Escan Turizm Teklif Al

EDİRNE-İĞNEADA TURU

23/10/2015 - 25/10/2015
1. Gün:

İZMİR-ÇANAKKALE-ECEABAT-UZUNKÖPRÜ-EDİRNE

Akşam Saat 23:00 Üçkuyular, 23:15 Üçyol, 23:25 Bornova E.Ü.H, 23:40 Karşıyaka Escan Tur Önü, 23:50 Bostanlı İskelesi karşısı, 24:00 Girne Cadde’sinden misafirlerimizi alıyor ve Ayvalık tesislerinde vereceğimiz moladan sonra, Çanakkale yolu üzerinden Lapseki’ye ulaşıyoruz. Lapseki’den Feribot ile Gelibolu’ya geçiyoruz ve Uygun bir tesiste Kahvaltı molamızı veriyoruz. Molamızdan sonra, Dünyanın en uzun birinci taş köprüsü olan, II. Murat tarafından yaptırılan UZUNKÖPRÜ’den ilerleyerek, yıllar boyu Osmanlı’ya başkentlik yapmış, 18. yüzyılda ise Avrupa'nın en büyük yedi şehrinden biri olan serhat şehri EDİRNE’ye ulaşıyoruz. Edirne’de, MİMAR SİNAN‘ın 80 yaşında yarattığı SELİMİYE CAMİİ, 3 ŞEREFELİ CAMİİ, SAAT KULESİ (MAKEDONYA KULESİ) HADRİANOPOLİS’İ çevreleyen surları gördükten sonra, Öğle yemeğimizi Meşhur Edirne Ciğeri olarak alıyoruz ve öğle yemeğimiz sonrasında BEDESTEN ÇARŞISI’nda, Edirne‘nin sembolü Deva-i Misk tatlısı, Badem Ezmesi, Edirne Peyniri, Yöresel Meyve Sabunları, Aynalı Gelin Süpürgesi alışverişleri için serbest zaman veriyoruz. Alışverişlerimizi yaptıktan sonra, SARAYİÇİ semtine gidiyoruz. Burada ESKİ SARAY MEYDANI, BALKAN ŞEHİTLİĞİ, ADALET KASRI VE KIRKPINAR GÜREŞLERİ SAHASI’’nı geziyoruz. Ardından, II. BAYEZİT KÜLLİYESİ ve 2004 yılında Avrupa Birliği en iyi müze ödülünü almış olan SAĞLIK MÜZESİ’Nİ geziyoruz ve sonrasında Otelimize gidiyoruz. Akşam yemeği ve Konaklama otelimizde. 5* MARGİ OTEL. Rota: İzmir-Edirne (515km)

2. Gün:

EDİRNE-KIRKLARELİ-İĞNEADA-LONGOZ ORMANLARI-ÇORLU

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltı sonrası, dünya'nın ender ekosistemlerinden biri olan LONGOZ ORMANLARI’na gidiyoruz. Rehberimiz eşliğinde kısa bir yürüyüş yapıyor ve Rehberimizden bilgilerimizi alıyoruz. Sonrasında KIRKLARELİ’ne doğru yolumuza devam ediyoruz ve KARAGÖZ’ün heykelini görerek, KARADENİZîn maviliği ile Trakya Bölgesi’nin en yüksek dağ kütlesi olan YILDIZ DAĞLARI‘nın (ISTRANCA) buluştuğu İĞNEADA’ya ulaşıyoruz.. Doğası ve kumsallarıyla göz kamaştıran İĞNEADA sahilinde yürüyüşler yapıyoruz. Serbest zaman sonrasında Edirne’ye hareket ediyoruz ve Şükrü Paşa Anıtı’na gidiyoruz. Şükrü Paşa Anıtı’nı ziyaret ediyoruz ve Otelimize geri dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama Otelimizde. 5* MARGİ OTEL. Akşam Arzu eden misafirlerimiz ile TUNCA KÖPRÜSÜ’nü ve MERİÇ KÖPRÜSÜ’nü görerek, suyun öte yanında kalan tek toprağımız olan KARAAĞAÇ semtine ulaşıyoruz. Meriç Nehri kenarında çaylarımızı yudumluyoruz ve ardından otelimize dönüyoruz. Edirne-İğneada (170km)

3. Gün:

ÇORLU-TEKİRDAĞ-ŞARKKÖY-EZİNE-İZMİR

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısının ardından, ÜÇ KEMALLER şehri, TEKİRDAĞ’a geliyoruz... Tekirdağ’ı gezmeye başlıyoruz. NAMIK KEMAL ANITI ile KANUNİ SULTAN SÜLEYMAN’ın damadı ve sadrazamı RÜSTEM PAŞA’ya yaptırdığı, MİMAR SİNAN eseri olan RÜSTEM PAŞA CAMİİ’ni ziyaret ediyoruz. Daha sonra ŞARAP DİYARI ŞARKÖY’e geçiyoruz. Burada şarap alışverişleri yaptıktan sonra GELİBOLU’ya varıyoruz. Feribotla LAPSEKİ‘ye geçiyoruz. ÇANAKKALE yolu üzerinden, EZİNE’ye ulaşıyoruz. Meşhur EZİNE PEYNİRİ alışverişleri sonrasında, KAZDAĞLARI eteklerinde, doğa manzarası eşliğinde yolumuza devam ediyoruz ve uygun molalarla İZMİR‘e ulaşıyoruz. Bir başka ESCAN TUR organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz. Rota:Edirne-İzmir (515km) Tur Toplamı: 1200km