Escan Turizm Teklif Al

GÖNEN KAPLICALARI

TERMAL HAVUZ, SAUNA, HAMAM,  MASAJ KEYFİNİ YAŞAYIN

12-14 ŞUBAT 2 GECE 3 GÜN

1. Gün:

Sabah saat 07.00 Karşıyaka Escan Tur Acenta Önü, 07:10 Bostanlı İskelesi Karşısı, 07:20 Girne Caddesi, 07:45 Üçyol, 08:00 Üçkuyular, 08:15 Bornova E.Ü.H önünden misafirlerimizi aldıktan sonra, Balıkesir’e hareket ediyoruz. Akhisar’da alacağımız kahvaltı molasının ardından Balıkesir, Susurluk üzerinden Manyas Kuş Cenneti’nden geçip Bandırma’ya ulaşıp öğle yemeği için serbest zaman alıyoruz. Öğle yemeğimizin ardından Bandırma ile arasında kısa bir mesafe olan Gönen’e gidip otelimize yerleşiyoruz. Günün geri kalan kısmını otelimizin termal havuzlarından, Türk hamamından faydalanarak geçiriyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Gönen Kaplıcaları 4*Yıldız Otel - www.gonenkaplicalari.com

2. Gün:

Sabah kahvaltımızın ardından dileyen yolcularımızla çevre gezisi yapıyor, dileyen yolcularımızda otelimizin hemen yanında bulunan Gönenli bayanların hazırladığı yörenin iğne oyası, el işlemeleri pazarını gezebilirler. Gezi sonrasında akşam saatlerine kadar otelimizde termal keyfi yapıyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde. Gönen Kaplıcaları 4* Yıldız Otel - www.gonenkaplicalari.com

3. Gün:

Sabah kahvaltısının ardından otelimizden ayrılıp Erdek’e gidiyoruz. Erdek Limanı’nda alacağımız serbest zamanın ardından, geri dönüş yolculuğuna başlıyoruz. Yolda alacağımız molalardan sonra şehrimize ulaşıp başka bir turumuzda buluşmak üzere ayrılıyoruz.