AYZETUR Teklif Al

ESKİŞEHİR BEYPAZARI TURU-İZMİR ÇIKIŞLI

22/04/2016 - 24/04/2016

1.GÜN :Sabah 06:30'da Karşıyaka Ayze Turizm önünden, 07:00'de Üçyol'dan, 07:30'da Üçkuyular'dan misafirlerimizi alarak turumuza başlıyoruz.Uşak – Gediz üzerinden KÜTAHYA'ya varıyoruz.Kütahya'nın sembolü geleneksel el sanatlarımızdan olan ÇİNİLERİ görmek ve alışveriş yapmak için ÇİNİCİLER ÇARŞISI'nda mola veriyoruz. Molamızın ardından ESKİŞEHİR'e varıyoruz.Şiirsel kent Eskişehir gezimize ilk olarak kentin kuruluş yeri olan ODUN PAZARI ile başlıyoruz. Renkli, ahşap süslemeli, cumbalı evlerin resimlerini çekip,çevre gezisi yapıyoruz. Yaşanmış tarihin izlerini yansıtan ÇAĞDAŞ CAM MÜZESİ'ni geziyoruz. Daha sonra Kanuni Sultan Süleyman döneminde yaptırılmış görkemli bir yapıya sahip KURŞUNLU CAMİİ ve KÜLLİYESİ(1525)ni geziyoruz. Tarihi ATLIHAN ÇARŞISI'nda Eskişehir'e özgü geleneksel el sanatlarımızdan olan LÜLETAŞI'nın işlenişini izleyip alış veriş yapıyoruz. ESKİŞEHİR'e güzellik ve serinlik katan PORSUK ÇAYI kenarında akşam çaylarımızı içip(zamanlama uygunsa)küçük motorlarla tekne turu(ekstra)yapıyoruz. Günün sonunda merkezdeki 3*ES ALBATROS otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2.GÜN: Sabah kahvaltımızın ardından otelden ayrılıyoruz. İlk olarak içinde yapay kumsalı ve denizi olan kültürleri buluşturan KENT PARK'ı geziyoruz. Buradaki kahve molasının ardından yeni açılan ünlülerin ve devlet adamlarının mumyası bulunan MUMYA Müzesini geziyoruz. Ayrı bir güzelliği yaşamak üzere SAZOVA PARKI'na gidiyoruz. ilk olarak bizleri bekleyen trene binerek parkın çevresinde gezinti yapıyoruz. Daha sonra(birebir örneği yapılmış) VENEDİK KORSAN GEMİSİ'ni geziyoruz. Bu güzelliklerin ardından burada yaşayan Tatar kültürünün en önemli örneklerinden tatmak için merkezdeki Eskişehir Ev yemekleri restoranına gidiyoruz.(ekstra)(Tatar böreği–Tatar mantısı önerilir)Yemek molasının ardından Eskişehir'den ayrılıyoruz.Sivrihisar-Polatlı üzerinden BEYPAZARI'na varıyoruz. İlk önce HIDIRLIK TEPESİ'ne çıkıp eski ve yeni BEYPAZARI'nı seyredip resimliyoruz. Daha sonra BEYPAZARI Tarihi Beypazarı çarşısında meşhur Beypazarı kurusu ve yerli halkın açmış olduğu standlardaki ev yapımı yiyecekleri (kuru domates–erişte-80katlı baklava)tadıyoruz.Molamızın ardından BEYPAZARI merkezdek Otele yerleşiyoruz. Belirlenen saatte lobide buluşup akşam yemeği için yöresel lezzetlerin sunulduğu, geleneksel yaşantının anlatıldığı gösteri eşliğinde meşhur BAĞEVİ RESTORAN'a gidiyoruz. Keyifli yemeğin ardından otelimize dönüyoruz. Konaklama otelde.

3.GÜN: Sabah kahvaltısının ardından otelden ayrılıyoruz.Nallıhan üzerinden GÖYNÜK'e varıyoruz.Tarihi kentte ZAFER KULESİ'ni fotoğrafını çekip,GAZİ SÜLEYMAN PAŞA CAMİİ'ni ve AKŞEMSEDDİN TÜRBESİ'ni ziyaret ediyoruz.Daha sonra TARAKLI-GEYVE-PAMUKOVA üzerinden İZNİK'e varıyoruz.Bursa'nın bu güzel ilçesinde serbest zamanda vereceğimiz öğle yemek(YUSUF USTA meşhur köftesi önerilir)molasının ardından İZNİK GÖLÜ manzarası eşliğinde BURSA-SUSURLUK-BALIKESİR üzerinden molalar vererek İzmir'e dönüyoruz.