FMA Travel Teklif Al

GÖYNÜK`LÜ MAŞUKİYE`Lİ BATI KARADENİZ - İZMİR ÇIKIŞLI TUR

23/09/2015 - 27/09/2015
1. Gün: İZNİK - GÖYNÜK - MUDURNU - BOLU

23 EYLÜL ÇARŞAMBA

Akşam 22.00’de Mavişehir Ege Park önü, 22.15’de Bostanlı İskele, 22.30’da Karşıyaka FMA TRAVEL Ofis önü,22.45’de Alsancak Atatürk Lisesi önü, 23.00’de Sabancı Kültür Merkezi önü, 23.15’de Hatay - Üçyol, 23.30’da Bornova Manisa Kavşağı’nda buluştuktan sonra İznik’li, Göynük’lü ve Maşukiye’li Batı Karadenizyolculuğumuza başlıyoruz.

24 EYLÜL PERŞEMBE

Sabah kahvaltımızı aldıktan sonra İznik’e doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz. İznik’e ulaştığımızda kısa bir kent turuna çıkıyoruz. Bu esnada Ayasofya Kilisesi, İznik Surları, Lefke Kapı ve Yeşil Cami gibi yapıları dışarıdan tanıyoruz. Göl kenarında yaptığımız kısa bir yürüyüşün ardından Göynük’e doğru gezimizi sürdürüyoruz. Eski bir Osmanlı kasabası olan Göynük’te Saat Kulesi, Akşemsettin Türbesi’ni ve tarihi evlerini yakından tanıyoruz. Öğleden sonra Mudurnu’ya doğru yolculuğumuza devam ediyoruz. Batı Karadeniz’in en güzel beldelerinden biri olan Mudurnu’da geçirdiğimiz keyifli anların ardından akşam saatlerinde ulaştığımız Bolu’da Tarihi Emniyet Hotel’e yerleşiyoruz. Akşam yemeğimizde aşçılar memleketi Bolu’nun eşsiz tatlarından oluşan özel bir menü alıyoruz.

2. Gün: ABANT GÖLÜ - YEDİGÖLLER MİLLİPARKI - BOLU

25 EYLÜL CUMA

Sabah kahvaltısını otelimizde aldıktan sonra Batı Karadeniz’in incisi Abant Gölü’ne doğru yolculuğumuzu sürdürüyoruz.  Abant’a ulaştığımızda doğanın kucağında keyifli bir sabah yürüyüşü yapıyoruz. Daha sonra arzu eden konuklarımızla ekstra olan Yedigöller turumuz için dolmuşlara binerek Yedigöller’e doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Burada doğanın tüm güzelliğini yaşıyor ve birbirinden güzel gölleri, başta Nazlı Göl, İnce Göl, Küçük Göl ve Büyük Göl’ü yakından tanıyoruz. Öğle saatlerinde Yedigöller’in eşsiz doğasında yanımızda getirdiğimiz kumanyalarımızı tüketiyoruz. Öğleden sonra Bolu kent merkezinde kısa bir gezintiye çıkıyor ve Bolu’da alış veriş yapma şansı yakalıyoruz. Akşam saatlerinde otelimize dönüyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.

3. Gün: SAFRANBOLU - HIDIRLIK TEPESİ - NAMAZGAH - AMASRA - AMASRA KALESİ

26 EYLÜL CUMARTESİ

Otelimizde kahvaltımızı aldıktan sonra Safranbolu’ya doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Daha sonraSafranbolu Evleri’ni, Cinci Hanı, Yemeniciler Arastası, Köprülü Cami, Hıdırlık Tepesi ve Namazgah’ı yakından tanıyoruz. Öğle saatlerine doğru Safranbolu’dan ayrılarak Amasra’ya doğru gezimizi sürdürüyoruz. Öğle saatlerinde Amasra salatası eşliğinde bir balık sofrasına oturarak Karadeniz’in lezzetine tanık oluyoruz. Yemekten sonra Fatih’in Çeşm – i Cihan ( Dünyanın Gözü ) diye seslendiği Amasra’da rehberimiz eşliğindeAmasra Kalesi, Kemere Köprüsü, Fatih Cami, Kaleiçi evlerini geziyoruz. Gün sonunda Zonguldak’a doğru gezimizi sürdürüyoruz. Akşam saatlerinde Zonguldak’taki 4* Emirgan Hotel’e yerleşiyor ve akşam yemeğimizi alıyoruz.

4. Gün: EREĞLİ - CEHENNEM AĞZI MAĞARASI - AKÇAKOCA - SAPANCA GÖLÜ - MAŞUKİYE

27 EYLÜL PAZAR

Otelimizde kahvaltımızı aldıktan sonra otelimizden ayrılıyor ve Ereğli’ye doğru gezimize devam ediyoruz. Yeşil ile mavinin buluştuğu bu cennet coğrafya da Herakles’in yer altı dünyasına indiği Cehennemağzı Mağarası’nı geziyoruz. Daha sonra Karadeniz’in incisi Akçakoca’ya doğru yola çıkıyoruz. Akçakoca’da verdiğimiz kısa fotoğraf molasının ardından Sapanca Gölü’ne doğru gezimize devam ediyoruz. Sapanca’ya vardığımızda göl manzarasını fotoğraflıyor ve çaylarımızı yudumluyoruz. Daha sonra bir yeryüzü harikası olan Maşukiye’ye doğru gezimizi sürdürüyoruz. Maşukiye’ye vardığımızda alabalık menülü öğle yemeğimizi alıyoruz. Öğle yemeğimizi aldıktan sonra Batı Karadeniz’e veda ederek İzmir’e dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Gece geç saatlerde vardığımız İzmir’de eğlence ve dinlence dolu geçen dört günün ardından bir başka FMA TRAVEL gezisinde tekrar görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR