Buhara Turizm Teklif Al

Doğu Karadeniz & Batum Turu

24/07/2015 - 31/07/2015
TUR PROGRAMI

1.GÜN: 13.06.2014  / CUMA - GAZİANTEP´TEN HAREKET.
Saat: 18:30´de Buhara Turizm önünde buluşma ve gece yolculuğu ile Erzurum´a hareket.

2.GÜN:  14.06.2014 / CUMARTESİ - ERZURUM - ÜÇ KÜMBETLER - OLTU TAŞI - ÇİFTE MİNARELİ MEDRESE - KONGRE MERKEZİ - YAKUTİYE MEDRESESİ - ULU CAMİİ - İSLAM ESERLERİ MÜZESİ - ERZURUM KALESİ - PALANDÖKEN.
Sabah saat´lerinde Erzurum´a varış. Xanadu Otel´de alacağımız açık büfe sabah kahvaltısının ardından Erzurum şehir turumuza başlıyoruz. İlk olarak; ANADOLU SELÇUKLU DÖNEMİ eseri olan ÇİFTE MİNARELİ MEDRESE (HATUNİYE), KONGRE BİNASI, OLTU TAŞI ÜRETİM ve PAZARLAMA YAPILAN TAŞ HAN, İSLAM ESERLERİ MÜZESİ, YAKUTİYE MEDRESESİ. Erzurum şehir merkezinde (EKSTRA) Öğle yemeğimizi çağ kebabı şeklinde alıyor ve yemek sonrası SALTUKLU DÖNEMİNDEN kaldığı tahmin edilen ÜÇ KÜMBETLER, ERZURUM KALESİ ve ESKİ EVLERİN görülmesi, AZİZİYE TABYALARI ve Erzurum şehir turunun sonundaPALANDÖKEN DAĞI eteklerindebulunan otelimize hareket ediyoruz. Konaklama ve Akşam yemeği 5*lı otelimizde. Ayrıca ( Otelimizin Türk hamamı ve havuz vb. imkanlarından ücretsiz olarak yararlanabilirsiniz.    Xanadu Snow White Otel www.xanaduhotels.com.tr

3.GÜN: 15.06.2014 / PAZAR - TORTUM ŞELALESİ - YEDİGÖLLER - ÇORUH NEHRİ - ARTVİN - LİVANE KALESİ - BORKÇA - KARAGÖL.
Otelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrasında çıkış işlemlerimizi yapıyoruz ve KARADENİZ´in yeşiline doğru haeket ediyoruz. Yolumuz üzerinde UZUNDERE (AZORT) ilçesi yakınlarında olan TORTUM ŞELALESİNE ulaşıyoruz. Tortum şelalesi (yöre halkı tarafından su dökülen) Türkiye´nin genişlik bakımından birinci, oluşumu açısından Dünya´nın ikinci, Şelale açısından Dünya´nın en büyük 22.ci şelalesidir. Fotoğraf çekimlerinin ardından ARTVİN ve LİVANE KALESİNİ panoramik olarak görüyor ve ÇORUH NEHRİkenarından BORKÇA BARAJ´INI TAKİBEN BORKÇA´YA varış. (EKSTRA) öğle yemeğinin alınması sonrasında (Minibüsler) ile doğa harikası KARAGÖL´E hareket. Göl etrafındaki yürüyüş ve fotoğraf çekimleri sonrasında BORKÇA´YA geri dönüş. CANKURTARANgeçidi üzerinden HOPA´YA varış. Konaklama ve Akşam yemeği otelimizde. Hopa Paluri Otel  www.palurihotel.com

4.GÜN: 16.06.2014 / PAZARTESİ - HOPA - SARP SINIR KAPISI - GÜRCİSTAN - BATUM - ANDREW HWYKELİ - BATUM BOTANİK BAHÇESİ - ORTA CAMİİ - MEDEA HEYKELİ - SAAT KULESİ - GONİO APSAROS KALESİ - 6 MAYIS PARKI - AVRUPA MEYDANI - MERYEM ANA KATEDRALİ - ÇAMLIHEMŞİN - AYDER YAYLASI - GELİNTÜLÜ ŞELALESİ.
Otelimizde erken alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrasında (Gürcistan´a rahat geçebilmemiz için eşyalarımızı otel´de bırakarak)Karadeniz´in en doğusuna doğru SARP sınır kapısı´na hareket ediyoruz. 1930´larda bir gecede ikiye bölünen ve yarısı ülkemizde kalan SARP köyüne varış. Bugün Gürcistan sınırımızı oluşturan SARP sınır kapısında son türk evi ve gürcü evlerini görüp hatıra fotoğrafı çektirdikten sonra gümrük işlemlerimizi yapıyoruz ve Gürcistan´ın Batum şehrine doğru hareket ediyoruz. Batum´a varış ve sırasıyla ANDREW HEYKELİ, BATUM BULVARI, BOTANİK BAHÇESİ, ORTA CAMİİ, MEDEA HEYKELİ, SAAT KULESİ, GONİO APSAROS KALESİ, gezileri sonrası (EKSTRA) öğle yemeğimizi alıyoruz sonrasında 6 MAYIS PARKI, AVRUPA MEYDANI, MERYEM ANA KATEDRALİ, gezilerimizi tamamladıktan sonra tekrar SARP sınır kapısına hareket ediyoruz. Gümrük işlemleri sonrası Hopa´da otel´deki çantalarımızı aldıktan sonra ARDEŞEN üzerinden FIRTINA VADİSİ´ ne giriyoruz. 1.400 mt. yükseklikte bulunan AYDER YAYLASI´ na ulaşıyoruz. AYDER YAYLASI´ nda sırası ile KALEGON MEVKİİ, GELİNTÜLÜ ŞELALESİ, KARAKOVANLARI görüyor ve fotoğraflıyoruz vereceğimiz serbest zaman sonrasında otelimize yerleşiyoruz. Konaklama ve Akşam yemeği otelimizde. Ayder yaylası serender otel www.ayderserender.com

5.GÜN: 17.06.2014 / SALI - AYDER YAYLASI - ÇAYELİ - RİZE BEZİ ATÖLYESİ - ÇAY FABRİKASI - UZUNGÖL - KRASTER & LUSTRA YAYLASI.
Otelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrasında çıkış işlemlerimizi yapıyoruz ve UZUNGÖL´e hareket ediyoruz. Yol güzergahımızda ÇAYELİ´nde bulunan RİZE BEZİ hakkında bilgiler almak üzere tahta tezgahlı atölyeleri geziyor ve alışverişimizi yapıyoruz. Bez atölyelerinden ayrılıyor ve UZUNGÖL´e doğru yolculuğumuz devam ediyor. Yolumuz üzerinde bulunan Çay fabrikasına uğruyor ve çay´ın işlenişi hakkında bilgiler alıyoruz sonrasında UZUNGÖL´e varış ve (EKSTRA) öğle yemeğimizi alıyoruz sonrasında  (minibüslerimize) transfer oluyor ve KARADENİZ müziği eşliğinde UZUNGÖLÜ tepeden göreceğimiz KRASTER & LUSTRA yaylalarına çıkıyoruz. Yaylalarda fotoğraf çekimleri sonrasında UZUNGÖL´E geri dönüyoruz ve göl etrafında serbest zaman veriyoruz serbest zaman sonrasında otelimize yerleşiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde. Uzungöl Sezgin Motel www.uzungolsezginmotel.com

6.GÜN: 18.06.2014 / ÇARŞAMBA - UZUNGÖL YAYLASI - TRABZON - SÜMELA MANASTIRI - AYASOFYA MÜZESİ - ATATÜRK KÖŞKÜ - ORDU - BOZTEPE.
Otelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrasında çıkış işlemlerimizi yapıyoruz ve TRABZON´a doğru hareket ediyoruz. Soğuksu mevkiinde bulunan ve Mustafa Kemal ATATÜRK´ün vasiyetini yazıp tüm varlığını Türk milletine armağan ettiği muhteşem yapıATATÜRK KÜŞKÜ´nü geziyoruz ve AYASOFYA KİLİSESİ´ne doğru hareket ediyoruz. AYASOFYA KİLİSESİ gezimizin sonrasındaTRABZON el sanatı olan KAZAZİYE, TELKARİ & HASIR işlerini görüp gümüşler hakkında bilgilendirme sonrasında (EKSTRA) öğle yemeğimizi alıyoruz sonrasında iki vadinin kesişmesiyle oluşmuş ilçemizden (MAÇKA) ALTINDERE VADİSİ´ne yöneliyoruz. Minibüslere binerek ALTINDERE VADİSİ ve ALTINDERE MİLLİ PARK´ının doyumsuz güzelliğini izleyerek SÜMELA MANASTIRI´na ulaşıyoruz.KARADENİZ denilince ilk akla gelen 1.650 mt. yükseklikteki KARADAĞ´ın eteklerinde yer alan SÜMELA MANASTIRI, AYAZMA, KAYA KİLİSESİ, YATAKHANELER, FRESKLERİ, SU KEMERLERİNİ görerek KARADAĞ´ın eteklerindeki bu muhteşem yapıyı fotoğraflıyoruz. SÜMELA MANASTIRI gezimizin sonunda TARİHİ İPEK YOLUNU takiben TRABZON´DAN ayrılıyor ve GİRESUN a hareket ediyoruz. GİRESUN a varış ve otelimizeyerleşiyoruz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde. Giresun da 4* New Jasmin Hotel  www.otelnewjasmin.com

