Alsancak Turizm Teklif Al

GUNUBİRLİK SAKIZ ADASI TURU
55,00 EUR

25/09/2016 - 25/09/2016
smini adada bulunan Sakız Ağaçlarından alan ada, Çeşme’ye sadece 45 dakikalık bir uzaklıkta. Meşhur evleri, yapıları ve sokakları ile kendini büyülü bir dünyada hissedeceksin! Aynı şeyleri yapmaktan sıkıldıysanız bu tur tam size göre… Bir gün içerisinde gördüğünüz manzaralar ve kültür ile büyüleneceksiniz...

Alsancak Turizm Güvencesi ile;

GÜNÜBİRLİK SAKIZ ADASI TUR PROGRAMI

Saat 08.00’da Çeşme Limanı’nda buluşup check-in ofisimizde gerekli gümrük işlemlerimizi tamamladıktan sonra saat 09.30’da  Chios feribotuyla Türkler tarafından Sakız ağaçlarının çokluğu nedeniyle Sakız olarak adlandırılmış, Chios (Χίος) adasına hareket ediyoruz.55 dakikalık keyifli bir yolculuğun ardından Sakız Adası’na ulaşıyoruz.
1 saatlik serbest zaman ardından turumuz rehber eşliğinde başlıyor.

Sakız Adası Güney Ada Turu

Sakız adası şehir merkezini ardimizda birakarak adaya MIROVOLOS (güzel kokulu) adını veren, Ceneviz döneminden kalan ihtişamli taş konaklaryla büyüleyici güzellikteki KAMBOS bölgesi içinden aracımızla geçerek dünya üzerinde damla sakızının tek üretim yeri olan MASTIKA HORYA (sakiz köyleri) bölgesinde
sırasıyla ;

ARMOLIA: Seramikleriyle ünlü bir köy. Burada misafirlerimize sakız ağaclarını yakindan tanıtıyor ve meşhur seramik atölyelerini ziyaret ve isteyenlerin alışveriş yapabilmesi (seramik ve adanin tüm yerel ürünlerini buradaki magzalarda bulmak mümkün) için zaman tanıyoruz.

MESTA: Sakız adası üzerinde kendini günümüze kadar en iyi şekilde korumuş kale-köy. 800 yillik bir açik hava müzesi. Köyün daracık ve labirent gibi sokaklarından geçerek adanın ve hatta Yunanistanın en önemli kiliselerinden biri olan Aziz Taksiarhis kilisesini ziyaret ediyoruz. Ardından kahve ve adaya özgü özel Kronos dondurmalarini tatmak icin  köy meydanında 25 dakikalik serbest zaman veriyoruz.

PYRGI: Bir başka ortaçağ kale-köyü olan Pyrgi’nin en önemli özelligi Ceneviz döneminden kalma bir gelenek olan evlerin dış cephelerini süsleyen geometrik şekiller. Yine bu köyde ünlü kasif Kristof Kolomb’un yaşamış olduğu rivayet edilen evi ve Bizans döneminden günümüze kadar inşaa edilmiş kiliseleri görüyoruz.

Öğleden sonra ada merkezine dönüyoruz.
Saat 17.30’da Sakız Limanı’nda buluşup, gemimize biniyoruz. Ege’nin mavi sularında keyifli bir yolculuğun ardından, Çeşme’ye ulaşıyoruz. Gerekli gümrük işlemlerinden sonra free-shop alış verişi için serbest zaman alıyoruz.

Bir başka Alsancak Turizm turunda görüşmek ümidiyle ayrılıyoruz.