YENİ ATILIM TURİZM Teklif Al

Eskişehir-Kütahya-İzmir Çıkışlı Tur

24/09/2016 - 25/09/2016

1.GÜN:

Sabah 06:30’da Karşıyaka Yunuslar ,07:15 ’de Lozan, 07:30 ‘da  Üçyol’dan, misafirlerimizi alarak turumuza başlıyoruz. Yolda vereceğimiz kahvaltı (ekstra) ve ihtiyaç molalarının ardından KÜTAHYA’YA varıyoruz. Kütahya’da öğle yemeği molamızın (ekstra) ardından Eskişehir’e doğru yolumuza devam ediyoruz. Eskişehir’e vardığımızda ilk olarak Sazova Bilim ve Kültür Park gezisi ile bu güzel kentimizi gezmeye başlıyoruz. Şelale Park’da Eskişehir manzarası eşliğinde çay molamızı veriyoruz. Akşam yemeği ve konaklama için otelimize yerleşiyoruz.

2.GÜN:

Otelde alacağımız sabah kahvaltısının ardından kentin kuruluş yeri olan Odun Pazarınagidiyoruz. Renkli, ahşap süslemeli, cumbalı evlerin resimlerini çekip, Çağdaş Cam Müzesini –Yılmaz Büyükerşen Balmumu Müzesi geziyoruz.  Daha sonra Kanuni Sultan Süleyman döneminde yaptırılmış görkemli bir yapıya sahip Kurşunlu Camii ve Külliyesini (1525)geziyoruz. Tarihi Atlıhan Çarşısında Eskişehir’e özgü geleneksel el sanatlarımızdan olan Lületaşının işlenişini izliyoruz. Alışveriş ve çevreyi tanımak için serbest zaman. Bu gezilerimizden sonra Kent Park’a gidip Eskişehir’in meşhur Çiğ böreğinden yemek için öğle yemeği (ekstra) molası veriyoruz. Tülomsaş ta yapılan Türkiye’nin ilk otomobili Devrim’igörüyor ,Eskişehir’e veda ederek Kütahya’da Çini Çarşında alışveriş molası veriyoruz. Yolda molalar vererek akşam saatlerinde İzmir’de oluyoruz.