FMA Travel Teklif Al

GÖKÇEADA ve BOZCAADA - İZMİR ÇIKIŞLI TUR

21/11/2015 - 22/11/2015
1. Gün: GÖMEÇ ATATÜRK KAYASI - BOZCAADA - GEYİKLİ İSKELESİ - BOZCAADA - BOZCAADA KALESİ

21 KASIM CUMARTESİ

Sabah saat 06:30’da Üçkuyular Shell,  06:40’da Göztepe İskelesi karşısı, 06:50’de Konak Sabancı Kültür Merkezi önü, 07:00’de Lozan Atatürk Lisesi, 07:10’da Karşıyaka FMA TRAVEL Ofisi, 07.20’de Bostanlı İskele, 07:30’da Mavişehir Ege Park, önünde buluştuktan sonra Türkiye’de ilk kez FMA TRAVEL’ın yaptığı hafta sonuna özel Bozcaada ve Gökçeada gezimiz için yola çıkıyoruz. Yolumuz üzerinde vereceğimiz kahvaltı molasının ardından gezimizin ilk uğrağı olan Gömeç beldesindeki Atatürk Kayası’nı görüyoruz. Burada verdiğimiz kısa fotoğraf molasının ardından Bozcaada’ya geçmek için Geyikli İskelesi’ne doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. Öğle saatlerinde ulaştığımız Bozcaada’da ilk olarak adanın en güzel restoranlarından birinde balık menülü öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğimizi aldıktan sonra ada sokaklarında gezintiye çıkıyor ve tarihi Rum evleri, çeşmeler, kilise ve camileri yakından tanıyoruz. Daha sonra şarapları ile ünlü Bozcaada’da şarap fabrikasını gezerek ada şaraplarından ve ünlü domates reçellerinden alıyoruz. Ardından Tarihi Bozcaada Kalesi’ni rehberimiz eşliğinde gezdikten sonra feribotumuza binip Geyikli İskelesi’ne geçiyoruz. Gün sonunda Çanakkale’deki Zileli Hotel’e yerleşerek akşam yemeğimizi alıyoruz.

2. Gün: GÖKÇEADA - ZEYTİNLİKÖY - DEREKÖY - TEPEKÖY - KALEKÖY

22 KASIM PAZAR

Sabah kahvaltımızı otelimizde aldıktan sonra Gökçeda’ya gitmek için yola çıkıyoruz. Kabatepe İskelesi’nden feribota biniyor ve rüya gibi bir yolculuk yaparak Mutlular Adası İMBROS (GÖKÇEADA)’a ulaşıyoruz. Gökçeda’ya vardığımızda ilk olarak ada merkezinde keyifli bir gezinti yapıyoruz. Ardından ada merkezinde öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğinden sonra arzu eden konuklarımızla bizleri bekleyen özel kiraladığımız dolmuşlara binerek ekstra olan “Rum Köyleri Turu”na çıkıyoruz. Bu keyifli yolculuk esnasında ilk olarak Kaleköy’e gidiyoruz. Kaleköy Sahili’nde geçirdiğimiz keyifli anların ardından bir zamanlar Türkiye’nin en kalabalık köyü olan Dereköy’e doğru gezimizi sürdürüyoruz. Yolculuğumuz esnasında Zeytinli Barajı göletinin yeşil manzarasına karşı kısa bir fotoğraf molası veriyoruz. Günümüzde Rumlar tarafından terk edilmiş olan Dereköy’de kilise sokağını ve köyün tarihi çamaşırhanesini geziyoruz. Daha sonra Rumların yaşadığı ve şarapçılığı ile ünlü adanın en güzel köyü Tepeköy’e doğru gezimize devam ediyoruz. Burada Barba Yorgo’nun ünlü ev yapımı şaraplarından alma şansı yakalıyoruz. Adanın en yüksek köyünde yaptığımız keyifli gezintinin ardından Fener Rum Patriği’nin de köyü olan Zeytinliköy’e gidiyor ve köy sokaklarında yaptığımız kısa bir gezintinin ardından köy kahvesinde lezzetli bir dibek kahvesi içiyoruz.  Ardından Rum ve Türk, Hıristiyan ve Müslüman halkların bir arada barış içinde yaşadığı Mutlular Adası’ndan ayrılarak feribot kuyruğunda yerimizi alıyoruz. Gün sonunda İzmir’e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Gece saatlerinde vardığımız İzmir’de FMA TRAVEL’in eğlence ve dinlence dolu başka bir gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR