FMA Travel Teklif Al

GÖLLER ve GÜLLER DİYARI

05/04/2018 - 06/04/2018

I. GÜN CUMARTESİ

Sabah 06:30’da Ege Park, 06:40’de Bostanlı İskele, 06:50’de FMA Travel Ofis Önü, 07:00’de Lozan Meydanı Atatürk Lisesi, 07:10’da Konak Sabancı Kültür Merkezi önü, 07:20’de Göztepe İskelesi ve 07:30’da Üçkuyular Shell İstasyonu önünde buluştuktan sonra Aşkın Gölü Salda ve Kovada Gölleri ile bir arkeoloji harikası olan Sagalassos’u keşfetmek için yola çıkıyoruz. Kahvaltı molamızın ardından ulaştığımız DENİZLİ – SERİNHİSAR BELDESİ’nde leblebilerimizi aldıktan sonra Türkiye’nin Maldivleri diye bilinen ülkemizin en berrak ve en derin gölü SALDA GÖLÜ’ne ulaşıyoruz. Dünyanın sayılı berrak göllerinden biri olan Salda’da göl manzarasını izleyerek öğle yemeğimizi alıyoruz. Salda’nın tertemiz sahilinde kısa bir gezinti yaptıktan sonra BURDUR’a doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Yolumuz üzerinde YARIŞLI GÖLÜ’ nü görüyor ve zengin tarihi ile ünlü HACILAR KASABASI’ndan geçiyoruz. Öğleden sonra ulaştığımız Burdur’da BURDUR GÖLÜ’ görüyor ve son yılların en güzel ve en zengin müzesi BURDUR MÜZESİ’ni geziyoruz. Gün sonunda Burdur’a özgü ceviz ezmelerimizi alarak EĞİRDİR’e doğru yola çıkıyoruz. Gün batımında ulaştığımız Eğirdir'de otelimize yerleşiyor ve dinleniyoruz. Akşam saatlerinde yemeğimizi almak için Eğirdir Gölü kıyısında bir restorana konuk oluyor ve yöreye özgü Eğirdir Levreği menülü akşam yemeğimizi alıyoruz.

II. GÜN PAZAR

Sabah kahvaltısının ardından Eğirdir’in elma ağaçlarının arasından göl kıyısını takip ederek muhteşem doğası ile görenleri büyüleyen KOVADA GÖLÜ’ne doğru yol alıyoruz. Türkiye’nin belki de en zengin doğasına sahip KOVADA GÖLÜ’nün yemyeşil doğasında keyifli bir yürüyüş yapıyoruz. Kovada Gölü kıyısında geçirdiğimiz keyifli anların ardından bir arkeoloji hazinesi olan SAGALASSOS’u keşfetmek için Ağlasun’a doğru yola çıkıyoruz. Günümüzde hala çeşmesinden su akan ve yükseklere kurulu tiyatrosunda zaman içinde yolculuk yaşadığınız hissi veren Sagalassos’ta yaptığımız keyifli gezintinin ardından güller kenti ISPARTA’ya doğru yola çıkıyoruz. Isparta’da öğle yemeğimizi aldıktan sonra son yılların lavantası ile ünlü lavanta kokulu köyü KUYUCAK’a gidiyoruz. Lavanta mevsiminde yaptığı şenlikleri ile adını duyuran bu köyde verdiğimiz kısa çay molasının ardından bir başka doğa harikası olan KAKLIK MAĞARASI’na doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Binlerce yıl sonra Anadolu’nun yeni Pamukkale’si olmaya aday bu KAKLIK’ta yaptığımız büyüleyici gezintinin ardından İzmir’e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Akşam saatlerinde ulaştığımız İzmir’de bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar buluşmak dileği ile vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR