Gezenthi Travel Teklif Al

ESKİŞEHİR KÜTAHYA TURU - İZMİR ÇIKIŞLI

08/08/2015 - 09/08/2015

1. Günü : Kütahya Turu

İzmir çıkışlı Eskişehir Kütahya Turu için Cumartesi sabahı çeşitli buluşma noktalarımızda toplanarak yola çıkıyoruz. Keyifli bir yolculuk ile beraber Kula, Uşak, Gediz üzerindenKÜTAHYA’ya varıyoruz. İlk durağımız Kütahya’nın meşhur Germiyan Sokağı’nda sizleri; Kütahya Kent Arşivi Müzesi, El Sanatları Evi ve ünlü Kütahya çinilerinin ortaya çıktığı Çini Tasarım Atölyesi karşılıyor. Sonrasında tarihin gizemli kilometre taşlarını içerisinde bulunduran Kütahya Arkeoloji Müzesi’ni ziyaret ediyoruz. Ardından nefeslerimizi tutarak Kütahya’nın derinliklerine iniyoruz. Yolculuğumuz sırasında; ülkemizin en güzel camilerinden Ulu Cami, dünya üzerinde sadece burada yer alan Çini Müzesi ’ni, Kossuth ve Jeoloji Müzeleri’ni ve Kütahya Kalesi’ni görme fırsatı yakalıyoruz. Buralara kadar gelmişken Çiniciler Çarşısı’nı görmeden gitmek olmaz diyerekten alışverişlerimizi yapıyoruz. Alacağımız serbest zamanı müteakip Anadolu’nun en modern yüzü olan ESKİŞEHİR’e doğru yola çıkıyoruz. Eskişehir’e varışımızı takiben otelimize yerleşiyoruz ve akşam yemeğimizi yiyoruz. Otelimizin konumunun merkezi olması sebebi ile şehir içerisini rahatlıkla keşfe çıkabilirsiniz.

2. Günü : Eskişehir Turu

Otelimizde alacağımız sabah kahvaltısı ile birlikte şehri bütünüyle izlemek için Şelale Park’a gidiyoruz. Ardından Osmanlı Dönemi eserlerinden olan Kurşunlu Külliyesi ve dünyanın ilk Lületaşı Müzesi olma unvanını bulunduran müzeyi geziyoruz. Sonrasında Eskişehir’in tarihi dokusunu günümüze dek taşıyan Odun Pazarı’nın sokaklarında ki ambiyansa eşlik ediyoruz. Lületaşının usta ellerdeki işlenişi izleyerek alışveriş yapma imkanı bulacağımız Atlıhan’ı ziyaret ediyoruz. İlklerin şehri Eskişehir’de bir başka dünya ilki olan Cam Sanatları ve Balmumu Heykeller Müzeleri’ni ziyaret ediyoruz. Aşkların şehri Eskişehir’de Sevgi Adası’na doğru yola çıkarak, burada kısa bir yürüyüş yapıyoruz. Sonrasında dört mevsim ayrı güzel olan Kent Park’a giderek gezimize renk katıyoruz. Yapacağımız keyif dolu yürüyüşü takiben Eskişehir’in damak tatlarına keyif katan lezzetlerinden Çibörek yemeye gidiyoruz. Ardından Köprübaşı’nda Porsuk Nehri’nin Eskişehir’in için ihtişamlı süzülüşünü izlerken arzu eden misafirlerimizleGONDOL KEYFİ yaparak, şehrin dokusunu bir de nehirden keşfediyoruz. Sonrasında sırasıyla; Eski Kereste Fabrikası, Haller Gençlik Merkezi ve ilk Türk yapımı otomobili Devrim Arabası’nı görerek Kütahya Eskişehir Turu’nun son durağı olan Sazova Bilim Sanat Parkı’na geçiyoruz. İçerisinde bulunan onlarca masalsı yapı ile ziyaretçilerine bambaşka bir dünya sunan Sazova’da; Korsan Gemisi’ni, Masal Şatosu’nu, Bilim Merkezi ve Uzay Evi’ni ve Su Altı Dünyası’nı gezebilmek için serbest zaman veriyoruz. Burada ki gezimizi de tamamladıktan sonra İzmir’e doğru yola çıkıyoruz. Yol üzerinde vereceğimiz kısa molaların ardından İzmir’e varıyoruz. Bir başka Gezenthi Travel seyahatinde bir araya gelmek dileğiyle vedalaşıyoruz.