YENİDEN TURİZM Teklif Al

Erdek - Avşa Adası - Bandırma

19/08/2016 - 21/08/2016

1.GÜN : MANİSA – AKHİSAR – BALIKESİR – BANDIRMA - ERDEK

Sabah saat   07:00 ÜÇKUYULAR (Shell Benzin İstasyonu Önü) 07:15 ÜÇYOL , 07:30 KONAK (Sabancı Kültür Merkezi Önü) 07:40 LOZAN (Atatürk Lisesi Önü) , 08:10 KARŞIYAKA (Bostanlı İskele, Yunuslar, Anıt), 08:25 BORNOVA (Kampüs Önü)’nden siz değerli konuklarımızı alarak, seyahatimize başlıyoruz.MANİSA, AKHİSAR, BALIKESİR güzergahını takip ederek, yolda alacağımız molaların ardından, BANDIRMA’ya varıyoruz. Burada, öğle yemeğimizi uygun bir yerde alarak serbest zaman veriyoruz. Tekrar otobüsümüze binerek  tertemiz havası, kuş sesleri, pırıl pırıl parlayan güneşi ile, ERDEK’e  geliyoruz. Deniz kıyısındaki otelimize yerleşiyoruz. İsteyen konuklarımız otelin önünden denize girebilirler. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. www.kırtayotel.com

2.GÜN : AVŞA ADASI -  MARMARA ADASI

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra, tekne ile (ekstra) MARMARA adalarını gezmeye çıkıyoruz. (MARMARA, EKİNCİK, AVŞA ADASI ) AVŞA ADA’sında isteyen konuklarımız ile minibüslerle adayı keşfe gidiyoruz. Adanın göz alabildiğine, uzun kumsalların’da yüzme molası vererek, şaraplarıyla ve balığıyla ünlü bu yöremizde, öğle yeğimizi, denizin muhteşem manzarasını seyrederek uygun bir yerde alıyoruz. Akşam saatlerinde  AVŞA ADA’sının güzelliklerini geride bırakarak otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

3.GÜN : MANYAS  - İZMİR

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra, ERDEK’den ayrılıyoruz. Yolumuz üzerinde bulunan 255 kuş türünün yaşadığı ve her yıl 2,3 milyon kuşun ziyaret ettiği milli park olan, MANYAS KUŞ CENNETİ’ ni geziyoruz ve MANYAS’a  uğruyoruz. MANYAS’ da küçük bir gezinti ve serbest zaman veriyoruz.Yörenin kendine özgü ,ünlü MANYAS PENİRİ ve PiRiNÇ alışverişi yaptıktan sonra İZMİR’ e  geri dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Yol üzerinde uygun molalar verdikten sonra akşam saatlerinde  İZMİR’e varıyoruz. Bir başka YENIDEN TUR seyahatinde buluşmak üzere vedalaşıyoruz.