz.