YENİDEN TURİZM Teklif Al

Fethiye - Kaş - Kalkan Turu -İzmir Çıkışlı

05/07/2016 - 08/07/2016

1.GÜN : Sabah saat 07:00 BALÇOVA , 07:15 ÜÇKUYULAR, 07:30 NOKTA, 07:40 ÜÇYOL ve 08.00 KARŞIYAKA ANIT siz değerli konuklarımızı alarak turumuza başladığımız noktalardır. Yolda sabah kahvaltımızı alıp (ekstra) yeni doğan günü güzel karşılıyoruz. Bu yolculuğun sonunda, öğle yemeğimizi (ekstra) Sakar Geçidi’nden hemen sonraki durak olan AKYAKA’da hoş bir sohbet eşliğinde yiyoruz. AZMAKBAŞI’nda ilk tekne turumuzu yapıyoruz ve doğanın eşsiz güzelliklerini hala koruyan FETHİYE’ye doğru yola çıkıyoruz. İlk durağımız yılların gizemini barındıran SAKLIKENT’tir. Yaklaşık 17 Km uzunluğundaki bir kanyondan akan EŞEN ÇAYI’nı tahta iskelelerden yürüyerek gezip, günün yorgunluk çaylarını içiyoruz. Akşam yemeği ve geceleme,  OTEL’imizde

2.GÜN : Sabah otelimizde aldığımız kahvaltı sonrasında FETHİYE limanında bizi bekleyen teknemize biniyor, birbirinden güzel koyları ve adaları göreceğimiz 12 ADALAR tekne turuna başlıyoruz. Güneşin ve denizin tadını çıkarmak için birbirinden güzel koylarda bol bol mola verip denize giriyoruz. Katrancı Adası, Tavşan Adası, Yassıca Adası, Göbün Koyu, Tersane Adası, Kızıl Ada, Şövalye Adası, Zeytinli Ada ve Cennet Koyunu gezdiğimiz doğa harikalarıdır. Günün sonunda FETHİYE’ye dönüyoruz. Bu Tekne Turundan sonra, şehrin merkezinde bizlere geçmişi yaşatan ANTİK TİYATRO’yu görüp akşam saatlerinde otelimize geri dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizdedir.

3.GÜN : Sabah otelimizde aldığımız açık büfe kahvaltı sonrası eski bir Rum köyü olan KAYA KÖY’e gidiyoruz. Yaklaşık 4000’e yakın evi bünyesinde barındıran ve şu anda terk edilmiş hayalet bir köy durumunda olan kasabada ilkokulu, taş evleri ve kiliseleri geziyoruz. Ardından ÖLÜDENİZ'e geçiyor ve Kaplan Kelebeğiyle ünlü, mevsiminde binlerce kelebeğe ev sahipliği yapanKELEBEKLER VADİSİ TEKNE TURUMUZ için teknemize biniyoruz. Vadide keyifli bir yürüyüş ve yüzme molası burada bizleri bekliyor. Öğle yemeğimizi teknede alabileceğimiz Akdeniz’in keşfedilmemiş güzelliklerini içinde barındıran Gemiler Adası, Soğuksu koyu, Camel beach ve Mavi Mağara seyahatimize başlıyoruz. Turumuzu tamamladıktan sonra bölgenin önemli tatil beldelerinden biri olan DALYAN’a hareket ediyoruz. Akşam yemeği ve konaklama  otelimizdedir.

4.GÜN : Sabah otelimizde aldığımız kahvaltı ardından deniz, kumsal ve güneş üçlüsüne eşlik eden tarihi ve doğa zenginliği ile gözde bir tatil beldesi olanDALYAN turumuza başlıyoruz. Su kanallarından teknemizle Kaya Mezarlarını görüyor, rehberimizden BYBLİS ve KAUNOS’un hüzünlü efsanesini dinliyoruz. Dünyaca ünlü Caretta Caretta deniz kaplumbağalarının yılın belli zamanlarında yumurtalarını bıraktığı İZTUZU PLAJ’ına geliyoruz ve Akdeniz’in mavi sularında yüzüyoruz. Ardından öğle yemeğini DALYAN ÇAYI kenarında güzel bir restoranda yiyoruz. Tekrar teknemizle kanalı takip ederek KÖYCEĞİZ GÖLÜ’ne çıkıyoruz ve fotoğraf molasının ardından Akşamüstü tekne turumuzu tamamlayıp dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Sakar geçidinden Gökova’yı çıkarken doyumsuz körfez manzarasını seyrediyor ve kısa bir fotoğraf molası veriyoruz.ÇİNE ve AYDIN güzergahından İZMİR’e ulaşıyoruz. Siz değerli misafirlerimize bir başka YENİDEN TUR organizasyonunda görüşmek üzere esenlikler diliyoruz.