Ampuria Tour Teklif Al

759 €

07/09/2017 - 12/09/2017

07.09.2017 İZMİR-ATİNA-PİRE-GİRİT

İzmir Adnan Menderes Havalimanı İç  Hatlar Terminalinde saat 03.45’de buluşuyoruz. pasaport işlemleri sonrasında Pegasus Hava Yollarının PC 805 sefer sayılı uçağı ile  saat 05.45’de İstanbul Sabiha Gökçen Hava Limanına. Gümrük ve pasaport işlemlerimizi yaptırıyor yine Pegasus Hava Yolları ile saat 09.50’de Atina’ya uçuyoruz.  Yaklaşık 1 saatlik uçuş sonrasında, Atina Hava Limanında gümrük ve pasaport işlemlerimizi tamamlıyor ve bizi bekleyen otobüsümüz ile Panaromik  Atina şehir turuna çıkıyoruz; Panathenian Stadyum, Parlamento Binası, Meçhul Asker Anıtı, Syntagma, Omania Meydanı, Konsolosluk ve Üniversite Caddeleri göreceğimiz yerler arasında. Şehir turumuzu tamamladıktan sonra Plaka’da öğlen yemeği için mola veriyoruz. Ardından, isteyenler ile dillere destan Akropol’u veya Atina Akropolis Müzesini geziyoruz.  Daha sonra saat 18.00’den itibaren gemiye yerleşiyoruz. Akşam yemeğimiz serbest.  Arzu ederseniz gemide veya limanın karşısındaki tavernada alabilirsiniz. Bizi Girit’e götürecek olan feribot, saat 22.00’de hareket ediyor. Geceleme kamaralarımızda…

08.09.2017 : HERAKLION
Sabah saat 06:00 sularında Heraklion Limanına varıyoruz… Öncelikle, Heraklion şehir merkezindeki otelimize gidiyoruz.  Acentemizin ikramı olan sabah kahvaltımızın ardından Heraklion Şehir turuna başlıyoruz. Sırası ile; (Özgürlük Meydanı) Plateia Elefterios, Eski Türk evleri, Venedik limanı ve şehrin en seçkin binalarından biri olan, bugün de Belediye Binası olarak kullanılan Venedik Locasını, içerisinde 80.000 kitabın bulunduğu Vikelaia Kütüphanesi, Osmanlı Kışlası,  Meçhul Asker Anıtı, Minos Katedrali, Morosini Meydanı ve Şadırvanını, Yunanistan’daki en güzel ve en zengin arkeoloji müzelerinden biri olan Heraklion Arkeoloji Müzesi göreceğimiz yerler arasında. (Müzenin tüm salonları açık değil, açık olanları gezeceğiz…) Akşam yemeği serbest.. İsteyenler ile Girit’in meşhur geleneksel lokantalarından birisine gidebiliriz.

09.09.2017 : HERAKLION- KNOSSOS –PLAKA -SPINALONGA ISLAND-AGIOS NICHOLOAS

Sabah kahvaltımız sonrasında yirminci yüzyılın en önemli Yunanlı yazar, şair ve düşünürlerinden biri olan Nikos Kazancakis’in mezarını ziyaret ediyor ve Knassos’a gidiyoruz. Minos uygarlığının merkezi olan Knossos Sarayını geziyoruz. Öğle yemeği için adanın en güzel turistik yerlerinden Plaka’ya gidiyor deniz kıyısında yemeklerimizi  ( Serbest ) yiyor, UNESCO tarihsel mirası olarak kabul edilen Girit mutfağının tadını çıkarıyoruz. Yemek sonrasında,  isteyen dostlarımızla kısa bir gemi yolculuğu ile Victoria Hislop’un ‘Ada’ romanıyla ünlenen Spinalonga Adası’na geçiyoruz. Burada dinleyeceğimiz öykü çok tanıdık… Spinalonga Adası ziyaretimizi tamamlıyor tekne ile Elounda  geçiyor ve otobüsümüz ile  Agio Nicholas’a gidiyoruz.  Agios Nicholoas ‘da sokak aralarında geziniyor , belki alışveriş yapıyor ve akşamüzeri kahvemizi içiyoruz.  Rehberimizin belirlediği saatte otobüsümüz ile Heraklion’a otelimize geri dönüyoruz. Akşam yemeği dışarıda ve serbest…

10.09.2017 : RESMO/RETHYMNO-HANYA

Sabah kahvaltısından sonra; Resmo/Rethymo'ya yol alıyoruz. Venedik ve Osmanlı mimari örnekleri açışından zengin olan bu güzel kentte; İbrahim Ağa Camii, Venedik Kalesi, Venedik Çeşmesi, Nerace Camii, Valide Sultan Camii ve Osmanlı mektebi göreceğimiz yerler arasında.

Öğle yemeğimizi Resmo’da yiyor Hanya’ya hareket ediyoruz. Hanya’da otelimize yerleşiyor ve yürüyerek şehir turuna çıkıyoruz. Akşam yemeği serbest..

11.09.2017 CHANIA –APOKORANAS- KOURNAS LAKE-THERISSOS – SOUDA PORT

Sabah kahvaltı sonrasında otelimizden ayrılıyor ve Hanya’nın kuzey doğusunda kalan eski bir yerleşim yeri olan Apokoronas’a gidiyoruz.  Ünlü Beyaz Dağların eteklerinde kurulu olan ve Adanın en  canlı , en  yeşil alanı olan bu bölgeyi tanıma şansını yakalıyor ardından Girit’in  tek tatlı su gölü olan Kournas Gölü’ne gidiyoruz. Kournas gölü sonrasında yönümüzü Therissos’a çeviriyoruz. Tipik bir Girit yerleşimi olan ve fazla  turistik olmayan  bu kentte öğle yemeğimizi yiyor, sokak  aralarında geziniyoruz.  Therrissos sonrasında artık Girit’e veda etmek üzere Souda Limanına gidiyoruz. Gece 22. 00’De kalkan feribotumuz ile Atina’ya dönüyoruz.

12.09.2017 : PİRE-ATİNA-İZMİR

Sabah erken saatlerde Pire limanına yanaşıyoruz. Bizi bekleyen otobüse binip, sabah kahvaltısı için börek yemeğe gidiyoruz. Sonrasında otobüsle Pire limanında panoramik bir tur yapıp Atina Hava limanına hareket ediyoruz.  Pasaport ve gümrük işlemlerimizi tamamlayıp, Pegasus Hava Yollarının PC 806 sefer sayılı uçağı  ile saat 12.15’de İstanbul’a hareket ediyoruz.. İstanbul’a 13.35’de varıyor gümrük ve pasaport işlemlerimizi tamamlayıp  14.40 uçağı ile İzmir’e uçuyoruz.