YENİDEN TURİZM Teklif Al

ESKİŞEHİR - ANKARA TURU-İZMİR ÇIKIŞLI

27/10/2016 - 30/10/2016

1.Gün : Akşam saat 22.00 Üçkuyular, 22.30 Üçyol, 22.45 Lozan, 23.00 Karşıyaka - Anıt 23.30 Bornova Ege Üni. Hast. önünden hareket ediyoruz. Yolda vereceğimiz uygun molalar ile sabah saatlerinde  KURTULUŞ SAVAŞImızla özdeşleşmiş olan Başkentimiz ANKARA’dayız.Kısa bir kahvaltı ve dinlenme sonrası,ATA’mızın ebedi ikametgahı Anıttepede ANITKABİR’deyiz.Rehberimizin eşliğinde bilgilenerek,İSTİKLAL ve HÜRRİYET kuleleri ile başlayan ASLANLI  YOL’dan ilerleyerek  tören alanına geliyoruz.Gönderde dalgalanan bayrağımız,nöbet tutan askerlerimizin duruşu bizleri çok onurlandıracaktır.Mozole ziyaretimiz, dualarımız,ATAmıza gösterdiğimiz saygı ve minnet duyguları sonrası, mozoleden ayrılarak,KURTULUŞ ŞAVAŞI MÜZESİ’ni geziyoruz.Kurtuluş savaşımızın canlandırıldığı bu müze,bizleri çok etkileyecektir.Daha sonra ATAmızın silah arkadaşı,kurtuluş savaşı kahramanlarımızdan İSMET İNÖNÜnün kabrini ziyaret ediyoruz. Buradan yoğun duygular içinde ayrılıyoruz.Başkentimiz  ANKARA’yı gezmeye başlıyoruz.ESKİ MECLİS, YENİ MECLİS, ULUS MEYDANI,GENÇLİKPARKI, KIZILAY MEYDANI, ANKARA KALESİ,HACI BEKTAŞ CAMİİ ,göreceğimiz yerler arasında.Öğle yemeği sonrası başkentimiz ANKARA’dan ayrılıyoruz.Son yıllarda turizmin çok hareketli olduğu,tarihi evleri,gümüş atölyeleri,yöresel ürünleri ve doğası ile ilgi çeken BEYPAZARI’na geliyoruz.eski ticaret yolları üzerinde bulunan bu küçük ilçemizde yapacağımız gezide TAŞMEKTEP,KURŞUNLU CAMİİ, İNCİRLİ CAMİİ, organik ürünlerin satıldığı,ÇARŞI VE PAZARINI gezip alışveriş yapabiliriz.Gümüş atölyelerini dolaşıp gümüş alışverişi yapabiliriz. Akşam yemeğimizi otantik eğlence ve yemek eşliğinde BAĞEVİ'nde alıyoruz. Konaklama 3* Selam Otel'de.

2.Gün: Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra Eskişehir'e doğru yola çıkıyoruz. . Yolculuğumuz sonrası ESKİŞEHİR’’e varıyoruz. PORSUK ÇAYI kenarında yorgunluk çaylarımızı içip, keyifli bir gondol sefası(ekstra) yaptıktan sonra KENT PARK’A geliyoruz. Buradaki heykelleri, ziyaretçileri etkileyen peyzajını, yapay denizi ve plajını, gezdikten sonra kafe ve çay bahçelerinde dinleniyoruz.  PORSUK ÇAYI kenarına gelip burada keyifli bir GONDOL SEFASI yapıyoruz. Tekne gezisi sonrası ODUNPAZARI EVLERİ’ne geliyoruz. Burada kent kültürüne kazandırılan restore edilmiş Osmanlı evlerini ve konaklarını geziyoruz. ATLIHAN da lüle taşı mağazalarını gezip alışveriş yapıyoruz. Ülkemizin ilk ÇAĞDAŞ CAM SANATLARI MÜZESİ’nde  günümüz sanatçılarımız eserlerini ve etnografya müzesinde Eskişehir’in kültürünü yansıtan eserleri hayranlıkla seyrettikten sonra KURŞUNLU KÜLLİYESİ’ne geliyoruz. Buradaki Lületaşı müzesini ve Külliyeyi gezdikten sonra kente kazandırılan başka bir güzellik olan BİLİM VE KÜLTÜR SANAT PARKI’ na geliyoruz. Burada mini trenle yapacağımız yolculukla KORSAN GEMİSİ, MASAL ÜLKESİ vb görüldükten sonra akşam yemeği ve konaklama için 4* Sennocity Otel'e geliyoruz.

3. Gün: Sabah kahvaltımızı otelimizde yaptıkdan sonra İç Anadolu’ nun hızla modernleşen bu örnek kentinden ayrılarak KÜTAHYA ya doğru yola çıkıyoruz.Kısa bir yolculuğumuzun ardından Çiniler Diyarı KÜTAHYA’ ya geliyoruz.  ULU CAMİİ, GERMİYAN SOKAĞI göreceğimiz tarihi yapılar. Çini çarşısını gezip porselen alışverişi için serbest zaman bıraktıktan sonra KÜTAHYA dan ayrılıp ÇAVDARHİSAR , GEDİZ , KULA yolu ile  yolda vereceğimiz kısa molalardan sonra uygun saatlerde güzel kentimiz İZMİR’de oluyoruz. Bir başka YENİDEN TURİZM seyahatinde birlikte olmak üzere siz değerli misafirlerimizden ayrılıyoruz.