FMA Travel Teklif Al

GÖYNÜK`LÜ MAŞUKİYE`Lİ BATI KARADENİZ - izmir çıkışlı

28/10/2015 - 31/10/2015
1. Gün: GÖYNÜK - MUDURNU - ABANT - YEDİGÖLLER MİLLİ PARKI - BOLU

28 EKİM ÇARŞAMBA

Akşam 22:00’da Mavişehir Ege Park önü, 22:10’da Bostanlı İskele, 22:20’de Karşıyaka FMA TRAVEL Ofis önü, 22:30’da Alsancak Lozan Atatürk Lisesi önü, 22:40’da Sabancı Kültür Merkezi önü, 22:50’de Hatay - Üçyol’da ve 23:00’de Bornova Manisa Kavşağı’nda buluştuktan sonra Batı Karadeniz yolculuğumuza başlıyoruz.

29 EKİM PERŞEMBE

Sabah saatlerinde Göynük’e ulaşıyoruz. Eski bir Osmanlı kasabası olan Göynük’te Saat KulesiAkşemsettin Türbesi’ni ve tarihi evlerini yakından tanıyoruz. Daha sonra Mudurnu’ya doğru gezimizi sürdürüyoruz. Mudurnu’da tarihi konakları, evleri ve Yıldırım Beyazıt Cami’yi yakından tanıyoruz. Öğle saatlerinde Batı Karadeniz’in incisi Abant Gölü’ne doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Abant’a ulaştığımızda doğanın kucağında keyifli bir yürüyüş yapıyoruz. Daha sonra öğle yemeğimizi almak için Bolu’ya doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Öğle yemeğinin ardından arzu eden misafirlerimizle özel kiralanan dolmuşlarımızla Batı Karadeniz’in cennet köşesi Yedigöller’e doğru keyifli bir gezintiye çıkıyoruz. Bu esnada Yedigöller Milli Parkı’nda doğanın tüm güzelliğini yaşıyor ve birbirinden güzel gölleri, başta Nazlı Göl, İnce Göl, Küçük Göl ve Büyük Göl’ü yakından tanıyoruz. Gün sonunda Bolu’daki Tarihi Emniyet Hotel’e yerleşiyor ve akşam yemeğimizi otelimizde alıyoruz.

2. Gün: SAFRANBOLU - HIDIRLIK TEPESİ - NAMAZGAH - AMASRA - AMASRA KALESİ

30 EKİM CUMA

Otelimizde kahvaltımızı aldıktan sonra Safranbolu’ya doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Daha sonraSafranbolu Evleri’ni, Cinci Hanı, Yemeniciler Arastası, Köprülü Cami, Hıdırlık Tepesi ve Namazgah’ı yakından tanıyoruz. Öğle saatlerine doğru Safranbolu’dan ayrılarak Amasra’ya doğru gezimizi sürdürüyoruz. Öğle saatlerinde Amasra salatası eşliğinde bir balık sofrasına oturarak Karadeniz’in lezzetine tanık oluyoruz. Yemekten sonra Fatih’in Çeşm – i Cihan ( Dünyanın Gözü ) diye seslendiği Amasra’da rehberimiz eşliğindeAmasra Kalesi, Kemere Köprüsü, Fatih Cami, Kaleiçi evlerini geziyoruz. Gün sonunda Zonguldak’a doğru gezimizi sürdürüyoruz. Akşam saatlerinde Zonguldak’taki 4* Emirgan Hotel’e yerleşiyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.

3. Gün: EREĞLİ - CEHENNEM AĞZI MAĞARASI - AKÇAKOCA - SAPANCA GÖLÜ - MAŞUKİYE

31 EKİM CUMARTESİ

Otelimizde kahvaltımızı aldıktan sonra otelimizden ayrılıyor ve Ereğli’ye doğru gezimize devam ediyoruz. Yeşil ile mavinin buluştuğu bu cennet coğrafya da Herakles’in yer altı dünyasına indiği Cehennemağzı Mağarası’nı geziyoruz. Daha sonra Karadeniz’in incisi Akçakoca’ya doğru yola çıkıyoruz. Akçakoca’da verdiğimiz kısa fotoğraf molasının ardından Sapanca Gölü’ne doğru gezimize devam ediyoruz. Sapanca’ya vardığımızda göl manzarasını fotoğraflıyor ve çaylarımızı yudumluyoruz. Daha sonra bir yeryüzü harikası olan Maşukiye’ye doğru gezimizi sürdürüyoruz. Maşukiye’ye vardığımızda alabalık menülü öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğimizi aldıktan sonra Batı Karadeniz’e veda ederek İzmir’e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Gece geç saatlerde vardığımız İzmir’de eğlence ve dinlence dolu geçen üç günün ardından bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR