FMA Travel Teklif Al

ESKİŞEHİR ve KÜTAHYA

23/01/2016 - 24/01/2016
1. Gün: KÜTAHYA - AIZANOI - DÖNERLER CAMİ - MACAR EVİ

23 OCAK CUMARTESİ

06.30’da Ege park, 06.40’da Bostanlı İskelesi önü, 06.50’de FMA TRAVEL Yalı Ofisi’nde, 07.00’de Lozan Atatürk Lisesi önü, 07.10’da Sabancı Kültür Merkezi, 07.20’de Hatay - Üçyol, 07.30’da Bornova Ege Üniversitesi Kampüs Kapısı önünde buluştuktan sonra KÜTAHYA ve ESKİŞEHİR’de yapacağımız tarih ve doğa gezimize başlıyoruz. Yolumuz üzerinde kısa bir kahvaltı molası verdikten sonra Batı Anadolu’da en sağlam kalmış tapınağa ( ZEUS TAPINAĞI ) ev sahipliği yapan AIZANOI antik kentine ulaşıyoruz. Burada geçirdiğimiz tarih yüklü anların ardından KÜTAHYA’ya doğru gezimize devam ediyoruz. Seramik ve çinileriyle dünyanın dört bir yanında ün salmış bu güzide ilimizin; 18.yüzyıl Kütahya Evlerinin topluca korunduğu GERMİYAN SOKAĞI’nda, Arnavut kaldırımlı yollarında kentimizin tarihi dokusunu yakından inceleme fırsatı buluyoruz.ULU CAMİ, DÖNERLER CAMİ ve MEVLEVİHANEMACAR EVİ’ni ziyaret ettikten sonra Kütahya’dan ayrılıyoruz. Gün sonunda EN HOTEL'e yerleşiyor ve dinleniyoruz. Akşam yemeğinin ardından arzu eden konuklarımızla Eskişehir akşamını yaşamak için keyifli bir gezintiye çıkıyoruz.

2. Gün: ODUNPAZARI - ATLIHAN - CAM ESERLER MÜZESİ - ŞAHİN TEPESİ - ŞELALEPARK - PORSUK ÇAYI

24 OCAK PAZAR

Otelde alınan sabah kahvaltısının ardından kentin eski dokusuna tanık olacağımız ODUNPAZARI SEMTİ’ni ziyaret ediyoruz. Bu güzel semtte geleneksel dokusunu tekrar kazanmış olan tarihi evleri, usta ellerin şekil verdiği lületaşı eserleri satın alabileceğimiz ATLIHAN ÇARŞISI’nı, BALMUMU MÜZESİ’ni, CAM ESERLER MÜZESİ’ni, KURŞUNLU KÜLLİYESİ’ni ve LÜLETAŞI MÜZESİ’ni geziyoruz. Öğle saatlerinde kent merkezinde bir restoranda Eskişehir mutfağının gözdesi çiğ böreklerimizi yiyoruz. Öğle yemeğinin ardından kenti kuşbakışı olarak görebileceğimiz bir konumda olan ŞAHİN TEPESİ - ŞELALEPARK’a giderek kenti panoramik olarak fotoğraflıyor ve keyif çaylarımızı yudumluyoruz. Ardından son yılların belediyecilik harikası olan, Anadolu’ya deniz ve plajın getirildiği KENT PARK ve tematik düzenlemeleri ile dikkatleri çeken SAZOVA PARK’ta keyifli dakikalar geçiriyoruz. Daha sonra kentin orta yerinden akan PORSUK ÇAYI’nda keyifli bir tekne yolculuğuna çıkıyoruz. Daha sonra İzmir’e doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Yolumuz üzerinde ihtiyaç molaları vererek ulaştığımız İzmir’de başka bir FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR