FMA Travel Teklif Al

69 €

21/08/2016 - 21/08/2016

PAZAR

Sabah 06.00`de Mavişehir Egepark önü, 06.10’de Bostanlı İskelesi, 06.20’da Karşıyaka Yalısı FMA TRAVEL Ofisi, 06.30’da Lozan Atatürk Lisesi, 06.40`da Sabancı Kültür Merkezi, 06.50`de Göztepe İskelesi, 07.00`de Üçkuyular Shell önü sonra komşu ülkenin en güzel adalarından biri olan Samos ( Sisam )’a gitmek için yola çıkıyoruz. Kuşadası deniz gümrüğünde pasaport kontrollerimizi yaptırdıktan sonra yaklaşık bir saatlik keyifli deniz yolculuğumuza başlıyoruz. Ege Denizi’nin en güzel plajlarına sahip, bağları ve ormanları ile ünlü, Pisagor’un memleketi Samos’a vardığımızda gümrük işlemlerimizi tamamlıyor ve rehberimiz eşliğinde adanın başkenti Vathi’de şehir turuna çıkıyoruz. Bu esnada Katolik Kilisesi’ni, Metropolitlik Kilisesi’ni, Arslan Heykeli’ni ve Pisagor Meydanı’nı yakından tanıyoruz. Daha sonra Güney Samos Turu için otobüsümüzde yerlerimizi alıyoruz. İlk olarak Samos`un en görkemli yapılarından biri olan Megali Panagia Manastırı`na gidiyoruz. Manastırın yeşil doğasını ve eşsiz mimarisini yakından tanıyoruz. Öğle saatlerinde Pisagor (Pythagoras)’un doğum yeri olan Pythagorio’ya gidiyoruz. Birbirinden güzel evleri ve tertemiz sahili ile ünlü bu beldede antikçağın mimarlık eserlerini ve Lykourgos Logothetis kalesini panoramik olarak görüyoruz. Öğle saatlerinde güzel bir sahil restoranında öğle yemeğimizi alıyoruz. Yemeğin ardından şirin sokakları ve yemyeşil doğası ile ünlü Pirgos’a ulaşıyoruz. Burada yaptığımız kısa gezintinin ardından Samos’un ünlü ballarının tadına bakmak ve alışveriş yapmak için bal kooperatifinin satış mağazasına gidiyoruz. Daha sonra adanın tarım merkezi sayılan Koumaradei’ye doğru gezimizi sürdürüyoruz. Adanın bu yeşil köyünde yaptığımız gezintinin ardından Samos’un ünlü Pythagoras kupalarının yapıldığı bir atölyeye konuk oluyor ve diğer adı “adalet kupası” olan bu matematiksel kupanın yapımını izliyoruz.  Gün sonunda Pythagorio’ya doğru dönüş yolculuğumuza başlıyoruz. Gezimizin sonunda Pythagorio gümrüğünde işlemlerimizi tamamlıyor ve gemide yerlerimizi alıyoruz. Gün biterken eşsiz tarihi, şarabı, filozofları, mavi denizi ve yeşil ormanları ile ünlü Samos’a veda ederek İzmir’e doğru denizden ve karadan dönüş yolculuğumuza başlıyoruz.

FMA Travel

Adres : Yalı Caddesi No:152/A (Karşıyaka Otobüs Durakları Karşısı) Karşıyaka / İZMİR