KAMTUR SEYAHAT ACENTASI Teklif Al

ESKİŞEHİR & BEYPAZARI

28/10/2016 - 31/10/2016

1.GÜN: Sabah 07:00’de belirlenen hareket noktalarından misafirlerimizi alarak turumuza başlıyoruz. Uşak – Gediz üzerinden Kütahya’ya varıyoruz. Kütahya’nın sembolü geleneksel el sanatlarımızdan olan ÇİNİLERİ görmek ve alışveriş yapmak için ÇİNİCİLER Çarşısı’nda mola veriyoruz. Molamızın ardından Eskişehir’e varıyoruz. Şiirsel kent Eskişehir gezimize ilk olarak kentin girişinde bulunan SAZOVA Parkı’na gidiyoruz (birebir örneği yapılmış) VENEDİK KORSAN Gemisi’ni geziyoruz. Daha sonra kuruluş yeri olan ODUN PAZARI ile başlıyoruz. Renkli, ahşap süslemeli, cumbalı evlerin resimlerini çekip, çevre gezisi yapıyoruz. Yaşanmış tarihin izlerini yansıtan ÇAĞDAŞ CAM Müzesi’ni geziyoruz. Daha sonra Kanuni Sultan Süleyman döneminde yaptırılmış görkemli bir yapıya sahip KURŞUNLU CAMİİ ve KÜLLİYESİ(1525) ni geziyoruz. Tarihi ATLIHAN Çarşısı’nda Eskişehir’e özgü geleneksel el sanatlarımızdan olan Lületaşının işlenişini izleyip alış veriş yapıyoruz. Eskişehir’e güzellik ve serinlik katan PORSUK ÇAYI kenarında akşam çaylarımızı içip(zamanlama uygunsa)küçük motorlarla tekne turu(ekstra)yapıyoruz. Günün sonunda merkezde bulunan otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN: Sabah kahvaltımızın ardından otelden ayrılıyoruz. İlk olarak ünlülerin ve devlet adamlarının mumyası bulunan MUMYA Müzesini geziyoruz Eskişehir’ merkezde vereceğimiz serbest zamanın ardından ( dileyen misafirlerimiz burada gondol keyfi yapabilirler) Tatar kültürünün en önemli örneklerinden tatmak için merkezdeki Eskişehir Ev yemekleri restoranına gidiyoruz.(ekstra)(Tatar böreği–Tatar mantısı önerilir)Yemek molasının ardından içinde yapay kumsalı ve denizi olan kültürleri buluşturan KENT Park’ı geziyoruz. Buradaki kahve molasının ardından daha sonra Bu güzelliklerin ardından burada yaşayan Eskişehir’den ayrılıyoruz. Sivrihisar-Polatlı üzerinden BEYPAZARI’na varıyoruz. İlk önce HIDIRLIK Tepesi’ne çıkıp eski ve yeni Beypazarı’nı seyredip resimliyoruz. Daha sonra Tarihi Beypazarı çarşısında meşhur Beypazarı kurusu ve yerli halkın açmış olduğu stantlardaki ev yapımı yiyecekleri (kuru domates–erişte-80katlı baklava)tadıyoruz. Molamızın ardından BEYPAZARI merkezdeki otele yerleşiyoruz. Belirlenen saatte lobide buluşup akşam yemeği için yöresel lezzetlerin sunulduğu, geleneksel yaşantının anlatıldığı gösteri eşliğinde meşhur BAĞEVİ Restoran’a gidiyoruz. Keyifli yemeğin ardından otelimize dönüyoruz. Konaklama otelde.

3.GÜN: Sabah kahvaltısının ardından otelden ayrılıyoruz. Nallıhan üzerinden Göynük’e varıyoruz. Tarihi kentte ZAFER Kulesi’ni fotoğrafını çekip, GAZİ SÜLEYMAN PAŞA Camii’ni ve AKŞEMSEDDİN Türbesi’ni ziyaret ediyoruz. Daha sonra TARAKLI-GEYVE-PAMUKOVA üzerinden İZNİK’e varıyoruz. Bursa’nın bu güzel ilçesinde serbest zamanda vereceğimiz öğle yemek (extra)(YUSUF USTA meşhur köftesi önerilir)molasının ardından İZNİK GÖLÜ manzarası eşliğinde BURSA-SUSURLUK-BALIKESİR üzerinden molalar vererek İzmir’e dönüyoruz.