7.GÜN: 19.06.2014 / PERŞEMBE - BOZTEPE - ORDU - FATSA - ÜNYE - TERME - ÇARŞAMBA - SAMSUN - İLK ADIM ANITI - ARKEOLOJİ MÜZESİ - BANDIRMA VAPURU - AMASYA - HAZERANLAR KONAĞI - SAAT KULESİ - ALÇAK KÖPRÜ - ŞEHZADELER PARKI - BİMARHANE - II YILDIRIM BEYAZIT KÜLLİYESİ - KRAL KAYA MEZARLARI - SİVAS - KAHRAMANMARAŞ - GAZİANTEP.
Otelimizde alacağımız açık büfe sabah kahvaltısı sonrasında çıkış işlemlerimizi yapıyoruz ve yemyeşil doğa bir yanımız konukseverKARADENİZ illeri içerisinde mavi ile yeşil´in buluştuğu ORDU´YU gezmeye başlıyoruz. İlk olarak TÜRKİYE´NİN en uzun sütunlarının bulunduğu OSMAN PAŞA ŞADIRVANI´NI görüyor (Panaromik olarak) ve 485 mt. yüksekliğinde ve ORDU´YU kuşbakışı izleyeceğimizORDU´NUN çatısı BOZTEPE´YE çıkıyoruz. YOROZ ve BOZTEPE hakkında bilgileri alıyor çayımızı yudumluyoruz ´´BOZTEPE´YE ÇIKMALI ŞU ORDU´YA BAKMALI´´ türküsü eşliğindeki BOZTEPE gezimizi tamamlıyor ve SAMSUN´A hareket ediyoruz. FATSA (FATİSİA) - ÜNYE (ONEA) - TERME (AMAZONLARIN ŞEHRİ) - ÇARŞAMBA YEŞİLIRMAK (İRİS) üzerinden SAMSUN´A (AMİSOS)ulaşıyoruz. (EKSTRA) öğle yemeğinin alınması sonrasında İLK ADIM ANITI, ARKEOLOJİ MÜZESİ, BANDIRMA VAPURUNU, görüyor ve şehzadelere ev sahipliği yapmış ve 7.000 YILLIK BİR TARİHE SAHİP OLAN AMASYA şehrine doğru yola çıkıyoruz. AMASYA´YIgezmeye başlıyoruz. Gezimiz esnasında sırası ile HAZERANLAR KONAĞI, SAAT KULESİ, ALÇAK KÖPRÜ, ŞEHZADELER PARKI, BİMARHANE, II YILDIRIM BEYAZIT KÜLLİYESİ ve KRAL KAYA MEZARLARINI panaromik görüntüsü ve kısa bir şehir turu yapıyoruz ve SİVAS, KAHRAMANMARAŞ üzeri GAZİANTEP´E hareket.

8.GÜN: 20.06.2014 / CUMA
Sabah saat´lerinde GAZİANTEP´E varış ve turumuzun sonu. Bir başka BUHARA TURİZM gezisinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz...

ÜCRETE DAHİL OLAN HİZMETLERİMİZ:
*Tur Otobüsü ile Tüm Ulaşımlar & Geziler.
*Araç içi İkramlar. (Sıcak & Soğuk İçecekler.)
*Toplam 6 Sabah Kahvaltısı. (Konaklama Yapılan Otel´lerde)
*Toplam 5 Akşam Yemeği. (Konaklama Yapılan Otel´lerde)
*5 Gece Belirtilen Otel´lerde Konaklama.
*Profesyonel Rehberlik Hizmeti.
*Zorunlu Seyahat Sigortası.

ÜCRETE DAHİL OLMAYAN HİZMETLERİMİZ:
*Gürcistan Çıkış Fonu. (Kişi Başı 15 TL.)
*Öğle Yemekleri.
*Yemeklerde Alınan İçecekler.
*Müze & Ören Yeri Giriş Ücretleri.
*Yayla Çıkış Minibüs Ücreti.
*Gidiş´te & Dönüş´te Yol Güzergahın´daki Tesis´lerde Alınacak Yemekler.

Buhara Turizm

Adres : İncilipınar Mh. Nail Bilen Cd. HalıSarayı Girişi No:18 Şehitkamil/GAZİANTEP